abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216176567
Zijn er nog meer mensen die de laatste tijd problemen hebben met de bezorging van PostNL?

Ik zit nu al 2 werkdagen op rij te wachten op een pakketje. Elke dag krijg ik een tijdsindicatie en telkens wordt beloofd dat ze langs zullen komen. Maar aan het einde van de dag krijg ik weer die standaardmelding:
"Sorry dat de bezorging vandaag niet gelukt is! We komen nu langs op [insert dag/tijdstip]."

Het probleem is dat die belofte keer op keer niet wordt nagekomen. Het is fucking frustrerend zeker als je meerdere dagen vrij probeert te houden voor een levering die uiteindelijk niet komt.

Hebben anderen hier ook last van? Of tips over wat ik hieraan kan doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Deluzion- op 05-01-2025 05:02:00 ]
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
  Moderator zaterdag 4 januari 2025 @ 21:44:57 #2
382129 crew  Donna
pi_216176633
Hoe is 3 januari en 4 januari al 5 werkdagen?

OT. Ja. Mijn pakket naar een andere Fokker was ook 2 dagen langer onderweg dan in de planning lag.
pi_216176672
Same. Sprak vandaag onze bezorger en hij gaf aan dat het nog vrij druk is maar maandag weer minder wordt met de feestdagen achter de rug.
pi_216176691
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
Hoe is 3 januari en 4 januari al 5 werkdagen?

OT. Ja. Mijn pakket naar een andere Fokker was ook 2 dagen langer onderweg dan in de planning la
Het pakket had echter eigenlijk al eind december bezorgd moeten worden. mja zal wel door de feestdagen komen dan.
pi_216176802
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het pakket had echter eigenlijk al eind december bezorgd moeten worden. mja zal wel door de feestdagen komen dan.
PostNL kan het pakket niet eerder bezorgen dan dat ze het ontvangen hebben, toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_216176822
Ik wacht nog steeds op een pakket dat 20 december al in handen van DHL was. Gewoon in Nederland verzonden. :'(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator zaterdag 4 januari 2025 @ 22:04:28 #7
382129 crew  Donna
pi_216176863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat wordt lastig als ze het pas gisteren ontvangen hebben.
pi_216177427
Hier ook problemen met PostNL. Vroeger ging het perfect maar de laatste maanden is het echt puinhoop. Pakjes die ipv thuis bezorgd direct naar een afhaalpunt gaan. Pakjes die gewoon op staat voor de poort liggen. (in de regen) bezorgers die niet aan de deur komen maar gewoon op hun claxon hengsten, En net als jij bezorgafspraken die verzet worden. :( :'( :R
Ik woon net over de grens in Belgie.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_216177780
Hier zeggen ze dat het pakketje bezorgd is. Nou ja, in geen velden en wegen te bekennen :')
pi_216177897
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 23:07 schreef valentijn101 het volgende:
Hier ook problemen met PostNL. Vroeger ging het perfect maar de laatste maanden is het echt puinhoop. Pakjes die ipv thuis bezorgd direct naar een afhaalpunt gaan. Pakjes die gewoon op staat voor de poort liggen. (in de regen) bezorgers die niet aan de deur komen maar gewoon op hun claxon hengsten, En net als jij bezorgafspraken die verzet worden. :( :'( :R
Ik woon net over de grens in Belgie.
Eens, hier hetzelfde. Het ging eigenlijk jarenlang prima maar sinds een half jaar lijkt het alsof alles misloopt. Pakketten komen bijna nooit meer op tijd en als ze wel komen gaat er vaak iets anders fout. Echt jammer dat het zo achteruit is gegaan.
  Moderator zondag 5 januari 2025 @ 09:05:29 #11
42184 crew  DaMart
pi_216179685
Afgelopen maanden gaat hier ook van alles mis. Meerdere brievenbuspakketten die al lange tijd in de app op bezorgd staan, maar nog steeds niet ontvangen zijn bijvoorbeeld. (Afzenders hebben het overigens nogmaals gestuurd en toen is het wel bezorgd).

En eergisteren ging pakketje van mijn vrouw direct naar afhaalpunt omdat het te druk was voor de bezorger. Diezelfde bezorger bracht dezelfde dag echter wel twee pakketten voor mij aan de deur :').
  zondag 5 januari 2025 @ 09:26:56 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216179800
Ik mis een dvd die via brievenbuspost is verzonden op 27 december. Ik vrees dat die verdwaald is.
pi_216179827
DHL volk wat gewoon het lef heeft om achter mijn huis te komen en het daar neer te gooien in de regen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_216179874
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef halfway het volgende:
DHL volk wat gewoon het lef heeft om achter mijn huis te komen en het daar neer te gooien in de regen.
Oh, dat is op zich beter dan het gewoon voor de voordeur in de regen achter te laten of, zoals ze hier een jaar deden, onder de brievenbus aan de weg te droppen.
pi_216179983
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 09:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Oh, dat is op zich beter dan het gewoon voor de voordeur in de regen achter te laten of, zoals ze hier een jaar deden, onder de brievenbus aan de weg te droppen.
Prive terrein via een poort. Niks te zoeken daar.
  roze zondag 5 januari 2025 @ 13:28:35 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_216181835
Ik kreeg gisteren eindelijk een brief die 23 december op de post was gegaan. _O_ :')

En het schijnt dat iemand twee weken geleden ofzo nog iets had opgestuurd naar mij via de post maar is ook nooit gearriveerd.
Your beauty never ever scared me.
pi_216181856
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 09:53 schreef halfway het volgende:

[..]
Prive terrein via een poort. Niks te zoeken daar.
duidelijk niet afgesloten, tja.. pay peanuts , get monkeys

ze hadden het ook over de poort kunnen kieperen
pi_216181876
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef mschol het volgende:

[..]
duidelijk niet afgesloten, tja.. pay peanuts , get monkeys

ze hadden het ook over de poort kunnen kieperen
|:( hij staat iig met zijn lichtgetinte kop op de camera
  zondag 5 januari 2025 @ 19:59:28 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216186016
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk een brief die 23 december op de post was gegaan. _O_ :')

En het schijnt dat iemand twee weken geleden ofzo nog iets had opgestuurd naar mij via de post maar is ook nooit gearriveerd.
Ah bedankt, dan hou ik nog hoop op mijn verdwaalde dvd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')