SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Omdat het waarschijnlijk heel veel errors in je hoofd geeft tijdens het eten, dat je er in bijt en dat het zo'n zachte binnenkant heeftquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo is dit fascinerend voor jou dan?
Ik strijk helemaal nietsquote:
Hoef ik totaal geen moeite voor te doenquote:
Jammer, heb nog een mand met overhemden die GESTREKEN moeten wordenquote:
Uhuhquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga een frikadel bakken. Klaar ermee.
Helapikaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer, heb nog een mand met overhemden die gespreken moeten worden
Is talentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoef ik totaal geen moeite voor te doen
aergihaelkjrfquote:
Aangeboren.quote:
GRRRRFFFFFFFFF !quote:
We hebben hier altijd goede gesprekkenquote:
quote:
Laat mij erbuiten, ik heb niet eens een strijkijzerquote:
Van hoog niveau ook altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier altijd goede gesprekken
ping ping: Frikadel is klaarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En het gaat niet eens over eten
Ik heb er wel eentje, maar die heb ik nog maar 2x gebruikt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Laat mij erbuiten, ik heb niet eens een strijkijzer
*Pink omhoogquote:
Nee, maar ik weet geen onomatopee voor dit geluid.quote:
Ze is in de leer bij @UitStralingquote:
Mijn airfryer zegt ping als ie klaar isquote:
Ik doe meestalquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet geen onomatopee voor dit geluid.
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn airfryer zegt ping als ie klaar is
Een gehaktbal?quote:
Ze had de N al opquote:
Dat is die autocorrect die steeds de N eruit zeurt. Excuses.quote:
Nieuw woordje geleerdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet geen onomatopee voor dit geluid.
Alsjeblieverd! Het verrijkt echt je leven, vind ik.quote:
Ohja misschien kan ik beter boodschappen gaan doenquote:
Goede vraag, weet ik nog nietquote:
Tomatensoep met een broodje uit de oven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goede vraag, weet ik nog niet
Jij ?
Oeh, lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tomatensoep met een broodje uit de oven.
Gewoon nooit meer etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja misschien kan ik beter boodschappen gaan doen
*Schuift aanquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
Koe Tok Fan: Babi Pangang, Koe lo kai, 2 stuks kipsaté en Mihoen.
Sloop die autocorrect dan maarquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is die autocorrect die steeds de N eruit zeurt. Excuses.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De wederhelft is bij haar ouders dus ik vermoed iets uit de magnetron
quote:
Gezelli mozzarelli?quote:
Hoelaat mogen we aanschuiven?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
Koe Tok Fan: Babi Pangang, Koe lo kai, 2 stuks kipsaté en Mihoen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is dit de nog ongezondere versie van tresor?
Ik dacht aan kruidenboterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zal ik eens op dat broodje doen? Ik heb pesto, paprika, tomaat.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Is dit de nog ongezondere versie van tresor?
Wat ben jij ineens volgzaam ?quote:
Zou het alsnog etenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
En het ziet er uit als mini bastognes ipv mini kitkat
Het is de leeftijdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat ben jij ineens volgzaam ?
quote:
quote:
Vanaf welke leeftijd is dat?quote:
quote:
quote:
Ja heel erg bedankt Fles.quote:
Ovenschoteltje?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja een koude kant en klaar maaltijd is ook weer zoiets
Ja ze werd misselijk dus kon de zin niet afmakenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze werd misselijk dus kon de zin niet afmaken
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat @:LTVDK zo lang van stof is en de TT maar zo kort
Ik heb de bron niet gevonden, dus zo ver ik weet heb jij dit verzonnenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de bron niet gevonden, dus zo ver ik weet heb jij dit verzonnen
Immer gelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanzelfsprekend.
Je hebt gelijk Nattekat.
Okquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de bron niet gevonden, dus zo ver ik weet heb jij dit verzonnen
Had je je ogen dicht?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt van normale spekjes al misselijk, denk dat dit nog wel een paar gradaties erger gaat zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immer gelijk
Danny heeft de bug gefixt dat ik stiekem TTs langer kan maken
quote:
Allebei lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:04 schreef essnhills het volgende:
En het ziet er uit als mini bastognes ipv mini kitkat
Op zich ....zie je dan wel meer met ogen open dan met ogen dicht.quote:
Vroeger, toen SMS nog een ding was en ik mijn vader braaf SMSte waar ik was, smste hij meestal terug met "Oké." zodat ik wist dat hij het had gelezen.quote:
Ja leest best moeilijk danquote:
Bij gebruik van 'k' weet je pas dat mensen echt ziedend zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger, toen SMS nog een ding was en ik mijn vader braaf SMSte waar ik was, smste hij meestal terug met "Oké." zodat ik wist dat hij het had gelezen.
Dat veranderde langzaam in Oké, toen Oke, daarna Ok, een paar keer O en uiteindelijk zelfs lege SMSjes
Ja dat deed ie dan weer nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het woordje 'k' weet je pas dat mensen echt ziedend zijn
Gelukkig kreeg je lege smsjesquote:
Ja, stuk beter dan kquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig kreeg je lege smsjes
K is echt passief agressiefquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger, toen SMS nog een ding was en ik mijn vader braaf SMSte waar ik was, smste hij meestal terug met "Oké." zodat ik wist dat hij het had gelezen.
Dat veranderde langzaam in Oké, toen Oke, daarna Ok, een paar keer O en uiteindelijk zelfs lege SMSjes
Lopend is comfortabeler dan slepenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Zon
Toch maar even mezelf naar de Dekamarkt slepen dan
@bitterbalquote:
Alsnog beter dan de keer dat hij mij s nachts wakker belde om te vragen waar ik was. Waarna ik op de muur tussen de slaapkamers klopte met "wat dacht je van in bed”quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
K is echt passief agressief
Lege smsjes zijn; mja.. zeg het maar
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lopend is comfortabeler dan slepen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alsnog beter dan de keer dat hij mij s nachts wakker belde om te vragen waar ik was. Waarna ik op de muur tussen de slaapkamers klopte met "wat dacht je van in bed”
Hij sliep net op het moment dat ik thuis kwam en heeft daarna wakker gelegen omdat ik nog niet thuis was :’)
quote:
Ja, lijkt me beter dan andersomquote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Ik sleep wel mijn trolley achter me aan
CherryBalquote:
kersenbonbonnetjequote:
Your mind is in disturbia?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Bambambiedamdam bambambiedamdam![]()
wat eten we?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:35 schreef essnhills het volgende:
K
Warm ingepakt, tijd om eten te halen
Levertraan met appelvocht en eisap, naaktslakcarpaccio uit de magnetron met knaksapquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, jullie mogen het zeggen?
👀quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Levertraan met appelvocht en eisap, naaktslakcarpaccio uit de magnetron met knaksap
Stiek van minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten, jullie mogen het zeggen?
Heb een kiepkerrie verspakket gehaald, want aanbiedingquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:23 schreef essnhills het volgende:
Alle bejaarden uit de buurt waren ook boodschappen aan het doen
Maargoed, qua tempo pas ik daar wel tussen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiek van minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat.
Probeer je met te lokken ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb een kiepkerrie verspakket gehaald, want aanbieding
Dus denk dat
Eetsmakelijkquote:
quote:
Kijk je heel toevallig ook B&B ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:27 schreef Haags het volgende:
@:wereldgozer vond op zolder nog een oude foto van opa
[ x ]
Nee nog niet gekeken. Ik schaam mij diepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk je heel toevallig ook B&B ?
You're in for a treatquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee nog niet gekeken. Ik schaam mij diep
Ja behoorlijkquote:
Terugkijken waard? Of maar gewoon wachten tot de zomereditie?quote:
Ik vind wel het terugkijken waard. Vooral Mike (en z'n mama)quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Terugkijken waard? Of maar gewoon wachten tot de zomereditie?
Op een of andere manier pakt dat laatste mij toch meer.
Ik zal eens kijken of ik ergens een beknopte samenvatting kan terugzien. Alles kijken gaat me teveel tijd kosten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind wel het terugkijken waard. Vooral Mike (en z'n mama)
Ja, benieuwd hoe je het vindtquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik ergens een beknopte samenvatting kan terugzien. Alles kijken gaat me teveel tijd kosten.
Waarschijnlijk net zo'n reactie als dat jij gaf:quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, benieuwd hoe je het vindt
Zou raar zijn als er een hele roedel brontosaurussen in zou zitten.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten musjes in de boom, zo schattig![]()
![]()
Die kans acht ik zeer grootquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo'n reactie als dat jij gaf:zoiets dus.
Moet ik dan de bestrijdingsdienst bellen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou raar zijn als er een hele roedel brontosaurussen in zou zitten.
"Hallo, spreek ik met de brontosaurusbestrijdingsdienst?"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ik dan de bestrijdingsdienst bellen?
Kweenie
En de boom is dan wel kapot, gok ik zo
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hallo, spreek ik met de brontosaurusbestrijdingsdienst?"
"Nee dit is Henk de BOA"quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Hallo, spreek ik met de brontosaurusbestrijdingsdienst?"
Daar eet je wel een half dagje van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
Mag ik 1 halve brontosaurus poot met patat en appelmoes
Waar zou dat naar smaken?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar eet je wel een half dagje van.
Is gewoon een snack hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar eet je wel een half dagje van.
Naar kiep denk ikquote:
Ooh goeie, gewoon kopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/dp/B0BPWW3DLP/
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lauwwarme carpaccio maar dan van grote fazant.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk kip , ze zeggen dat reptielen ook naar kip smaken
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:
Lol, mijn reactie nog even snel erin gekiept?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP!
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEP!quote:
Ze hebben hun vitamine C pilletje hoorquote:
quote:
Niksisgoedtegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben hun vitamine C pilletje hoor
Wat was dat ge-emmer nou ook alweer? Dagelijks vit c is ook weer niet goed?
Dat idee krijg ik bij zo'n beetje allesquote:
Ja geen idee, ze mogen nu weer niet te veel. Die bolle hier krijgt elke dag een halfje, past wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben hun vitamine C pilletje hoor
Wat was dat ge-emmer nou ook alweer? Dagelijks vit c is ook weer niet goed?
Nou ja.. ze krijgen hier gewoon dagelijks 1quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee, ze mogen nu weer niet te veel. Die bolle hier krijgt elke dag een halfje, past wel bij hem.
quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)la/9200000125659830/quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ze krijgen hier gewoon dagelijks 1
En die inhaleren ze zowat.
Vooral Juna.
Madelief moet ze nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ze krijgen hier gewoon dagelijks 1
En die inhaleren ze zowat.
Vooral Juna.
Donderdagquote:
Ja maar eens afsluiten, gelukkig regent het nu buiten weerquote:
Hier was het best mooi weer vandaagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar eens afsluiten, gelukkig regent het nu buiten weer
Tot een uurtje of 1 scheen de zon lekker ja, daarna werd het grijs, en nu begint het te regenenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het best mooi weer vandaag
Hier nooit echt depressief grijs geweest vandaag. Wel bewolkt, maar altijd genoeg blauwe plukken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een uurtje of 1 scheen de zon lekker ja, daarna werd het grijs, en nu begint het te regenen
Zal even wat jouw kant opsturen, kun jij er ook van genieten, sharing is caringquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier nooit echt depressief grijs geweest vandaag. Wel bewolkt, maar altijd genoeg blauwe plukken.
De enige regen was toen ik nog in bed lag.
Ja doei, ik heb het juist naar jou gestuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal even wat jouw kant opsturen, kun jij er ook van genieten, sharing is caring
Het is toch al bijna donkerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb het juist naar jou gestuurd.
Gaat het? Het is hier pikkedonker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
En het is 5 uur en nog niet helemaal donker
Ik loop altijd een beetje achterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat het? Het is hier pikkedonker.
beetje....quote:
Zegquote:
une petit peutquote:
Even de lampen verder dimmen danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
Viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
Heeft goudvis niet inmiddels z'n jaarlijkse quotum bereikt in deze reeks?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Een (behoorlijk aantrekkelijke mama @:dud0r) kwam net haar dochter ophalen hier van speeldate.
de moeder van dud0r kwam de zus van dud0r ophalen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.
Een (behoorlijk aantrekkelijke mama @:dud0r) kwam net haar dochter ophalen hier van speeldate.
Meestal gaat de zon vanzelf uitquote:
Ik mis dud0rquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft goudvis niet inmiddels z'n jaarlijkse quotum bereikt in deze reeks?
Oh gaat ie zo doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft goudvis niet inmiddels z'n jaarlijkse quotum bereikt in deze reeks?
Meh.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
de moeder van dud0r kwam de zus van dud0r ophalen?
En die had een speeddate speeldate met @Haags dochterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
de moeder van dud0r kwam de zus van dud0r ophalen?
de moeder van dudor had een speeddate met Haags?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En die had een speeddate speeldate met @:Haags dochter
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ingewikkeld weer
Hoe doen?quote:
Wauw dat eskeleeted kwikliequote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ingewikkeld weer
Hij [ @dud0r ] mag mij altijd privé appenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe doen?
Het is de enige logische verklaring voor waarom dud0r z'n vriendjes en vriendinnetjes in deze reeks gewoon zou verlaten.
Nee @Haags was @dud0r's moeder aan het bewonderen in de schemerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
de moeder van dudor had een speeddate met Haags?
Hij mag mij ook dm'en.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Hij [ @:dud0r ] mag mij altijd privé appen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij vindt jullie niet meer leuk
MadeSelectiefquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Madestoutquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ineens zin in een Gintoquote:
Huhquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is gewoon boos op jou omdat je z'n muffins hebt gestolen
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat voor hobby?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste maand in de SC, daarna ga ik een hobby zoeken.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is ook mijn laatste maand in de SC, daarna ga ik een hobby zoeken.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
nu niet meer, want jij hebt alles opgegeten
Niet voor mij, heb dat per ongeluk al meerdere keren geschondenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie weer voorbij.
Nu weer zeven maanden werken.
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Spannendquote:
ECHO!!quote:
quote:
quote:
quote:
Dit klinkt deprimerendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie weer voorbij.
Nu weer zeven maanden werken.
Klinkt saaiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boze brieven naar de gemeente sturen dat ze de stoep moeten fixen.
Ziet er uit als veel werkquote:
Ook letterlijk in die bewoordingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Boze brieven naar de gemeente sturen dat ze de stoep moeten fixen.
Jan de Vries?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
HOE HEET DE BURGERMEESTER VAN WEZEL?!!!
Je bent hier te goed in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook letterlijk in die bewoording
"Ej fiks de stoep ff a matti."
zemmel soepvergiet ibaneshj
Stiekem is dit hoe ze echt praatquote:
Stiekem ben ik gewoon zoquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja @:ettovanbelgie heeft me over gehaald bij zijn hobbyclubje te komen.
Dat werkt waarschijnlijk beter dan een nette brief met aanhef en hoogachtendquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook letterlijk in die bewoording
"Ej fiks de stoep ff a matti."
Ik kan dit ook gewoon lezenquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ik blijf wel gewoon hier posten
Sowieso, want dan kan je alsnog de rasiesme -kaart trekken, als ze dus niet die stoep fixenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat werkt waarschijnlijk beter dan een nette brief met aanhef en hoogachtend
Geachte heer/mevrouw de ambtenaar,quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat werkt waarschijnlijk beter dan een nette brief met aanhef en hoogachtend
Eigenlijk moet het 'die stoep' zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw de ambtenaar,
fiks de stoep ff a matti.
Hoogachtend,
Dimmy
Jan de Vriesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Oh, excuses, ik spreek niet vloeiend straats zoals jijquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het 'die stoep' zijn
Dat stoepquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het 'die stoep' zijn
Het stoep?quote:
Ik vertrouw volledig op 4EBE's straattipsquote:
Lol, fix een stoepquote:
Sws packed zij niffa.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vertrouw volledig op 4EBE's straattips
"Maakt niet uit welke... kies maar een leuke."quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, fix een stoep
Dat ze een willekeurige stoep 4 gemeentes verderop gaan maken
Huts a niffoquote:
Hutspot?quote:
Nou hoef je geen sorry voor te zeggen, maar meer dat het deprimerend voor jou klinktquote:
Ja.quote:
maak dat je weg komt danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3008 stapjes![]()
![]()
![]()
Moet dus eigenlijk wel te pootjes naar de sportschool
Geen tijd voor om vrij te nemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou hoef je geen sorry voor te zeggen, maar meer dat het deprimerend voor jou klinkt![]()
Heb je verder geen enkele dag vrij?
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen tijd voor om vrij te nemen.
Oh, das spijtigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen tijd voor om vrij te nemen.
Luc blijkbaar welquote:
Harde werkerquote:
Ik compenseer dat een beetjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die 48 uur per dag werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |