SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die sneeuw. Ja zijn genoeg foto's vanJa dat was wel een hoop sneeuw ja
Onvoorstelbaar. Toen ben ik 's avonds nog buiten gaan lopen voor de foto's of zo. Nou ja.
Weet het nog omdat ik toen midden in die sneeuwbui ging wandelen, waaide ook vreselijk hard toen.quote:
Ja dat was toen ook niet zo'n dingetje nog neequote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.
Iemand houdt Fles al jaren voor de gek en gooit steeds muntjes voor z'n voeten neer, dus die zag die vast ook wel in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.
Robocop eindelijk uit zijn plasticje gehaald en geīnstalleerd, dus straks iedereen aan gort schietenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen op deze regenachtige zondag?
Hier weinig. Keuken is al bijna leeg en verder alleen beetje afwassen dus verder in de relaxed stand vandaag.
Ik heb toevallig vandaag ook zo'n paar kutschoenen weggegooid. Had schoenen met spikes eronder gekocht om als het ijzig is te kunnen wandelen. 1x geprobeerd: voeten nat en allemaal blaren.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het nog omdat ik toen midden in die sneeuwbui ging wandelen, waaide ook vreselijk hard toen.
En de dag daarna heb ik mijn waardeloze sneeuwschoenen weggedonderd omdat heel mijn poten onder de blaren zaten
Ja dit waren gewoon budgetdingen die ik een keer op vakantie bij de Walmart had gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2025 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag ook zo'n paar kutschoenen weggegooid. Had schoenen met spikes eronder gekocht om als het ijzig is te kunnen wandelen. 1x geprobeerd: voeten nat en allemaal blaren.
ik ga zo/straks even wegquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen op deze regenachtige zondag?
Hier weinig. Keuken is al bijna leeg en verder alleen beetje afwassen dus verder in de relaxed stand vandaag.
Mijne waren vrij prijzige Salomon's. Blijkbaar zegt de prijs niet zoveelquote:Op zondag 5 januari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit waren gewoon budgetdingen die ik een keer op vakantie bij de Walmart had gehaald
Ja kan ook zijn dat je dan andere sokken aan hebt, maar die schoenen van mij liepen sowieso echt voor geen meter, dus ook zonder blaren mochten ze al de kliko inquote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne waren vrij prijzige Salomon's. Blijkbaar zegt de prijs niet zoveel
Zuid Limburgquote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was in Zuid-Limburg, misschien lag het niet overal.
slim maar krijg je er echt 2 of alleen een zware voor inductie?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Oeh ik krijg een stopcontact achter de oven, erg blij mee.Was bang dat die stekker straks over het aanrecht moet (hij zit nu naast de oven).
En volgens de bovenbuurman krijg ik daar ook een stopcontact alvast voor inductie.
Ik krijg daar een stopcontact om de oven/gasfornuis aan te sluiten en nog één voor inductie. Dus twee in totaal. Bedoel je dat?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
slim maar krijg je er echt 2 of alleen een zware voor inductie?
yupquote:Op zondag 5 januari 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg daar een stopcontact om de oven/gasfornuis aan te sluiten en nog één voor inductie. Dus twee in totaal. Bedoel je dat?
klopt.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De dooizooi is nog niet weg. Maar ook daarna blijft het regenen. En noem mij maar een mietje, maar ik ga niet "voor de lol" in de regen buiten lopen. Dat is gewoon onzin.
Het gaat ook nog wel eventjes duren voor deze wijk helemaal van het gas af is dus zou beetje kut zijn geweest als ik dan nu al verplicht een ander fornuis moet kopen.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
ze hadden ook alleen 1 voor inductie kunnen aanleggen (en dan moet je een combi oven met inductie ding kopen)
dit is wel handiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |