abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8604118
Ik had gisteren commentaar op de eetgewoontes van de familie van mijn vriendin. Die schijnen allemaal het vlees eerst op te eten en vervolgens de rest pas. Volgens mij is het normaal dat je gewoon alles tegelijk op je bord hebt en dan alles door elkaar eet. Ik heb in ieder geval beloofd dat ik es ff een discussie zou openen hiero, dus bij deze

ben benieuwd!

was ik nog niet duidelijk genoeg........
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:04:17 #2
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8604202
eerst vlees, daarna de rest...

mijn vriendin eet juist eerst de rest en daarna der vlees, zit ze dus af en toe vol en dat betekend 2x vlees voor ome Doopy

pi_8604217
Alles Prakken ruled
pi_8604267
En in de blender --> als een papje
It's nice to be important but it's important to be nice!!!
pi_8604272
alles prakken inclusief je vlees roeleert daarna mijn maag uit!!

pi_8604296
ik eet eerst m'n groenvoer en pasta shit (niet te vreten maar goed, moet toch naar binnen)

in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...

pi_8604311
Eerst het vlees dat koelt ook meestal het snelste af
pi_8604372
voor de afwisseling is het wel lekker als je het door elkaar kan eten,
dat vind ik ook t nadeel aan pasta of rijstgerechten waarbij alles door elkaar gegooid is. dan is iedere hap t zelfde...
'alcohol, the cause of and solution to all of life's problems'
pi_8604414
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:07 schreef Mister_Puke het volgende:
ik eet eerst m'n groenvoer en pasta shit (niet te vreten maar goed, moet toch naar binnen)

in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...

Jij begrijpt het spelletje!!!
pi_8604446
Ik eet als eerste wat ik toevallig als eerste uit de pan vis
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:13:16 #11
42133 Tinus1983
Yibbida Yibbida folks!
pi_8604464
als ik een gehaktbal heb wil ik m nog wel s door mn eten mengen...
maar biefstuk of ander hard vlees eet ik los en dan altijd voor mn normale eten.
"Do, or do not. There is no 'try'."
pi_8604470
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:11 schreef KickAss het volgende:

[..]

Jij begrijpt het spelletje!!!

hehe idd, vlees is het enige lekkere!!! heerlijk zo'n dood stukkie vlees op m'n bord (liefst zo groot mogelijk)
pi_8604478
ik eet alleen m'n vlees
´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_8604555
Prakken roeleert.
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_8604587
je hebt hier zo'n steakhouse in de buurt waar ze biefstukken van 750gram hebben, dan eet je volgens mij ook gewoon helemaal niks anders meer
misschien toch maar eens proberen!
als ik die naar binnen krijg heb ik diep respect voor mijzelf

pi_8604633
Ik eet alles door elkaar. NIET gebabyvoedseld, gewoon telkens van alles een happie. Ik vind het maar vreemd om je vlees apart op te eten. Je besteed tijdens de sex toch ook niet alleen de eerste 2 minuten aandacht aan haar borsten? .
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:21:03 #17
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8604663
Prakken en dan naar binnenschuiven, zoveel en zo snel mogelijk.
pi_8604680
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik eet alles door elkaar. NIET gebabyvoedseld, gewoon telkens van alles een happie. Ik vind het maar vreemd om je vlees apart op te eten. Je besteed tijdens de sex toch ook niet alleen de eerste 2 minuten aandacht aan haar borsten? .
pi_8604684
Vlees als laatste ! Altijd !
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_8604695
oh nee ik eet één voor één, en schep ook 1 voor 1 op.
Dus eerst vlees op m'n bord, als dat op is het volgende enz..
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8604727
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:22 schreef Fixxxer het volgende:
oh nee ik eet één voor één, en schep ook 1 voor 1 op.
Dus eerst vlees op m'n bord, als dat op is het volgende enz..
heh wat saai! ik eet het ook allemaal door elkaar, niet geprakt ofzo, maar gewoon, vlees, en dan wat anders, en dan weer vlees, of nog wat anders, ligt eraan hoeveel er opm ijn bord ligt
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_8604731
Ik zorg er meetal voor dat mijn vlees ergens halverwege mijn maaltijd op is, ik zou niet weten waarom, maar zo is het gewoon bijna altijd.
It's not a beer belly, it's a fuel tank for a sex machine!
pi_8604748
Ik eet alles lekker door elkaar hoor en het liefst eindigen met heerlijk stukje vlees.
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:26:59 #24
1687 poep
praat geen poep
pi_8604812
ik eindig altijd met het vlees... ben het zo gewend..
houdt van spannend...
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:27:20 #25
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_8604818
Ik eindig meestal ook met de helft van mijn stukje vlees. Behalve met rijst- en pastagerechten dan eet ik alles door elkaar...
Liefde, leven , geven!!!!
pi_8604832
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:23 schreef sbientje het volgende:

[..]

heh wat saai! ik eet het ook allemaal door elkaar, niet geprakt ofzo, maar gewoon, vlees, en dan wat anders, en dan weer vlees, of nog wat anders, ligt eraan hoeveel er opm ijn bord ligt

Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  donderdag 20 februari 2003 @ 12:29:22 #27
3542 Gia
User under construction
pi_8604865
Om beurten, vlees, groente, aardappels, vlees groente, aardappels, etc...
Vaak doe ik wat aardappels, met jus, bij mijn vlees en ineens naar binnen. Jammie.

Vind het overigens raar dat ze bij jouw vriendin thuis stellen dat wat hun doen normaal is. Ik vind dat juist niet normaal.

donderdag 20 februari 2003 @ 12:30:51 #28
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8604893
tja, ligt eraan wat ik eet.
ik eet vaak helemaal geen vlees, maar als ik zo'n aardappel-groente-vlees maaltijd eet, eet ik altijd eerst het vlees en schep daarna de rest op (en sla vaak de aardappels over)
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8604953
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:29 schreef Gia het volgende:

Vind het overigens raar dat ze bij jouw vriendin thuis stellen dat wat hun doen normaal is. Ik vind dat juist niet normaal.

Doet me denk aan de eerste keer dat ik bij mijn (ex-)schoonouders at. Tafel werd gedekt, iedereen alleen een vork. Toen ik vroeg om een mes, zei zijn moeder: "Oh, je hoeft hier niet met een mes en vork te eten hoor." Mijn antwoord: "Ehm, ik kán niet eens zonder mes eten." Is nooit meer goed gekomen daarna
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_8605110
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:02 schreef KickAss het volgende:
Ik had gisteren commentaar op de eetgewoontes van de familie van mijn vriendin. Die schijnen allemaal het vlees eerst op te eten en vervolgens de rest pas. Volgens mij is het normaal dat je gewoon alles tegelijk op je bord hebt en dan alles door elkaar eet. Ik heb in ieder geval beloofd dat ik es ff een discussie zou openen hiero, dus bij deze

ben benieuwd!

pfffffffffff allemachtig...
pi_8605117
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:33 schreef Fling het volgende:

[..]

Doet me denk aan de eerste keer dat ik bij mijn (ex-)schoonouders at. Tafel werd gedekt, iedereen alleen een vork. Toen ik vroeg om een mes, zei zijn moeder: "Oh, je hoeft hier niet met een mes en vork te eten hoor." Mijn antwoord: "Ehm, ik kán niet eens zonder mes eten." Is nooit meer goed gekomen daarna

hahaha dat zei ik ook al, "jullie normaal??, volgens mij eet iedereen het vlees tussendoor of als laatste maar niet vooraf"
en volgens mij heb ik gelijk!!

Voor de rest zijn ze voor schoonouders wel redelijk normaal!!

donderdag 20 februari 2003 @ 12:40:48 #32
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_8605121
Ik roer alles door elkaar tot het soep is en eet het dan met een lepel
pi_8605964
Gewoon Groente eten en als ik trek heb in een stukkie vlees dan snij ik het af en steek het stukkie vlees in m'n mond, vervolgens ga in verder eten (dit netzolang volhouden tot het bord leeg is)
pi_8606124
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:16 schreef Alkaline het volgende:
Gewoon Groente eten en als ik trek heb in een stukkie vlees dan snij ik het af en steek het stukkie vlees in m'n mond, vervolgens ga in verder eten (dit netzolang volhouden tot het bord leeg is)
Doe ik ook!
Zo heb je de gehele maaltijd lang variatie

(vooral bij zuurkool moet ik bij iedere hap een stukje worst hebben, anders vind ik het echt niet te vreten)

Biggest idol fan? That's me!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:31:59 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_8606322
Als het vlees er al door zit zoals bij pasta's dan eet ik het dus door elkaar. Verder hangt het er een beetje vanaf wat voor een soort vlees het is. De ene keer eet ik het van te voren, de andere keer als laatste... Laatst had ik een soort gehaktprut gemaakt bij de spinazie en dat had ik door de spinazie gedaan...

Dus eigenlijk doet ik alles

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8606425
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:31 schreef Troel het volgende:
Laatst had ik een soort gehaktprut gemaakt bij de spinazie en dat had ik door de spinazie gedaan...
Mijn favoriete gerecht!!!
Biggest idol fan? That's me!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:40:03 #37
32584 Sennaistop
Racing is in my blood
pi_8606518
Het vlees meestal als laatste.
And I see the way your pupils dilate when you look at my body" 7o9 ST VOY
pi_8606591
Alles tegelijk Eerst hapje groente dan hapje vlees..
pi_8606620
Ik eet helemaal geen vlees

Maar heb wel een volgorde: eerst wat ik het minst lekker vind, dan hetgeen dat ik wel lekker vind en het lekkerst komt als laatst.
Zelfs bij mijn cruesli doe ik dat; eerst alle krenten eruit en dan pas de rest

Mon 'en!
  donderdag 20 februari 2003 @ 13:54:07 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_8606852
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:36 schreef Idols-fanaat het volgende:

[..]

Mijn favoriete gerecht!!!

Spinazie met gehaktprut??
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8606933
Hapje vlees, hapje groente en een hapje aardappel, of wat er dan op het bord ligt. Alles tegelijk dus...

Maar er moet wel saus/jus bij zitten....

Sausjes mens is.

Ow en bij een steak, alleen maar vlees met saus!

pi_8606964
Hangt er vanaf hoeveel honger ik heb.

Veel honger: dan is het vlees meestal meteen weg .
Normaal en minder honger: alles door elkaar.

Gapen werkt aanstekelijk weet je!
  Moderator donderdag 20 februari 2003 @ 14:08:52 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8607158
Ik eindig ook altijd met het vlees. Ik ben het zo gewend. Als er dan nog vlees ligt ben ik geneigd om mijn eten te laten liggen zodat ik het vlees op kan eten, anders heb ik daarna geen zin in meer in dat vlees wat nog over was. Bij ons blijft NOOIT vlees liggen iig
Breitling - Instruments for Professionals
pi_8607555
Ik zag net dat het broertje van mijn vriendin op zijn website een poll heeft geopend over dit gedoe. Check maar: www.kiffen.nl/enquete

pi_8607602
Ligt eraan wat de pot schaft.
Als 't toevallig hele lekkere gebakken aardappeltjes zijn.. dan gaan die als eerste het maagje in. Maar zijn het saaie gekookte aardappels en ligt er gemengde sla naast..? Dan gaat de sla als eerste.
Over het algemeen eet ik niet zoveel vlees. Maar een gehaktballetje krijg toch wel voorrang op de rest wat op m'n bord ligt!
(Un)masking for the greater good.
pi_8608080
waarom eerst vlees? das juist het lekkerste. ik gebruik de meest voorkomende tactiek hier; alles door elkaar maar wel vlees overhouden voor het laatste
pi_8609676
schopje lifestyle
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:11:58 #48
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8610459
ik eet het vlees het eerst op (als ik vlees heb tenminste, dat komt zelden voor, ik ben er geen liefhebber van)

mijn vader begint meestal met aardappels, dan de groenten en dan het vlees (krijgt vlees op zijn bord, schept dan aardappels op, eet deze op, schept groente op, eet deze op en vervolgens begint hij aan het vlees)

inmiddels is de rest al een tijdje klaar met eten...

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:16:23 #49
28726 Karin21
Ik ben de gekste !
pi_8610583
Ik eet eerst mn aardappels met een berg jus. Anders vind ik het niet te eten. Dan mn groenten en dan pas mn vlees. Das het lekkerst.
Daar doe je helemaal niks aan.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:30:35 #50
43276 Scighera
pi_8611011
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:16 schreef Karin21 het volgende:
Ik eet eerst mn aardappels met een berg jus. Anders vind ik het niet te eten. Dan mn groenten en dan pas mn vlees. Das het lekkerst.
ik probeer altijd zo weinig mogelijk aardappels op te scheppen, en dat dan opeten met ketchup of appelmoes.
  donderdag 20 februari 2003 @ 16:33:04 #51
43276 Scighera
pi_8611080
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:30 schreef Goofup het volgende:
tja, ligt eraan wat ik eet.
ik eet vaak helemaal geen vlees, maar als ik zo'n aardappel-groente-vlees maaltijd eet, eet ik altijd eerst het vlees en schep daarna de rest op (en sla vaak de aardappels over)
wij begrijpen elkaar, als ik uit ben; geen aardappels en geen vlees
pi_8616654
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:30 schreef Scighera het volgende:

[..]

ik probeer altijd zo weinig mogelijk aardappels op te scheppen, en dat dan opeten met ketchup of appelmoes.

Ik hou ook helemaal niet van aardappels, ikzelf kook het ook nooit. Vroeger toen ik nog thuis woonde aten we elke avond standaar aardappelen, groente en vlees. Dat doe ik nooit meer nu. Ik eet soms alleen salade met groente ofzo. Vlees eet ik zelden, liever vis.
pi_8616934
Ik heb geen vaste volgorde, ik begin gewoon met het lekkerste, meestal is dat de groente want ik hou niet zo van vlees.. en vaak doe ik de aardappelen onder de groente als er een sausje bij de groente zit (ik eet m'n aardappelen bijna altijd zonder jus).

[Dit bericht is gewijzigd door saxx op 20-02-2003 21:49]

Talk to the face 'cos the tits aint listening!
pi_8616944
Eet iedereen hier aardappels groente vlees maaltijden met 3 dingetjes op je bord? Ik dacht dat dat inmiddels wel een beetje passe was..
Als ik vlees eet, zit het meestal ergens in verwerkt, door de nasi of de curry zo. En verder veel ovenschoteltjes, en ook daar kun je niet gaan prikken wat je als eerste wilt.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_8616976
Mijn eten ziet er meestal uit als een berg groen met hier en daar een stukje wit (aardappel) en een stukje bruin (vlees)

Maar de onderdelen zijn onherkenbaar verminkt

[Dit bericht is gewijzigd door Rembooo op 20-02-2003 21:50]

Als je neus andersom zou staan, zou je verdrinken onder de douche.
pi_8616977
Beetje van de rest, beetje vlees, beetje van de rest, beetje vlees...
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_8617001
ik eet alles achter elkaar (en dus niet door elkaar) op...

als er gebakken aardappels bij zijn, dan begin ik daar meestal mee... vervolgens groente en als laatste het vlees.

Als er gekookte aardappels bij zijn (hou'k niet zo van... eet ik meestal met wat mosterd om de onaangename smaak te verdoezelen), dan eindig ik daarmee.

[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 20-02-2003 21:51]

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † donderdag 20 februari 2003 @ 21:50:53 #58
7074 moussy
kuttekop
pi_8617004
Altijd als laatste mijn vlees
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 06:45:28 #59
43276 Scighera
pi_8622479
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 21:35 schreef Girly-Suus het volgende:

[..]

Ik hou ook helemaal niet van aardappels, ikzelf kook het ook nooit. Vroeger toen ik nog thuis woonde aten we elke avond standaar aardappelen, groente en vlees. Dat doe ik nooit meer nu. Ik eet soms alleen salade met groente ofzo. Vlees eet ik zelden, liever vis.

vis, ik eet het graag maar mijn ouders en mijn broer houden daar niet van dus eet ik het veel bij het ontbijt en de lunch. om het ontbreken van het vlees 's avonds te compenseren.
Bij ons wordt er ook zeer vaak aardappels gekookt, en daarna met z'n stamper fijngemaakt. Het wordt er eerlijk gezegd niet beter op.
De enig aardappels die lekker zijn zijn de krieltjes in de zomer
pi_8622514
Als er iets bij is dat ik niet lekker vind, worstel ik me daar eerst doorheen, en ik bewaar wel es een hapje van het lekkerste tot het laatste, maar voor de rest eet ik gewoon alles door elkaar...Anders wordt het ook maar saai, de hele tijd alleen vlees of alleen aardappelen of groente ofzo achter elkaar eten.
Are you pondering what I'm pondering?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 februari 2003 @ 07:34:54 #61
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_8622515
Ik begin en eindig meestal met een stukje vlees. Daartussenin eet ik alles door elkaar heen. Maar een hapje vlees als laatste is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 februari 2003 @ 08:25:20 #62
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8622689
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:18 schreef KickAss het volgende:
je hebt hier zo'n steakhouse in de buurt waar ze biefstukken van 750gram hebben, dan eet je volgens mij ook gewoon helemaal niks anders meer
misschien toch maar eens proberen!
als ik die naar binnen krijg heb ik diep respect voor mijzelf

Waar woon je ongeveer? dat wil ik ook.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 08:31:43 #63
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_8622724
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:29 schreef Gia het volgende:
Om beurten, vlees, groente, aardappels, vlees groente, aardappels, etc...
Vaak doe ik wat aardappels, met jus, bij mijn vlees en ineens naar binnen. Jammie.

zio zijn de mijne ook hoor.
zo is het vreemd dat als ze aardappelkroketten hebben, dat je dan er steeds ongeveer 4/5 neemt zodat de rest ook tussendoor kan pakken. Ik weet van te voren toch niet of ZIJ veel eten die keer?
En wees blij dat je het op de man te horen krijgt.
de mijne schijnen geloof ik bang te zijn ofzo. ik krijg alles via mijn vriendin te horen.

maarre, ik eet thuis eerst mijn vlees en dan de rest maar als ik bij mijn opa en oma ben eet ik ALLES door elkaar.

Hapje andijvie met aardappellen, door de appelmoes 9Zelfgemaakt uiteraard, stukkie vlees prikken, door het kuiltje jus.

pi_8622749
Eerst je vlees natuurlijk
pi_8628958
alles door elkaar of op het laatst vlees
lekkerst tot het laatst bewaren

en btw prakken rulezzzzzzzzzzzz

vrijdag 21 februari 2003 @ 13:43:54 #66
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_8629086
* Jojogirl eet gewoon van alles om de beurt een hapje.

Als we aardappels, vlees en groente eten iig. Hier eten we nl. vaak pasta's of rijstgerechten en dan is alles al door elkaar gemixt.

pi_8631365
Gewoon alles door elkaar (niet geprakt).
A mind with a heart of it's own
pi_8633652
Gewoon hapje dit, hapje dat.
pi_8706014
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 08:25 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Waar woon je ongeveer? dat wil ik ook.

check maar eens in Voorst (vlakbij zutphen en apeldoorn)
Ze noemen die biefstuk geloof ik de "Fred Flinstone" Als je hem bestelt roepen ze het ook om door de hele zaak dat ze een bikkel in de zaak hebben die het weer gaat proberen!!

dinsdag 25 februari 2003 @ 13:17:23 #70
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_8707165
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 12:24 schreef KickAss het volgende:

[..]

check maar eens in Voorst (vlakbij zutphen en apeldoorn)
Ze noemen die biefstuk geloof ik de "Fred Flinstone" Als je hem bestelt roepen ze het ook om door de hele zaak dat ze een bikkel in de zaak hebben die het weer gaat proberen!!

Zo'n Texas Steakhouse heb je ook in Boekelo (vlakbij enschede) en daar ken je dus ook zo'n Flinstoontje bestellen...

ikke ben meer t-bone fan (pondje vlees, niet gek)

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:22:18 #71
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8707279
Alles door elkaar.. maar vaak heb ik dan toch nog wat groente () die ik als laatste op moet eten... daarvan vind ik het minder erg dat het koud is... Vlees moet je warm eten...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  dinsdag 25 februari 2003 @ 13:31:26 #72
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8707510
Als het vlees is dat ik echt lekker vind is het meestal t eerste op. Gewoon vlees eet ik om en om. Als het nou lekker vlees is en lekkere groente/aardappelen etc dan ook om en om.
aka Man-Mountain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')