quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
Nee hoor, ik ging ook door het slotje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs je blauwe draafknaapjes hadden door dat ie dicht was![]()
Zo'n staande in moderne stijl.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, welke brievenbus komt er:)
Had je bijna gevraagd of je een apart topic wilde openen in K&W maar zo te lezen is een R&P-topic gepasterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag de baas zijn in huis maar ik faal hopeloos, inmiddels heb ik het opgegeven
quote:
Sorry dat ik jullie heb voorgelogen jongens. Maar de reden naast het dartsen dat ik naar huis ben gegaan was geld. Als ik een pakhuis vol munnie had gehad dan was ik weggeweest.quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ach jongen, hoe kom je bij zo'n illusie?
Cobraatje erin, lekker man.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, welke brievenbus komt er:)
Groei even ballen danquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu ga ik iemand een ban aannaaien vanavond om toch mijn kick te krijgen!quote:
@RipCityquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef Degoudgekleurdecavia het volgende:
Van gerwen heeft een betje gezet op 7-0
Pumped Up Kicks?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu ga ik iemand een ban aannaaien vanavond om toch mijn kick te krijgen!
Ik raad dombo aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu ga ik iemand een ban aannaaien vanavond om toch mijn kick te krijgen!
Ik heb wel wat te vertellen, maar misschien ben ik geen man.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:05 schreef Doevelaer het volgende:
Mannen die denken dat ze thuis wel wat te vertellen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |