SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.quote:
Je durfde het zelf ook niet te bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:LTVDK
@:Budapestenaar
Durfde het niet te bestellen destijds, dus ik zal het nooit weten
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog een restje van het diner van gisteren; spaghetti met spinazie, champignons en KIEEEEEEEEEEEEEP in een roomsaus met Parmezaanse kaas.
Dus dat kan best door voor de lunch
Ja, daar had ik jullie voor besteldquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je durfde het zelf ook niet te bestellen
Even een recap van hetgeen besproken isquote:
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ehm, doe maar op het parkeerterrein.
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar had ik jullie voor besteld
Dit en een Ginto waarbij eerst de Gin op was, want ze hadden studenten in dienstquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee wat we toen wel op hebben, gewoon heel veilig een schnitzel met champignonsaus ofzo
Wil je mijn groetjes niet houden?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal ik doen. En de groetjes terug.
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar dan ziet iedereen het he ?
JERRY JERRY JERRYquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
Oh die docu over Jerry Springer staat ook online.
Wat kan ik winnen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Een dier met teveel en te lange nagelsquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Slim, slimquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Voor wanneer ik getuigen nodig heb na het doen van aangifte.
neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een dier met teveel en te lange nagels
Een fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Dan gaan we naar madurodam.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slim, slim
Denk dat we zo klein zijn, dat we niet opvallen op een grote parkeerplaats.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dacht dat ik dat al had gekregenquote:
Volgens mij was het gewoon te ingewikkeld voor zequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en een Ginto waarbij eerst de Gin op was, want ze hadden studenten in dienst
(????)
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Had ik er nooit uitgehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
De bediening was wel heel vriendelijk, maar die nektatoeage kan ik me nog heugenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon te ingewikkeld voor ze
Over exposen gesprokenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, dat past wel beter bij ons formaat.
Re-integratietrajectjequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bediening was wel heel vriendelijk, maar die nektatoeage kan ik me nog heugen
[..]jaaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een thaise heksenbezem?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Weten jullie wat dit is
[ afbeelding ]
Wat jij kan, kan ik beterquote:
[..]Poeh kon een keer veilig op je spoiler klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het is geen wedstrijdquote:
Nou ja, kan ik alleen maar toejuichen, deze wilde tenminste werken en was vriendelijkquote:
Oh..quote:
Mijn TT's zijn louter kwaliteitquote:
Ja, voor deze ene keer welquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh kon een keer veilig op je spoiler klikken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Uhm, ik kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is ook maar een plaatje.
Neem tenminste aan dat het geen swastika was.
rustig, enkelbijtertje!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn TT's zijn louter kwaliteit
Dus bakkes.
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, voor deze ene keer wel
Deze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Your beauty never ever scared me.
quote:
quote:
Kom vechten dan!quote:
Wel echt gierend kutweer toenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, ik kan het me niet herinneren.
Kan goed zijn dat het woorden waren of een gezicht.
Is inmiddels al ruim 6 maanden geleden
quote:
ik kan niks beloven. Ik ben een gevoelige jongen.quote:
De eerste helft viel wel mee, daarna was het genieten iddquote:
De zon schijnt hierquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:50 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk begint het net te regenen als ik naar buiten wil.
Mijn groetjesbak zit vol helaas.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je mijn groetjes niet houden?
Maar het is nog steeds verdomde koud.quote:
Ja wel typisch dat het elke keer matig weer isquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eerste helft viel wel mee, daarna was het genieten idd![]()
In BE ook niet echt lekker weer gehad, daar waren we ook 3 zeikbuien verder.
Er kan geen groet meer vanaf?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn groetjesbak zit vol helaas.
Zijn de buren er weer?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt zelfs warmer bij mij in huis, hoe is dat mogelijk
Een gevoelige snaar geeft op het hart een blaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niks beloven. Ik ben een gevoelige jongen.
Volgens mij niet, die zijn er nooit op dit tijdstip. Lijkt wel alsof het van dat grote licht buiten komt.quote:
Dat weet iedereen... 3quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:49 schreef bitterbal het volgende:
Oke nog een kans @:moeraskat
hoeveel harten heeft een octopus
kutargumentquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn TT's zijn louter kwaliteit
Dus bakkes.
Is gewoon ons karmaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wel typisch dat het elke keer matig weer is
Je bent zelf een kutargumentquote:
quote:
Ik bepaal het onderwerp nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een recap van hetgeen besproken is
ja , fantenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olifanten tappen over 32 kilometer afstand met hun voeten afzonderlijke namen naar elkaar,
Hoeraquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed. Eeuwige roem heb je nu gewonnen
Uitzinnig van vreugde.quote:
Even in m'n dagboek noteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |