Troll station, hèquote:Op maandag 13 januari 2025 12:23 schreef onlogisch het volgende:
Al 758 dagen geen ‘ijsdag’ en we blijven tellen: nooit eerder zo lang zonder dag dat het onder nul bleef![]()
De Bilt heeft vaak net nietjes terwijl het elders vlakbij gewoon vriest of wel zomers is. Vorig jaar januari hebben ze een 0.0 graad gehad terwijl omliggende stations net wel onder nul waren, volgens mij.quote:
Heerlijk wandelen, ga zo ook nog even rondje bosquote:Op maandag 13 januari 2025 13:27 schreef Perrin het volgende:
De laatste paar dagen wandel ik buiten en geniet ik van het weer. Dat is echt even wennen.
Na morgen beetje warmer kun je ff ademenquote:Op maandag 13 januari 2025 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan die kou nu effe opbokken? Kou zonder sneeuw is gewoon 10x niks!
Heerlijk toch, ff afkoelenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
Die kou is helemaal uitgestroomd tot aan zuid Europa. Zeer koude ochtend hier, graadje of 3 a 4 en wat meer het binnenland in ook overal vorst.
je hebt liever 7 graden en regen?quote:Op maandag 13 januari 2025 23:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan die kou nu effe opbokken? Kou zonder sneeuw is gewoon 10x niks!
Ja het is meer de ervaring om weer ff wolkjes te kunnen blazen en de kou te voelen in de ochtend.quote:
Ja lekker koude van vorst vind ik zo zalig..kan me indenken dat dit al heel wat is daar bij jou.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja het is meer de ervaring om weer ff wolkjes te kunnen blazen en de kou te voelen in de ochtend.Overdag kom je vrijwel altijd weer in de dubbele cijfers want de zonkracht is sowieso te hoog.
Al is er dus wel ergens in 2017 ofzo een sneeuwbui hier over de zuidelijke Costa getrokken waarbij het heel even een paar uurtjes wit was geworden. Was de eerste sneeuwbui die ze hier zagen in tientallen jaren.
In het binnenland is sneeuw natuurlijk minder zeldzaam, daar komt het bijna elke winter wel een keer voor, maar aan de kust is het heel uniek.
Moet wel heel maf zijn om dit mee te maken haha
[ afbeelding ]
gewoon zwart foto zeker... ik kijk naar zandquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja het is meer de ervaring om weer ff wolkjes te kunnen blazen en de kou te voelen in de ochtend.Overdag kom je vrijwel altijd weer in de dubbele cijfers want de zonkracht is sowieso te hoog.
Al is er dus wel ergens in 2017 ofzo een sneeuwbui hier over de zuidelijke Costa getrokken waarbij het heel even een paar uurtjes wit was geworden. Was de eerste sneeuwbui die ze hier zagen in tientallen jaren.
In het binnenland is sneeuw natuurlijk minder zeldzaam, daar komt het bijna elke winter wel een keer voor, maar aan de kust is het heel uniek.
Moet wel heel maf zijn om dit mee te maken haha
[ afbeelding ]
Eindelijk gerechtigheidquote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:25 schreef dick_laurent het volgende:
Die kou is helemaal uitgestroomd tot aan zuid Europa. Zeer koude ochtend hier, graadje of 3 a 4 en wat meer het binnenland in ook overal vorst.
Ik vind het anders nu ook vies koud weer hoor!quote:Op maandag 13 januari 2025 23:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Na morgen beetje warmer kun je ff ademenvermoedelijk daarna weer vorst
15 graden en zeer zware storm met windstoten van 180km/h, ik zou er zowaar een contract voor tekenenquote:
Vies koud ??quote:Op dinsdag 14 januari 2025 12:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik vind het anders nu ook vies koud weer hoor!
[..]
15 graden en zeer zware storm met windstoten van 180km/h, ik zou er zowaar een contract voor tekenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |