SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat al zo lang niet meer gedronken. Denk wel een jaar nu
Einde van de wereldquote:
Toch behoorlijk wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel er weg gaat, denk zo,n 30%.
Ik werk thuis vandaag, dus ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen juffrouw Jannie rondlopen?
zwart en op de grote markt in den haag altijd een lattequote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je koffie dronk.. dronk je het dan zwart of een koffievariatie?
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?quote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef Karzai het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel er weg gaat, denk zo,n 30%.
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb dat al zo lang niet meer gedronken. Denk wel een jaar nu
Dit kan echt niet.quote:
Die worden terug gebracht naar ikeaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook matrassen binnen met smerige vlekken of worden die überhaupt niet meegenomen?
De Grote Marktquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwart en op de grote markt in den haag altijd een latte
Het was per ongeluk. Echt.quote:
je kan toch gewoon doen alsofquote:Op dinsdag 7 januari 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik drink in de zomer alleen soms ijskoffie, maar daar houdt het ook wel mee op. En ook pas sinds ik hier meepost, dacht anders word ik verbannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |