SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.quote:
Je durfde het zelf ook niet te bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Durfde het niet te bestellen destijds, dus ik zal het nooit weten
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een restje van het diner van gisteren; spaghetti met spinazie, champignons en KIEEEEEEEEEEEEEP in een roomsaus met Parmezaanse kaas.
Dus dat kan best door voor de lunch
Ja, daar had ik jullie voor besteldquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je durfde het zelf ook niet te bestellen
Even een recap van hetgeen besproken isquote:
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar had ik jullie voor besteld
Dit en een Ginto waarbij eerst de Gin op was, want ze hadden studenten in dienstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzo
Wil je mijn groetjes niet houden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal ik doen. En de groetjes terug.
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?
JERRY JERRY JERRYquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Oh die docu over Jerry Springer staat ook online.
Wat kan ik winnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Een dier met teveel en te lange nagelsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Slim, slimquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.
neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een dier met teveel en te lange nagels
Een fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Dan gaan we naar madurodam.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slim, slim
Denk dat we zo klein zijn, dat we niet opvallen op een grote parkeerplaats.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dacht dat ik dat al had gekregenquote:
Volgens mij was het gewoon te ingewikkeld voor zequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en een Ginto waarbij eerst de Gin op was, want ze hadden studenten in dienst
(????)
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Had ik er nooit uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De bediening was wel heel vriendelijk, maar die nektatoeage kan ik me nog heugenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon te ingewikkeld voor ze
Over exposen gesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, dat past wel beter bij ons formaat.
Re-integratietrajectjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bediening was wel heel vriendelijk, maar die nektatoeage kan ik me nog heugen
[..]jaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een thaise heksenbezem?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Wat jij kan, kan ik beterquote:
[..]Poeh kon een keer veilig op je spoiler klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is geen wedstrijdquote:
Nou ja, kan ik alleen maar toejuichen, deze wilde tenminste werken en was vriendelijkquote:
Oh..quote:
Mijn TT's zijn louter kwaliteitquote:
Ja, voor deze ene keer welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh kon een keer veilig op je spoiler klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Uhm, ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook maar een plaatje.
Neem tenminste aan dat het geen swastika was.
rustig, enkelbijtertje!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn TT's zijn louter kwaliteit
Dus bakkes.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor deze ene keer wel
Deze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:
Kom vechten dan!quote:
Wel echt gierend kutweer toenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik kan het me niet herinneren.
Kan goed zijn dat het woorden waren of een gezicht.
Is inmiddels al ruim 6 maanden geleden
quote:
ik kan niks beloven. Ik ben een gevoelige jongen.quote:
De eerste helft viel wel mee, daarna was het genieten iddquote:
De zon schijnt hierquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk begint het net te regenen als ik naar buiten wil.
Mijn groetjesbak zit vol helaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mijn groetjes niet houden?
Maar het is nog steeds verdomde koud.quote:
Ja wel typisch dat het elke keer matig weer isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste helft viel wel mee, daarna was het genieten idd![]()
In BE ook niet echt lekker weer gehad, daar waren we ook 3 zeikbuien verder.
Er kan geen groet meer vanaf?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn groetjesbak zit vol helaas.
Zijn de buren er weer?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt zelfs warmer bij mij in huis, hoe is dat mogelijk
Een gevoelige snaar geeft op het hart een blaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niks beloven. Ik ben een gevoelige jongen.
Volgens mij niet, die zijn er nooit op dit tijdstip. Lijkt wel alsof het van dat grote licht buiten komt.quote:
Dat weet iedereen... 3quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Oke nog een kans @:moeraskat
hoeveel harten heeft een octopus
kutargumentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn TT's zijn louter kwaliteit
Dus bakkes.
Is gewoon ons karmaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel typisch dat het elke keer matig weer is
Je bent zelf een kutargumentquote:
quote:
Ik bepaal het onderwerp nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een recap van hetgeen besproken is
ja , fantenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifanten tappen over 32 kilometer afstand met hun voeten afzonderlijke namen naar elkaar,
Hoeraquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed. Eeuwige roem heb je nu gewonnen
Uitzinnig van vreugde.quote:
Even in m'n dagboek noteren.quote:
Dat heet vreugdewaterquote:
Iedereen in blijde verwachtingquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh shit mijn vreugdewater is gebroken
* Denkt terug aan carpaccioquote:
sommige mensen een zure citroenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan baar je een vruchtje, zoals een appel, meloen of een heleboel rode besjes?
Of een durian.quote:
Correct en tevens juist.quote:
ook sommige hotelsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.
Ook verbannen in het OV
En terecht
Snap ik welquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Het jaarboek van de centjesraperij is uit![]()
[ afbeelding ]
Vreugdesap.quote:
Dat je in en trein stapt en op bijna elke zitplaats zit zo'n hautaine durian.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Correct en tevens juist.
Ook verbannen in het OV
En terecht
Ja, gewoon meepratenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
ik weet niet waar het gesprek over gaat maar toch.
Kan goed in erwtensoep.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Is knolselderij lekker en wat kun je ermee? Want het vee laat het grotendeels liggen.
"Pssssst, maak eens plaats."quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je in en trein stapt en op bijna elke zitplaats zit zo'n hautaine durian.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon meepraten
BB haar vreugdewater is gebroken en is in blijde verwachting van een zure citroen of durian
Ik eet het nooit, maar dan zou ik er stamppot van makenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Is knolselderij lekker en wat kun je ermee? Want het vee laat het grotendeels liggen.
Ander fruit?quote:
Smoothie van maken met warme melk en wat ahornsiroop.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
8000 kilo spek (250 dikke varkens) en een stukje van 3 bij 3 centimeter knolselderij.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, maar dan zou ik er stamppot van maken
Met SPEKjes ofzo
Met een knapperige buitenkantje?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon meepraten
BB haar vreugdewater is gebroken en is in blijde verwachting van een zure citroen of durian
Kun je mee superlachen, maar is wel de juiste ratioquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
8000 kilo spek (250 dikke varkens) en een stukje van 3 bij 3 centimeter knolselderij.
Bahquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik eet het nooit, maar dan zou ik er stamppot van maken
Met SPEKjes ofzo
Eerst niet, maar na het opdrogen welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een knapperige buitenkantje?
Nou, dat denken je caafs nu ookquote:
Ik vind Bon Bon Bloc echt te duur om elke dag in dat hok te gooien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, dat denken je caafs nu ook
OHHHHH Bon Bon Blocquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Bon Bon Bloc echt te duur om elke dag in dat hok te gooien.
Liggen cavia's niet direct met de pootjes omhoog als ze chocolade eten?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Bon Bon Bloc echt te duur om elke dag in dat hok te gooien.
Vast wel, maar dat doen ze vrij snel, dus misschien is er geen relatie met de chocola.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Liggen cavia's niet direct met de pootjes omhoog als ze chocolade eten?
WTF sinds wanneer is dat zo duur gewordenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk die prijs
https://www.jumbo.com/pro(...)lnoot-200g-559694PAK
Dat zal vanavond wel weer de AI samenvatting zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon meepraten
550 gram M&M's bij Kruidvat voor 5 euro.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WTF sinds wanneer is dat zo duur geworden![]()
Ik koop het ook echt nooit, net als M&M's ook duur geworden
Is dit afhankelijk van de vader of de temperatuur van de eieren of hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zal vanavond wel weer de AI samenvatting zijn.
Vandaag ging het over bitterbal, haar vreugde water is gebroken en ze is in blijde verwachting van een zure citroen of durian.
Ah ja, de caafs zijn dus wel veilig bij jou chocoladetechnisch gezien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat doen ze vrij snel, dus misschien is er geen relatie met de chocola.
Feit is wel dat ik geen chocola deel.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
550 gram M&M's bij Kruidvat voor 5 euro.
Burp.
Of gewoon een mormeltje met een sjtreimel op.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit afhankelijk van de vader of de temperatuur van de eieren of hoe werkt dat?
Honden ookquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah ja, de caafs zijn dus wel veilig bij jou chocoladetechnisch gezien.
MM's en chocolade van goedkope winkels komt vaak uit landen waar ze niet zo nauw kijken met de volksgezondheid en de hygiene en de haren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
550 gram M&M's bij Kruidvat voor 5 euro.
Burp.
België?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MM's en chocolade van goedkope winkels komt vaak uit landen waar ze niet zo nauw kijken met de volksgezondheid en de hygiene en de haren.
Kan je wel een beetje rustig op de plee zitten met al die werklui in je huis?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Ik heb kibbeling waar ik voel mij nu wel bevroren. Brr snel weer opwarmen.
Ik heb een tijdelijke chemische toilet in de badkamer staan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan je wel een beetje rustig op de plee zitten met al die werklui in je huis?
De uitkeringen maar weer mee laten stijgenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Einde inflatie nog niet in zicht, "we zijn nog lang niet van de enorme prijsstijgingen af"
God geeft de vogelen spijs maar ze moeten er om vliegenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
De uitkeringen maar weer mee laten stijgen
Zonde van je geld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:53 schreef Karzai het volgende:
Anders kan je niet eens meer een pakkie shag kopen straks
Dan moeten de lonen ook weer stijgen zodat het nog enigszins loont om te werken, vervolgens stijgen daar de prijzen weer door, en zo blijf je aan de gangquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
De uitkeringen maar weer mee laten stijgen
quote:
Ik dacht eerst dat je op die sinaasappel doelde, maar toen scrollde ik verder.quote:
Ja ik zie dat voorbij komen zal wel weer bij de Jamin zijn. Die hadden vorig jaar ook pizza smaak.quote:
Net zo aantrekkelijk als witte chocolade met kesbeke -zooiquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zie dat voorbij komen zal wel weer bij de Jamin zijn. Die hadden vorig jaar ook pizza smaak.
Gewoon heel het jaar rond verkopen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat een abominatie. Paaseieren in de eerste week van januari.
Slecht voor m'n afvalgoals vooral.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zag er ook erg niet smakelijk uit ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo aantrekkelijk als witte chocolade met kesbeke -zooi
Die dingen liggen tegenwoordig sowieso toch in januari wel weer in de schappen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als dat sinterklaasgoed ieder jaar in augustus in de schappen ligt en half NL daar over zit te gieren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Die dingen liggen tegenwoordig sowieso toch in januari wel weer in de schappen?
Je had geen vakantie met kerst? Of was het een stressvolle kerst?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik begin m'n hoofdpijn wel een beetje zat te worden.
Zal wel stress zijn.
Tsja, soms zit je ook ineens met een dubbel inboedel.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef Karzai het volgende:
Maar mensen kunnen blijkbaar nog genoeg spulletjes kopen die ze dan naar de kringloop brengen.
Meer dan wij dagelijks weg kunnen werken
Idd, soms overlijden er ook ineens mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, soms zit je ook ineens met een dubbel inboedel.
Dat laatste vooral. Of ja, kerst zelf niet, meer dat ik eindelijk even echt tijd had om na te denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je had geen vakantie met kerst? Of was het een stressvolle kerst?
Mensen klagen gewoon graag, maar ondertussen kunnen zelfs mensen met een uitkering nog onnodige dingen kopen. Dus het valt allemaal wel wat mee lijkt me. Als mensen fatsoenlijk met hun geld om gaan en dan alsnog geen eten kunnen kopen, dan heb je inderdaad wat te klagen en is er iets mis.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:09 schreef Karzai het volgende:
Maar mensen kunnen blijkbaar nog genoeg spulletjes kopen die ze dan naar de kringloop brengen.
Meer dan wij dagelijks weg kunnen werken
Ja voor mijn gevoel volgt het altijd heel snel na het kerst assortiment. Ach ik vind niet erg. Paaseitjes zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, net zoiets als dat sinterklaasgoed ieder jaar in augustus in de schappen ligt en half NL daar over zit te gieren.
Lekker boeiend, dan koop je het niet.
De mensen die dat wel willen kopen, kopen het wel.
Met kerst ook weer veel nieuwe spullen en dan kan het oude weer weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tsja, soms zit je ook ineens met een dubbel inboedel.
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Of ja, kerst zelf niet, meer dat ik eindelijk even echt tijd had om na te denken.
Of, ook een optie, dankzij de kerstvakantie even de tijd om je zooi uit te zoeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Met kerst ook weer veel nieuwe spullen en dan kan het oude weer weg.
Dat was ook mijn plan. Is niet gelukt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of, ook een optie, dankzij de kerstvakantie even de tijd om je zooi uit te zoeken.
Nee precies, als het nou levertraan was ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor mijn gevoel volgt het altijd heel snel na het kerst assortiment. Ach ik vind niet erg. Paaseitjes zijn wel lekker.
Wat een random voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, als het nou levertraan was ofzo
Ja beetje combi van beide.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of, ook een optie, dankzij de kerstvakantie even de tijd om je zooi uit te zoeken.
Nou ja het is ook niet erg als een deel het 2 weken later in de winkel staat toch? Dan neem ik even aan dat zometeen de aanleveringen weer gewoon zoals normaal zijn en dat dit een uitzondering was.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:18 schreef Karzai het volgende:
We komen momenteel personeel tekort om deze massa te kunnen verwerken
Wel het eerste waar ik aan dachtquote:
Hallo zonnestraaltjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Net heerlijk in het zonnetje gelopen tijdens de lunchwandeling, maar inmiddels is het weer donkergrijs
Hoe dan. Ik denk echt nooit aan levertraan.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel het eerste waar ik aan dacht
Hey, vol is vol toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
Er worden dagelijks een stuk of tien van deze draagkarren gebracht, meubels en andere grote dingen niet meegerekend.
Dat moet allemaal gesorteerd en geprijsd worden
[ afbeelding ]
Precies op tijd gewandeld dusquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
Net heerlijk in het zonnetje gelopen tijdens de lunchwandeling, maar inmiddels is het weer donkergrijs
Het is 4EBE...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe dan. Ik denk echt nooit aan levertraan.Gewoon echt nooit.
Waarschijnlijk is die nasi goreng wel lekkerder dan sinaasappelquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je op die sinaasappel doelde, maar toen scrollde ik verder.
Pff ik herken dit nog wel van toen we een weggeefwinkel hadden.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:15 schreef Karzai het volgende:
Er worden dagelijks een stuk of tien van deze draagkarren gebracht, meubels en andere grote dingen niet meegerekend.
Dat moet allemaal gesorteerd en geprijsd worden
[ afbeelding ]
Er staan wat veranderingen in de planning en ik maak wat kortere dagen voorlopig.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhNou hoop dat je snel weer een beetje rust in je hoofd hebt dan
Geen fysieke ruimte meer hebben is anders.quote:
Ik ook niet, maar dacht gewoon aan het goorste wat er te vinden is op de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee die is nu dus wegquote:
quote:
Ja, je bent weer thuisquote:
Levertraan met appelvocht en eisapquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dacht gewoon aan het goorste wat er te vinden is op de markt
Oke LTVDK heeft gewonnen.quote:
Geen fysieke ruimte hebben is mehhhhquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen fysieke ruimte meer hebben is anders.
Ja leuk en aardig, maar de rest van Europa heeft de boel inmiddels WEL onder controle. Go fixquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:50 schreef UitStraling het volgende:
Einde inflatie nog niet in zicht, "we zijn nog lang niet van de enorme prijsstijgingen af"
Ja, gelukkig doe jij daar nooit aan mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
Goorlellerij hier
*Neemt slok van melk met veren
Misschien kan @UitStraling nog wat toevoegen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke LTVDK heeft gewonnen.
FFS.
Knaksap.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kan @:Uitstraling nog wat toevoegen?
Zure zultquote:
Nee ik ben altijd zeer netjes en beschaafdquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gelukkig doe jij daar nooit aan mee.
Naaktslakcarpaccio uit de magnetronquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kan @:Uitstraling nog wat toevoegen?
Sure.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd zeer netjes en beschaafd
Is wel echt een product dat iedereen in huis heeft, toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ben altijd zeer netjes en beschaafd
OKEquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naaktslakcarpaccio uit de magnetron
Uhmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is wel echt een product dat iedereen in huis heeft, toch?
Deze vraag altijd heel serieus beantwoorden.quote:
Ik probeerde mij in te leven in Uitstralingquote:
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze vraag altijd heel serieus beantwoorden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben altijd zeer netjes en beschaafd
Ik ken echt niemand die dit in huis heeft. Zelfs mijn pa heeft dit niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is wel echt een product dat iedereen in huis heeft, toch?
Nooit meer doenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik probeerde mij in te leven in Uitstraling
Het was niet bijzonder plezierig
Duitsland heeft de boel ook nog niet echt onder controle zo te zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja leuk en aardig, maar de rest van Europa heeft de boel inmiddels WEL onder controle. Go fix
quote:
quote:
Nee iddquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deze vraag altijd heel serieus beantwoorden.
Oh.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken echt niemand die dit in huis heeft. Zelfs mijn pa heeft dit niet.
Wil je nog een keer melk met veren typen ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee idd
Gelukkig heb ik nog wat melk met veren om weg te spoelen
Ik snap hier niks van.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
Mijn veren zijn wel bijna op, tijd voor een nieuwe kleine beschaafde bestelling bij Pit & Pit of de Notenshop
Ik welquote:
Nee, ik wil in alle rust de laatste slokjes melk met veren opdrinkenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je nog een keer melk met veren typen ?
Even wachten tot morgen, op woensdag hebben ze altijd de weekaanbieding, misschien wel weer een keer die chocoladenootjesquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:31 schreef essnhills het volgende:
Mijn veren zijn wel bijna op, tijd voor een nieuwe kleine beschaafde bestelling bij Pit & Pit of de Notenshop
4E welquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even wachten tot morgen, op woensdag hebben ze altijd de weekaanbieding, misschien wel weer een keer die chocoladenootjes
Toch bedanktquote:
Als ik een keer wat nodig heb, check ik wel een keer bij je in, om te zien wanneer er aanbiedingen lopenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even wachten tot morgen, op woensdag hebben ze altijd de weekaanbieding, misschien wel weer een keer die chocoladenootjes
quote:
Innemen, is goed voor je. Zit vol met vitamines etc.quote:
Speciaal voor jou nog een keerquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melk met veren
Goed voor de darmpjes
Ja ik ben gewoon een echte Hollanderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een keer wat nodig heb, check ik wel een keer bij je in, om te zien wanneer er aanbiedingen lopen
Maar je woont in Brabolandquote:
Hmmmquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Innemen, is goed voor je. Zit vol met vitamines etc.
Daarvan zijn we op de hoogtequote:
Ja maar ben er niet geborenquote:
LTVDK en ik wel, of wilde je anders beweren?quote:
Ons bin zuunigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarvan zijn we op de hoogte
Ook wel een gedeelte Zeeuws toch?
Nee, dat zou helemaal onoverkomelijk zijn.quote:
Nou, dat bedoel ik maarquote:
Als je ziek bent kun je een lepeltje nemen, bijvoorbeeld.quote:
Deze klinken wel fascinerend overigens, spekjes met chocoladequote:
Ik durf niks te zeggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LTVDK en ik wel, of wilde je anders beweren?
Slik je per ongeluk die lepel erbij in.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je ziek bent kun je een lepeltje nemen, bijvoorbeeld.
Nooit eerder van gehoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ie niet in Braboland te wonenquote:
Ja, als jij deze nou even besteld en trakteert in de KSC ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze klinken wel fascinerend overigens, spekjes met chocoladehttps://www.denotenshop.nl/chocolade-ruitspek-melk.html
Waar dan welquote:
Very mindful, very demure.quote:
Die lepel uit Madurodam zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slik je per ongeluk die lepel erbij in.
Jij snapt hetquote:
Hmm, ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
alleen het lepeltje dan hequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze klinken wel fascinerend overigens, spekjes met chocoladehttps://www.denotenshop.nl/chocolade-ruitspek-melk.html
Ja voor extra ijzerquote:
Gecondoleerdquote:
Dit is voor jouw doen een slechte grap.quote:
Nou, ik ben er blij mee.quote:
Daar word je een grote en sterke meid van.quote:
Wordt van normale spekjes al misselijk, denk dat dit nog wel een paar gradaties erger gaat zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als jij deze nou even besteld en trakteert in de KSC ?![]()
Ik denk dat ik er na een halve al misselijk van word, maar fascinerend is het wel
Ben je hier verbaasd over?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is voor jouw doen een slechte grap.
Eigenlijk is dit een verkapt complimentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is voor jouw doen een slechte grap.
Boven de sloot in Budacityquote:
Momenteel wel jaquote:
Ieder zo zijn dingquote:
Hoezo is dit fascinerend voor jou dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt van normale spekjes al misselijk, denk dat dit nog wel een paar gradaties erger gaat zijn
Niet eens verkapt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit een verkapt compliment
Gebrijpelijkquote:
Scheelt weer wegenbelastingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |