Speeches.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik val in en er gebeuren dingen?
Mag ook niet hoor ik netquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
Milena
Heren uhm ja ik zal eerst zeggen ik ben hier een beetje om te escapen van de reality
ben niet iemand die gaat smeken om mijn plek , perfect oke voor mensen die dat wel doen (zei ze anders)
wil dicht bij zichzelf blijven ook in dit soort gevallen
ga op jullie gevoel af
doe jullie ding
ik ga niet voor mezelf staan strijden, vind het moeilijk om te zeggen ik verdien hetmeer dan iemand anders
succes
he ?? jeffrey zegt niks!
Die begon gisteravond al te twijfelen .quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij weet Niels helemaal niks meer zeker
Niels vind het moeilijk te beslissen over andere mensen denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Niels een nieuw tweepersoons bed gaat kopen, koopt hij waarschijnlijk ook een twijfelaar.
Nopequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
Als Niels een nieuw tweepersoons bed gaat kopen, koopt hij waarschijnlijk ook een twijfelaar.
Nee Lennie ipv Milenaquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
niels: milena is lange tijd in haar leven niet gelukkig geweest en nu wel.. en al is het door dit kleins, die pin..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |