SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Soms, afhankelijk van de contextquote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Reageer je daar dan ook op ?
In mijn fantasie heb ik een spuitbus zwarte verf bij me en spuit ik het schermpje zwart.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Er zat bijna niemand in de zaal' en 'Wat maakt zo'n schermpje nou uit'.
Boetes opleggen die handel.
Ja dat is ook een manier om het geheim te houdenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn fantasie heb ik een spuitbus zwarte verf bij me en spuit ik het schermpje zwart.
quote:
Ja, ik had wat duidelijker moeten zijn. Maar dan zitten er twee naast elkaar. En glipt de buitenste ineens naar het lege bankje. En dan gaan ze beiden op het buitenste stoeltje zitten.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die laatste snap ik niet, dan kun jij toch gaan zitten waar die persoon eerst zat?
Heb je je vlaggetjes nu al gered?quote:
Ja heb ik, maar is het toch niet helemaal.quote:
Opschuiven die handel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik had wat duidelijker moeten zijn. Maar dan zitten er twee naast elkaar. En glipt de buitenste ineens naar het lege bankje. En dan gaan ze beiden op het buitenste stoeltje zitten.
Of gewoon op schoot gaan zitten.quote:
In mijn fantasie gris ik die telefoons uit hun handen en zeg ik als een strenge juf dat ze hem na de film weer terugkrijgen en dat ze nu moeten zitten en stil moeten zijn en godverdomme naar de film moeten kijken anders zwaait er wat.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In mijn fantasie heb ik een spuitbus zwarte verf bij me en spuit ik het schermpje zwart.
Of gewoon een hamer om dat schermpje permanent op zwart te krijgenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als vrouw heb ik hier toch niet zoveel zin in.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon op schoot gaan zitten.
Dan is het binnenste stoeltje toch vrij? Ik voel me heel dom nu dat ik het niet begrijpquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik had wat duidelijker moeten zijn. Maar dan zitten er twee naast elkaar. En glipt de buitenste ineens naar het lege bankje. En dan gaan ze beiden op het buitenste stoeltje zitten.
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als vrouw heb ik hier toch niet zoveel zin in.
quote:
Gewoon er naast gaan staan, hard ”oh sorry/pardon" zeggen en ondertussen al half over ze heen walsenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee dat is geheimquote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je vlaggetjes nu al gered?
Weet niet of zoveel mannen er zin in hebben dat er ineens een andere man bij hun op schoot komt zittenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als vrouw heb ik hier toch niet zoveel zin in.
Los van dat ik het mensen liever niet aandoe om mijzelf er naast te proppen, heb ik ook niet zo'n zin in gedoetjes met aso mensen.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het binnenste stoeltje toch vrij? Ik voel me heel dom nu dat ik het niet begrijp![]()
Is hetgeen wat er dan zwaait jij met die telefoon?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn fantasie gris ik die telefoons uit hun handen en zeg ik als een strenge juf dat ze hem na de film weer terugkrijgen en dat ze nu moeten zitten en stil moeten zijn en godverdomme naar de film moeten kijken anders zwaait er wat.
O ja was weer afgeleid door julliequote:Op maandag 6 januari 2025 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je je vlaggetjes nu al gered?
Oh.quote:
Ah op die manierquote:Op maandag 6 januari 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Los van dat ik het mensen liever niet aandoe om mijzelf er naast te proppen, heb ik ook niet zo'n zin in gedoetjes met aso mensen.
Ja, begrijpelijkquote:
Gewoon op ze gaan zitten.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon er naast gaan staan, hard ”oh sorry/pardon" zeggen en ondertussen al half over ze heen walsen
M'n klauwhamer uit m'n tas.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is hetgeen wat er dan zwaait jij met die telefoon?
Gewoon de standaard dingenquote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heb ik alles bij me voor de bios? Portemonnee, telefoon, zakje snoep, klauwhamer?"
bioscoopbroek aan?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Heb ik alles bij me voor de bios? Portemonnee, telefoon, zakje snoep, klauwhamer?"
eten vergeten.... wat slecht!!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Verrek, de bonirama had appeltaart voor een euro, helemaal vergeten.
Stond de camera ook aan?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Vlaggetjes gered, pyjama zeiknat.
Zag er sexy uit, in m'n pyjama met kerstboompjes en in regenlaarzen de voortuin in.
Kijkt eens aan zus LTVDK in HOB / Het enige echte LEGO-topic #40 Waar we lekker blijven bouwenquote:
Ja, maar dat weet @kwiwi nietquote:
US heeft nu zijn broek uitquote:Op maandag 6 januari 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Vlaggetjes gered, pyjama zeiknat.
Zag er sexy uit, in m'n pyjama met kerstboompjes en in regenlaarzen de voortuin in.
Goed zo, ik ben trots op jequote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijkt eens aan zus LTVDK in HOB / Het enige echte LEGO-topic #40 Waar we lekker blijven bouwen
Post ik hier nu iets dat jullie allemaal al lang hadden gezien?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet @:kwiwi niet
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Post ik hier nu iets dat jullie allemaal al lang hadden gezien?
Zeggen we niet, is geheimquote:Op maandag 6 januari 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Post ik hier nu iets dat jullie allemaal al lang hadden gezien?
Behoorlijke lijstquote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijkt eens aan zus LTVDK in HOB / Het enige echte LEGO-topic #40 Waar we lekker blijven bouwen
Dacht dat hij dat al zou hebben bij een strenge CL.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn fantasie gris ik die telefoons uit hun handen en zeg ik als een strenge juf dat ze hem na de film weer terugkrijgen en dat ze nu moeten zitten en stil moeten zijn en godverdomme naar de film moeten kijken anders zwaait er wat.
Het is eigenlijk nog veel meer hoorquote:
aardig lijstjequote:Op maandag 6 januari 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Ja, dat vermoeden had ik al.quote:
Daar ging zijn klauwhamer wel even van tintelen denk ik jaquote:Op maandag 6 januari 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat hij dat al zou hebben bij een strenge CL.
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar ging zijn klauwhamer wel even van tintelen denk ik ja
Die ik nu heb verzameld zijn sets die niet niet meer ga bouwen (of al gebouwd heb maar dubbel hebquote:
Op z'n klauwhamer? Ouchquote:Op maandag 6 januari 2025 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit al te wachten tot er iemand op schoot komt zitten.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vermoeden had ik al.
Heb je appeltaart (uit de fabriek) meegenomen?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedacht me dat het wel een goed idee was om even naar AH te gaan, als excuusloopje.
Zeiknat nu
Zonde van je geld.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga vast even de elektrische deken aan zetten
Wel bedankt dat je mij dan even herhaalt.quote:
Na negen uur op een doordeweekse dag is anders het perfecte moment om er zelf eentje te gaan bakken.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je appeltaart (uit de fabriek) meegenomen?
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Bedacht me dat het wel een goed idee was om even naar AH te gaan, als excuusloopje.
Zeiknat nu
quote:
Zo eentje had ik van de week ook, toen leek het even droog te zijn dus ook geen paraplu bij. 300 stapjes van mijn huis barst er een hagel en hoosbui met horizontale wind los, was doorweektquote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeiknat nu
Gelukkig kun je thuis lekker alle natte kleding uit trekkenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zeiknat nu
Ik vind het een perfect moment om gewoon hersenloos tv te kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na negen uur op een doordeweekse dag is anders het perfecte moment om er zelf eentje te gaan bakken.
Ja als je het zelf niet doetquote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel bedankt dat je mij dan even herhaalt.
Ik zou dat niet buiten doen, nee.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je thuis lekker alle natte kleding uit trekken
Bijna appelnotenkoeken. Maar de weegschaal floot me terug. Die had me geschaduwd naar AH.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je appeltaart (uit de fabriek) meegenomen?
En dan over een uurtje naar het toilet rennenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga gewoon een heel pak chocomel leegzuipen...
telt ook als eten
meteen even douchenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou dat niet buiten doen, nee.
Het antwoord op je vraag is viesssssquote:Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
ga gewoon een heel pak chocomel leegzuipen...
telt ook als eten
Oh je was niet op de weegschaal op de groenteafdeling gaan liggen?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna appelnotenkoeken. Maar de weegschaal floot me terug. Die had me geschaduwd naar AH.
Ja, vind wat regen op zich best lekker, maar die wind erbij was minderquote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje had ik van de week ook, toen leek het even droog te zijn dus ook geen paraplu bij. 300 stapjes van mijn huis barst er een hagel en hoosbui met horizontale wind los, was doorweekt
Ik zie al zo'n kleine weegschaal rondhupsen in de AH.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijna appelnotenkoeken. Maar de weegschaal floot me terug. Die had me geschaduwd naar AH.
Ik heb mijn warme en droge smurfkleding weer aanquote:Op maandag 6 januari 2025 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig kun je thuis lekker alle natte kleding uit trekken
die kon meteen even bij zn neef de groentenweegschaal op visitequote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n kleine weegschaal rondhupsen in de AH.
Met een krant met twee gaten er in.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n kleine weegschaal rondhupsen in de AH.
Ja was vanavond ook een aardig gevecht met de parapluquote:Op maandag 6 januari 2025 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, vind wat regen op zich best lekker, maar die wind erbij was minder
tv kijkenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het een perfect moment om gewoon hersenloos tv te kijken
Waarom ga je met code geel naar buiten met een paraplu?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was vanavond ook een aardig gevecht met de paraplu
Nu doe je wat je irritant vindt, wat anderen ook bij je doen of deden.quote:
Ik zag dit voor me..quote:Op maandag 6 januari 2025 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh je was niet op de weegschaal op de groenteafdeling gaan liggen?
Wel met de kleren uit, dat scheelt weer in gewicht.quote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag dit voor me..Buda die beteuterd op de op de groenteweegschaal zit
Ben toch niet van suiker gemaaktquote:Op maandag 6 januari 2025 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ga je met code geel naar buiten met een paraplu?Fan van zelfkastijding?
Als je niet van suiker bent gemaakt, dan laat je die plu toch gewoon thuis?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben toch niet van suiker gemaaktEn moest ook nog eten hebben
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag dit voor me..Buda die beteuterd op de groenteweegschaal zit
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel met de kleren uit, dat scheelt weer in gewicht.
quote:
Goed gesprek, damesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |