Geen volle kaart = geen BINGOquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog dingen afgestreept naast het kutexcuusje?
Geen ervaring mee, dus ja.quote:
LAAT ME MET RUSTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:28 schreef Rnie het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)darts-sensation.html
Is toch niet lekker. Is gewoon standaard Brits.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?
Ik heb abbootje gepakt, moest witwassen genotquote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen de eerste heflt gebruikt toen ze het gratis uitzonden.
Na de kerst als een sletje achtergelaten. @:de_boswachter
Leg straks gewoon in de goot haar hoge hakken bij elkaar te rapen. Laat mij Britten kennen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh wat een lekker wijf. Was ze er vanavond niet bij dan?
Dat is lekker.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is toch niet lekker. Is gewoon standaard Brits.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
LAAT ME MET RUSTIs dit ok genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pindazakje
Haha, Gelachen om je abo.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Even Viaplay abo stopzetten. Tot volgend jaar maar weer
vtmgo app downloaden en schijnt dat je met je AD-krant account kan inloggen op VTMGO en dat je dan TV kan kijken (beiden zijn van DPG media)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:38 schreef Stoorzendert het volgende:
Even Viaplay abo stopzetten. Tot volgend jaar maar weer
Ik ben voor kerst ingelogd met niets (nieuw accountje), vanuit Nederland en heb de afgelopen week/weken genoten!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 23:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
vtmgo app downloaden en schijnt dat je met je AD-krant account kan inloggen op VTMGO en dat je dan TV kan kijken (beiden zijn van DPG media)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |