SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die sneeuw. Ja zijn genoeg foto's vanJa dat was wel een hoop sneeuw ja
Onvoorstelbaar. Toen ben ik 's avonds nog buiten gaan lopen voor de foto's of zo. Nou ja.
Weet het nog omdat ik toen midden in die sneeuwbui ging wandelen, waaide ook vreselijk hard toen.quote:
Ja dat was toen ook niet zo'n dingetje nog neequote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.
Iemand houdt Fles al jaren voor de gek en gooit steeds muntjes voor z'n voeten neer, dus die zag die vast ook wel in de sneeuwquote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was een slechte dag voor stoepmuntjes denk ik zo.
Robocop eindelijk uit zijn plasticje gehaald en geīnstalleerd, dus straks iedereen aan gort schietenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen op deze regenachtige zondag?
Hier weinig. Keuken is al bijna leeg en verder alleen beetje afwassen dus verder in de relaxed stand vandaag.
Ik heb toevallig vandaag ook zo'n paar kutschoenen weggegooid. Had schoenen met spikes eronder gekocht om als het ijzig is te kunnen wandelen. 1x geprobeerd: voeten nat en allemaal blaren.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet het nog omdat ik toen midden in die sneeuwbui ging wandelen, waaide ook vreselijk hard toen.
En de dag daarna heb ik mijn waardeloze sneeuwschoenen weggedonderd omdat heel mijn poten onder de blaren zaten
Ja dit waren gewoon budgetdingen die ik een keer op vakantie bij de Walmart had gehaaldquote:Op zondag 5 januari 2025 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag ook zo'n paar kutschoenen weggegooid. Had schoenen met spikes eronder gekocht om als het ijzig is te kunnen wandelen. 1x geprobeerd: voeten nat en allemaal blaren.
ik ga zo/straks even wegquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie plannen op deze regenachtige zondag?
Hier weinig. Keuken is al bijna leeg en verder alleen beetje afwassen dus verder in de relaxed stand vandaag.
Mijne waren vrij prijzige Salomon's. Blijkbaar zegt de prijs niet zoveelquote:Op zondag 5 januari 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit waren gewoon budgetdingen die ik een keer op vakantie bij de Walmart had gehaald
Ja kan ook zijn dat je dan andere sokken aan hebt, maar die schoenen van mij liepen sowieso echt voor geen meter, dus ook zonder blaren mochten ze al de kliko inquote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne waren vrij prijzige Salomon's. Blijkbaar zegt de prijs niet zoveel
Zuid Limburgquote:Op zondag 5 januari 2025 13:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was in Zuid-Limburg, misschien lag het niet overal.
slim maar krijg je er echt 2 of alleen een zware voor inductie?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:42 schreef Ama het volgende:
Oeh ik krijg een stopcontact achter de oven, erg blij mee.Was bang dat die stekker straks over het aanrecht moet (hij zit nu naast de oven).
En volgens de bovenbuurman krijg ik daar ook een stopcontact alvast voor inductie.
Ik krijg daar een stopcontact om de oven/gasfornuis aan te sluiten en nog één voor inductie. Dus twee in totaal. Bedoel je dat?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
slim maar krijg je er echt 2 of alleen een zware voor inductie?
yupquote:Op zondag 5 januari 2025 13:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg daar een stopcontact om de oven/gasfornuis aan te sluiten en nog één voor inductie. Dus twee in totaal. Bedoel je dat?
klopt.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De dooizooi is nog niet weg. Maar ook daarna blijft het regenen. En noem mij maar een mietje, maar ik ga niet "voor de lol" in de regen buiten lopen. Dat is gewoon onzin.
Het gaat ook nog wel eventjes duren voor deze wijk helemaal van het gas af is dus zou beetje kut zijn geweest als ik dan nu al verplicht een ander fornuis moet kopen.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
yup
ze hadden ook alleen 1 voor inductie kunnen aanleggen (en dan moet je een combi oven met inductie ding kopen)
dit is wel handiger
Dit deed ik ook een keer en ik ben nu twee jaar verder.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezig met mijn werkkamer opnieuw indelen maar ben halverwege en de zin is eigenlijk over
vrienden van mij die hebben bericht gekregen (nu opeens) dat binnen een jaar de wijk gasloos wordt...quote:Op zondag 5 januari 2025 13:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat nog wel eventjes duren voor deze wijk helemaal van het gas af is dus zou beetje kut zijn geweest als ik dan nu al verplicht een ander fornuis moet kopen.
daarom werk ik beneden aan de eettafel.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit deed ik ook een keer en ik ben nu twee jaar verder.
ik wil al bijna 4 jaar een hobbykamer afmakenquote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga zo even wat spullen naar de zolder verplaatsen en wat spullen in een vuilniszak doen. Moet toch maar even beetje doorbijten. Nu ik al m'n muziekspul verkocht heb kan ik ook wel wat beter indelen.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die brief een hele tijd geleden al gekregen dat dit de eerste wijk moet worden in Emmen wat volledig van het gas afgaat maar dat gaat echt een jaren project worden.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:00 schreef mschol het volgende:
[..]
vrienden van mij die hebben bericht gekregen (nu opeens) dat binnen een jaar de wijk gasloos wordt...
ze hebben een jaar geleden een nieuw gasfornuis/oven gekocht
(maar goed, gaat wel meer mis daar, de inductie aansluiting was vrijwillig bij verbouwen vorig jaar, veel mensen hebben em nu niet want er had voor gesloopt moeten worden, nu moet die er dus alsnog komen, op eigen kosten waarschijnlijk)
Moet ik even langskomen met de spreekwoordelijke zweep?quote:Op zondag 5 januari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bezig met mijn werkkamer opnieuw indelen maar ben halverwege en de zin is eigenlijk over
ik heb ook nog tig projecten staan..quote:Op zondag 5 januari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik even langskomen met de spreekwoordelijke zweep?Die moest ik hier gisteren ook uit de kast halen omdat er anders nog weken een project half af in de kelder zou staan
Ben ik de week rondom kerst ook mee bezig geweest, op een gegeven moment was ik er wel klaar meequote:Op zondag 5 januari 2025 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kast in elkaar getimmerd of wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik even langskomen met de spreekwoordelijke zweep?Die moest ik hier gisteren ook uit de kast halen omdat er anders nog weken een project half af in de kelder zou staan
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:01 schreef Ama het volgende:
Zou verder proberen komende week niet zoveel te posten over die verbouwing.
Maar ik plaats vrijdag wel even een voor en na foto (als ze op tijd alles af hebben natuurlijk). En misschien klaag ik soms even over de kou en de herrie.
en stuiteren omdat je wat nieuws hebt zie ik ook geen problemen mee, sommige stuiteren al bij de volgende maaltijdquote:Op zondag 5 januari 2025 14:18 schreef Nizno het volgende:
klagen over de temperatuur mag sowieso... doen veel mensen hier gewoon![]()
klagen over lawaai heb ik ook 0 moeite mee
de stuiterbalquote:Op zondag 5 januari 2025 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
en stuiteren omdat je wat nieuws hebt zie ik ook geen problemen mee, sommige stuiteren al bij de volgende maaltijd
@:bitterbal ...
Is dit waar de platen voor waren die je op je dak gebonden had?quote:Op zondag 5 januari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We wonen in Nederland.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
het is winter, hoort gewoon weken aan een te vriezen
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:19 schreef mschol het volgende:
[..]
het is winter, hoort gewoon weken aan een te vriezen
hij is 100% een klaagkat... maar daar was geen test voor nodigquote:Op zondag 5 januari 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe is het met je DNA-test afgelopen?
Ja nou ja daar kan ik wel iets minder over posten want ik hoef ook niet iedere update natuurlijk te plaatsen.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon posten wat je leuk vindt, als het mensen niet interesseert lezen ze het toch gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hilfe, mein mann ist ein baumeisterquote:Op zondag 5 januari 2025 14:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga ze voortaan vastspijkeren in de stoepquote:Op zondag 5 januari 2025 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iemand houdt Fles al jaren voor de gek en gooit steeds muntjes voor z'n voeten neer, dus die zag die vast ook wel in de sneeuw
Nog geen uitslag.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat hoe is het met je DNA-test afgelopen?
je bent naar Portugal gevlogen?quote:
Ja het is hier in 1,5 uur van 1 naar 11 graden geschotenquote:
Mag hier ook.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is hier in 1,5 uur van 1 naar 11 graden geschoten
Ik zal het even jouw kant opblazenquote:
ah gadver 11 graden is veel te warm. dan moet de korte broek weer aan. Benen weer scherenquote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2025 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..].
Er zou een minnetje voor die 11 moeten staan.
Ja die plotselinge omslag geeft een errorquote:
Oh hier is het nog steeds 1 graden. Naja merk er binnen weinig van maar toch.quote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij schiet t morgen van een graad of 20 naar 8quote:Op zondag 5 januari 2025 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt de driehoek verlaten?quote:Op zondag 5 januari 2025 15:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bij mij schiet t morgen van een graad of 20 naar 8@:haags
Ja, daar mogen we ook wel eens vrieskou hebben hoor. Dat was vroeger normaal. En liever een strenge winter dan een zomer vol dagen van 25+-gradenquote:
Dat was ook vroeger niet normaal. 95% kwakkelweer, ook in 1960.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, daar mogen we ook wel eens vrieskou hebben hoor. Dat was vroeger normaal. En liever een strenge winter dan een zomer vol dagen van 25+-graden.
OpaNattekat verteldquote:Op zondag 5 januari 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ook vroeger niet normaal. 95% kwakkelweer, ook in 1960.
Vroeger moesten we iedere dag 40km door kwakkelweer naar school fietsen. Op houten banden, heuvelop in beide richtingen.quote:
Dat is nog niks. Ik ken iemand die moest 200 km. Op rolschaatsen! Heeft ongeveer 400 nichtjes, allemaal met bijzondere kwaliteitenquote:Op zondag 5 januari 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger moesten we iedere dag 40km door kwakkelweer naar school fietsen. Op houten banden, heuvelop in beide richtingen.
Mijn vader liep in zijn jonge jaren naar zijn werk, door een open polder, 20 km heen, 20 km terug in weer en wind, nooit een dag ziek geweest, zelfs niet met een broodmes in zijn been, ontelbare mensen gered, mij verwekt en nooit een dag niet gelachen of gedanst of moe of ongelukkig geweest.quote:Op zondag 5 januari 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger moesten we iedere dag 40km door kwakkelweer naar school fietsen. Op houten banden, heuvelop in beide richtingen.
De winter van 1963 schijnt leuk te zijn geweest, met een bevroren Noordzeequote:Op zondag 5 januari 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was ook vroeger niet normaal. 95% kwakkelweer, ook in 1960.
*reserveert plek in dementie kliniekquote:Op zondag 5 januari 2025 16:01 schreef UitStraling het volgende:
Wat heel veel mensen vergeten is om naar het karakter en de verworvenheden van hun ouders te kijken als ze hun eigen voorland willen weten.
Kwakkelweer!quote:Op zondag 5 januari 2025 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winter van 1963 schijnt leuk te zijn geweest, met een bevroren Noordzee.
trustequote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moe en wil morgen optijd er om te gaan zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |