SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of thee
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar we maken ons teveel zorgen begrijp ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, goede zin meenemen is voldoendequote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, goede zin meenemen is voldoende
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een goede indruk maak je als persoonquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Als diegene onder de indruk is van je cadeautje en niet van jou heb je nog niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
true. Plus dat ze dan echt niet de ware voor je is, als het daarom gaat bij haar, om de (grootte van de) cadeaus ipv om jou als persoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een goede indruk maak je als persoon
Als diegene onder de indruk is van je cadeautje en niet van jou heb je nog niksAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.
We lopen maar te geinen met die cadeaus.![]()
Maar over het algemeen is iets meenemen als je ergens gaat eten niet heel raar?
Ik heb vanavond een etentje bij een vriend thuis, zat er ook al over te denken of ik nog iets mee moest nemen
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zetten
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik heb er wel vertrouwen in hoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus kapoentje, no worries. Het komt helemaal goed.:')![]()
Preciesquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
true. Plus dat ze dan echt niet de ware voor je is, als het daarom gaat bij haar, om de (grootte van de) cadeaus ipv om jou als persoon.Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Bij vrienden neem ik altijd alcohol mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb vanavond een etentje bij een vriend thuis, zat er ook al over te denken of ik nog iets mee moest nemen
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zetten:')![]()
Ow. Ja tenzij het een soort van afgesproken was dat iedereen iets meeneemt. Was het voor de bbq zelf (eterij en drinken) of echt kado's?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Deed dat nooit, tot ik met collega's ging barbecuen bij iemand thuis en iedereen met iets aan kwam zettenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Massageolie en condooms in de rugtas dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in hoor
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Ja maar dan niet als cadeauquote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Massageolie en condooms in de rugtas dus?
:')![]()
Nee echt bloemen enzo, geen eten of drinken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow. Ja tenzij het een soort van afgesproken was dat iedereen iets meeneemt. Was het voor de bbq zelf (eterij en drinken) of echt kado's?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: