Mijn knie is naar de gallemiezen nu dus eens.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 08:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Oef, die waarschuwing voor gladheid is meer dan terecht. Veel (fiets)paden echt spekglad hoor momenteel.
Klote, beterschap!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 11:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn knie is naar de gallemiezen nu dus eens.
Nordseesuppe zitten we natuurlijk niet op te wachten. Ellendig lange aanvoer van grijze vochtige lucht. Dat is toch ook niet mooi? Wel droogquote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt een mooie rest van de maand te worden zo
Die Duitsers hebben wel meer van die grappige weer benamingen. Beetje met schreeuwende ondertoonquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:53 schreef dick_laurent het volgende:
Nordseesuppe.
Vind ik wel een mooi woord
Nog regenbuien gehad?quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:13 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag blauw en veel zon en amper wind hoe fijn.![]()
Ga lekker ff rondje fiets en bos.
Jup vannacht veel en net ook een best buitje heb 20 min door de regen gefiets drijfnat in De Biltquote:
Bofkont!quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup vannacht veel en net ook een best buitje heb 20 min door de regen gefiets drijfnat in De Bilt
hier net ook spetters. Straten best nat en vannacht kan het -3/-4 wordenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 19:20 schreef Jor_Dii het volgende:
Het regent hier nu.. als dat vannacht aan gaat vriezen
Ondanks de 6 uren zon daar toch nat gewordenquote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jup vannacht veel en net ook een best buitje heb 20 min door de regen gefiets drijfnat in De Bilt
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 18:44 schreef INViCTuS het volgende:
6 uur zon in de Bilt vandaag. Sinds 1 december niet gehad. Wel sneu eigenlijk![]()
Ja einde middag werd ineens zo donker en moest nog naar huis fietsen..dikke pech had ikquote:Op vrijdag 10 januari 2025 20:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondanks de 6 uren zon daar toch nat geworden![]()
![]()
Ook hier flinke buien gehad met hagel gehad en natuurlijk mooie luchten zoals deze:
[ afbeelding ]
Ja dat is dan even kut hequote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja einde middag werd ineens zo donker en moest nog naar huis fietsen..dikke pech had ik
Tijdens de afgelopen nacht (en vanochtend) zijn in ons land de tot nu toe laagste temperaturen van deze meteorologische winter geregistreerd. De lage minima werden echter, vanwege bewolking en mist, niet gemeten in het besneeuwde zuidoosten, maar elders in den lande. Dat had alles te maken met flinke opklaringen in polaire lucht. Diverse meetpunten registreerden zowaar matige vorst. Zo werd het tot 08:00 uur in het duingebied van Wijk aan Zee –5,4, Gilze-Rijen –5,6, Deelen –5,7 en op Eelde –6,0°.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |