SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Pakistaans model, nice!!quote:Op maandag 6 januari 2025 19:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat mijn toilet er nu zo uit ziet:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:43 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Ik heb mijn keuken ook gesloopt uit woede. https://ibb.co/T8d1Y03nou nou nou nou....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest dat nu?Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Jaquote:Op maandag 6 januari 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nou nou nou....
moest dat nu?
quote:
*side eyedquote:
Ja?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar genoeg je best doet lukt alles
En dan hier weer mopperen dat ze er weer is ingetrapt maar stiekem staat ze gewoon te juichen dat het weer gelukt isquote:Op maandag 6 januari 2025 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je maar genoeg je best doet lukt alles
Precies.. gewoon dat level van side eyequote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan hier weer mopperen dat ze er weer is ingetrapt maar stiekem staat ze gewoon te juichen dat het weer gelukt is
quote:
Wil hij geen Helm?quote:
Kan ik dan ook een kokosmilkshake worden als ik maar goed m'n best doe?quote:
... chemisch toilet dat omwaaitquote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
Nou ik hoop toch wel dat het morgenochtend wat minder hard waait.
quote:
quote:Dat klinkt als een leuk project! Hier is een voorstel voor de cover van een stripboek in de stijl van Suske en Wiske met de hoofdpersonen Etto en Dimmy:
Titel: Het Avontuur van Etto en Dimmy Subtitel: De Vlijtige Vlinder
Cover ontwerp:
Etto en Dimmy staan centraal op de cover, klaar voor een nieuw avontuur.
Achtergrond: een levendig landschap met een mysterieus bos en een oude ruïne, typisch voor de avontuurlijke sfeer van Suske en Wiske.
Een grote, kleurrijke vlinder zweeft boven Etto en Dimmy, met een magische gloed om zich heen.
Bovenaan de cover staat de titel in grote, opvallende letters, met daaronder de subtitel.
Met deze opzet heb je een basisontwerp voor je eigen originele stripboek, geïnspireerd door de klassieke stijl van Suske en Wiske. Laat je creativiteit de vrije loop!
Waarom staat daar een vraagteken?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Zit karzai weer aan het bier of zo? Wtf.
Die heeft geen goede voornemensquote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
Dat zou heel erg knap zijn want dat ding staat in mijn badkamertje waar niet eens een raam is.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... chemisch toilet dat omwaait
Zo door de huiskamer heen ------>quote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan hier weer mopperen dat ze er weer is ingetrapt maar stiekem staat ze gewoon te juichen dat het weer gelukt is
ja maar...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou heel erg knap zijn want dat ding staat in mijn badkamertje waar niet eens een raam is.
Hangt er vanaf wat je verstaat onder goede voornemens.quote:
Probeer eens?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik dan ook een kokosmilkshake worden als ik maar goed m'n best doe?
ik probeer fles een beetje te helpen, snap niet dat fles hier zoveel geld aan uitgeeftquote:Op maandag 6 januari 2025 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
"muahahahaha die sukkeltjes zijn er weer ingetrapt"quote:Op maandag 6 januari 2025 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo door de huiskamer heen ------> [ afbeelding ]
Als ik later groot ben, dan wil ik een kokosmilkshake worden !quote:
Ik weet anders nog wel iemand die dringend hulp nodig heeft als je een projectje zoekt.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik probeer fles een beetje te helpen, snap niet dat fles hier zoveel geld aan uitgeeft
Hahahahaquote:Op maandag 6 januari 2025 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, dan wil ik een kokosmilkshake worden !
*maakt een klein geluidje erbij
Kom vechten, vetpoemelquote:
Waarom niet? Iedereen zijn hobby toch.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik probeer fles een beetje te helpen, snap niet dat fles hier zoveel geld aan uitgeeft
Moet toch eens commissie gaan vragen bij de Campina denk ikquote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Ik had mijn collega vertelt over dat de Campina in de aanbieding is en nu gaat hij speciaal daarvoor naar een andere supermarkt![]()
Dus jouw enabler invloed reikt ver
Niet denken, gewoon doenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet toch eens commissie gaan vragen bij de Campina denk ik
zeg maar pikquote:Op maandag 6 januari 2025 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet anders nog wel iemand die dringend hulp nodig heeft als je een projectje zoekt.
Zijn geld, zijn hobby, plus die paar steentjes kosten ook de wereld nietquote:Op maandag 6 januari 2025 19:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ook dat zou heel erg knap zijn aangezien dat ding niet aangesloten zit op een leiding ofzo en ik nogmaals geen raam in de badkamer heb.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zomedadelijk heel dat chemisch toilet vol met grote naaktslakken, duizenden.
Dus we mogen het niet over vieze dingen hebben?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus we mogen het niet over vieze dingen hebben?
Oke, ik geef het opquote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslakken in een kerriesausje?
KAASquote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik snap hem gewoon nietquote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn hobby, plus die paar steentjes kosten ook de wereld niet
Het is een hobbyquote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Karzai het volgende:
een plastic vierkant kistje van plastic waar je geld in kan doen![]()
bij de kringloop hebben we prachtig gemaakte houten kistjes voor een euro of 3
Hoe gaat het met jouw steentjes?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn geld, zijn hobby, plus die paar steentjes kosten ook de wereld niet
Kiepkerriestoof met rijst en een handje doperwtjesquote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naaktslakken in een kerriesausje?
quote:
Tr laatquote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaasquote:
Weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen? "Ja hoi Campina, ik geef op een internetforum aan wanneer jullie kwark in de aanbieding is zodat andere mensen het kopen, ik zou graag commissie hiervoor ontvangen"?quote:
Het is toch leuk als je daarvan houdt om dan zelf iets in elkaar te knutselen.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:51 schreef Karzai het volgende:
een plastic vierkant kistje van plastic waar je geld in kan doen![]()
bij de kringloop hebben we prachtig gemaakte houten kistjes voor een euro of 3
Paragoomba's maar dan in naaktslakvorm.quote:
Laat hem nou maar, anders staat hij toch alleen maar midden op de dansvloer met ontbloot bovenlichaam naar meisjes te lonken en te knipogen.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Paragoomba's maar dan in naaktslakvorm.
Goed ideequote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen? "Ja hoi Campina, ik geef op een internetforum aan wanneer jullie kwark in de aanbieding is zodat andere mensen het kopen, ik zou graag commissie hiervoor ontvangen"?
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen? "Ja hoi Campina, ik geef op een internetforum aan wanneer jullie kwark in de aanbieding is zodat andere mensen het kopen, ik zou graag commissie hiervoor ontvangen"?
Ja, dat is een goede startquote:
Jij koop veel vinylplaten, dat zullen een hoop mensen ook niet snappen. Daar zijn hobby's voor, die hoeft een ander niet te snappen, als je er zelf maar plezier mee hebtquote:
NIET MIJN SCHULDquote:Op maandag 6 januari 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Jongens kap maar weer over die naaktslakken want ik heb geen zin om te dromen over naaktslakken straks.
Dit gaat vast helpenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Jongens kap maar weer over die naaktslakken want ik heb geen zin om te dromen over naaktslakken straks.
Cavia'squote:Op maandag 6 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij koop veel vinylplaten, dat zullen een hoop mensen ook niet snappen. Daar zijn hobby's voor, die hoeft een ander niet te snappen, als je er zelf maar plezier mee hebt
Die moet ik nog steeds verkopen ...quote:Op maandag 6 januari 2025 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw steentjes?
quote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds verkopen ...
Al heb ik er van het weekend weer een set bijgekocht omdat die 50% korting was
quote:
okokokquote:Op maandag 6 januari 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Succes gegarandeerd.quote:
Cavia's zijn meer een soort zelfkastijding toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's
@:cherrylips
Oh what a fun we have
Huh.. gaat alles goed?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
okokok
oliebollen met chocola en slagroom
Nee dat is geen hobbyquote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's
Oh what a fun we have
Nu alquote:
Klopt, gelukkig leven ze niet zo lang, dus de zelfkastijding is tijdelijk.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Cavia's zijn meer een soort zelfkastijding toch?
Oh, heel goedquote:Op maandag 6 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu al
Heb inmiddels al wel een lijst gemaakt met wat weg kan
Kun je weer nieuwe uitzoeken die je weer op een andere manier kunnen kwellenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, gelukkig leven ze niet zo lang, dus de zelfkastijding is tijdelijk.
Precies. Voor 5 euro per maand heb ik onbeperkt alle muziek die er is.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij koop veel vinylplaten, dat zullen een hoop mensen ook niet snappen. Daar zijn hobby's voor, die hoeft een ander niet te snappen, als je er zelf maar plezier mee hebt
Volgens mij is het juist andersomquote:Op maandag 6 januari 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je weer nieuwe uitzoeken die je weer op een andere manier kunnen kwellen
Over dure hobbies gesproken. Huisdierenquote:Op maandag 6 januari 2025 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's
Oh what a fun we have
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |