SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar was je zo lang mee bezig dat je geen nieuw topic kon openen?quote:
Ja kreeg hem niet losquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar was je zo lang mee bezig dat je geen nieuw topic kon openen?
Ja ben je niet aggressief genoeg voor denk ikquote:
Mooi zo, als iemand z'n postgedrag je niet aanstaat kan je die persoon ook gewoon negeren ipv er steeds op te reageren, scheelt een hoop frustratiequote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:50 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Nou dan is het goed. Dan kunnen we gewoon weer allemaal normaal gaan doen
![]()
Ja zie je duurde zo lang dat zelfs Fles's pakketje is bezorgdquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaa![]()
Nou fijne middag verder allemaal
Kan je nu eindelijk beginnen/het afmaken?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal niks spannends eigenlijk. 87 liftarms 1 x 15
[ afbeelding ]
Cobraatje er tegenaanquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ben je niet aggressief genoeg voor denk ik
Van die hoerige doppen die blijven vastzitten waardoor je van alles morst wordt je wel agressief hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ben je niet aggressief genoeg voor denk ik
Ik heb geen idee wat dit isquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Helemaal niks spannends eigenlijk. 87 liftarms 1 x 15
[ afbeelding ]
Ok GretaStralingquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:17 schreef UitStraling het volgende:
Er worden walvissen opengesneden met hun maag ramvol met plastic frisdrankdoppen maar jongens jongens wat is het toch veel werk om dat dopje even aan de kant te schuiven.
Lego Technic balkjesquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/z8WP-8DKGKs
Ohquote:
Heb het ook alleen bij de melk, al heb ik meestal houdbare van de campina en die hebben sowieso wat vreemde doppenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:26 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het verder wel prima die doppen vast
Maar ik heb ze eigenlijk alleen bij de melk. Verder drink ik geen dingen waar zulke doppen op zitten
Het is net pokemon, gotta catch them allquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ADHD, ADD, bipolair, autisme, PTSS, borderline en trisomie 21.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |