SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij had ooit een liedje met the bradgequote:Op zondag 5 januari 2025 04:53 schreef kree het volgende: [..] toch met hulp van iemand (ik zeg maar ff geen naam want weet niet of ze wil) is er een liedje uitgekomen, zelfs nog met muziek, alleen hele tijd niet meer voor om uit te werken, maar hopelijk nu dit jaar
R.I.P DTS.![]()
Komt dat liedje nog af voordat Danny de stekker uit FOK trekt?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:53 schreef kree het volgende: [..] toch met hulp van iemand (ik zeg maar ff geen naam want weet niet of ze wil) is er een liedje uitgekomen, zelfs nog met muziek, alleen hele tijd niet meer voor om uit te werken, maar hopelijk nu dit jaar
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ja ook maar dat werd niks, was heel ander project erna, enne zeker met hulp hier.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij had ooit een liedje met the bradge
het is nog uitgewerkt in muziek, maar omdat niet klaar kan ik het niet plaatsen.Do what you love, love what you do!![]()
geen idee, tis nl met tekst van hier en band uitwerk van mij en rest live, is opzet van en dacht ik ok. maar echt het hele jaar geen reet aan gedaan, maar het is er nog wel?quote:Op zondag 5 januari 2025 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Komt dat liedje nog af voordat Danny de stekker uit FOK trekt?
trouwens zal jullie niks bevallen want is gevoelig liedje enzo en min of meer tekst over mij,Do what you love, love what you do!![]()
Moi, lolitaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het was mss ook wel te negatief enzo. maar zoals ik zeg het is een eerste versie. en ingezongen en niet door mij en ook niet muzikaal. maar op idee ervan. van mij en iemand van hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ah een kutnummer. Had niet anders verwacht.quote:Op zondag 5 januari 2025 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
geen idee, tis nl met tekst van hier en band uitwerk van mij en rest live, is opzet van en dacht ik ok. maar echt het hele jaar geen reet aan gedaan, maar het is er nog wel?
trouwens zal jullie niks bevallen want is gevoelig liedje enzo en min of meer tekst over mij,Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
niet te negatief zijn, het is als soort van "luisternr" bedoelt en denk wel er zit potentie in. maar moet verder uitgewerkt wordenquote:Op zondag 5 januari 2025 05:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ah een kutnummer. Had niet anders verwacht.Do what you love, love what you do!![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 januari 2025 05:02 schreef kree het volgende:
[..]
niet te negatief zijn, het is als soort van "luisternr" bedoelt en denk wel er zit potentie in. maar moet verder uitgewerkt worden
Vond dat andere nummer v jou mooi♡♡♡♡![]()
zucht ik heb denk ergens een grove kopie van wat er van gemaakt werd. afgezien van tekst, maar die doe ik alleen via DMquote:Op zondag 5 januari 2025 05:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Vond dat andere nummer v jou mooiDo what you love, love what you do!![]()
er was wat leuks wel van gemaakt iig als eerste opzet enzo. maar ok dit kan ik ook weer neit vinden tussen de 100 rest die er gemaakt werden.. oeps.
of althans oefenen dingen, want eigenlijk was dat de enige gemaakt originele.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 5 januari 2025 05:12 schreef kree het volgende:
owh heb hem wel, happy als je me toestaat ff DM te doen
Maar fijn dat je t vraagt♡♡♡♡
Forum Opties Forumhop: Hop naar: