Het pakket had echter eigenlijk al eind december bezorgd moeten worden. mja zal wel door de feestdagen komen dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:44 schreef Donna het volgende:
Hoe is 3 januari en 4 januari al 5 werkdagen?
OT. Ja. Mijn pakket naar een andere Fokker was ook 2 dagen langer onderweg dan in de planning la
PostNL kan het pakket niet eerder bezorgen dan dat ze het ontvangen hebben, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het pakket had echter eigenlijk al eind december bezorgd moeten worden. mja zal wel door de feestdagen komen dan.
Dat wordt lastig als ze het pas gisteren ontvangen hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het pakket had echter eigenlijk al eind december bezorgd moeten worden. mja zal wel door de feestdagen komen dan.
Eens, hier hetzelfde. Het ging eigenlijk jarenlang prima maar sinds een half jaar lijkt het alsof alles misloopt. Pakketten komen bijna nooit meer op tijd en als ze wel komen gaat er vaak iets anders fout. Echt jammer dat het zo achteruit is gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:07 schreef valentijn101 het volgende:
Hier ook problemen met PostNL. Vroeger ging het perfect maar de laatste maanden is het echt puinhoop. Pakjes die ipv thuis bezorgd direct naar een afhaalpunt gaan. Pakjes die gewoon op staat voor de poort liggen. (in de regen) bezorgers die niet aan de deur komen maar gewoon op hun claxon hengsten, En net als jij bezorgafspraken die verzet worden.![]()
![]()
![]()
Ik woon net over de grens in Belgie.
Oh, dat is op zich beter dan het gewoon voor de voordeur in de regen achter te laten of, zoals ze hier een jaar deden, onder de brievenbus aan de weg te droppen.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:29 schreef halfway het volgende:
DHL volk wat gewoon het lef heeft om achter mijn huis te komen en het daar neer te gooien in de regen.
Prive terrein via een poort. Niks te zoeken daar.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich beter dan het gewoon voor de voordeur in de regen achter te laten of, zoals ze hier een jaar deden, onder de brievenbus aan de weg te droppen.
duidelijk niet afgesloten, tja.. pay peanuts , get monkeysquote:Op zondag 5 januari 2025 09:53 schreef halfway het volgende:
[..]
Prive terrein via een poort. Niks te zoeken daar.
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk niet afgesloten, tja.. pay peanuts , get monkeys
ze hadden het ook over de poort kunnen kieperen
Ah bedankt, dan hou ik nog hoop op mijn verdwaalde dvd.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
Ik kreeg gisteren eindelijk een brief die 23 december op de post was gegaan.![]()
![]()
En het schijnt dat iemand twee weken geleden ofzo nog iets had opgestuurd naar mij via de post maar is ook nooit gearriveerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |