ben benieuwd!
mijn vriendin eet juist eerst de rest en daarna der vlees, zit ze dus af en toe vol en dat betekend 2x vlees voor ome Doopy
in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...
quote:Jij begrijpt het spelletje!!!
Op donderdag 20 februari 2003 12:07 schreef Mister_Puke het volgende:
ik eet eerst m'n groenvoer en pasta shit (niet te vreten maar goed, moet toch naar binnen)in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...
quote:hehe idd, vlees is het enige lekkere!!! heerlijk zo'n dood stukkie vlees op m'n bord (liefst zo groot mogelijk)
Op donderdag 20 februari 2003 12:11 schreef KickAss het volgende:[..]
Jij begrijpt het spelletje!!!
![]()
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik eet alles door elkaar. NIET gebabyvoedseld, gewoon telkens van alles een happie. Ik vind het maar vreemd om je vlees apart op te eten. Je besteed tijdens de sex toch ook niet alleen de eerste 2 minuten aandacht aan haar borsten?.
quote:heh wat saai! ik eet het ook allemaal door elkaar, niet geprakt ofzo, maar gewoon, vlees, en dan wat anders, en dan weer vlees, of nog wat anders, ligt eraan hoeveel er opm ijn bord ligt
Op donderdag 20 februari 2003 12:22 schreef Fixxxer het volgende:
oh nee ik eet één voor één, en schep ook 1 voor 1 op.
Dus eerst vlees op m'n bord, als dat op is het volgende enz..
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:23 schreef sbientje het volgende:[..]
heh wat saai! ik eet het ook allemaal door elkaar, niet geprakt ofzo, maar gewoon, vlees, en dan wat anders, en dan weer vlees, of nog wat anders, ligt eraan hoeveel er opm ijn bord ligt
Vind het overigens raar dat ze bij jouw vriendin thuis stellen dat wat hun doen normaal is. Ik vind dat juist niet normaal.
quote:Doet me denk aan de eerste keer dat ik bij mijn (ex-)schoonouders at. Tafel werd gedekt, iedereen alleen een vork. Toen ik vroeg om een mes, zei zijn moeder: "Oh, je hoeft hier niet met een mes en vork te eten hoor." Mijn antwoord: "Ehm, ik kán niet eens zonder mes eten." Is nooit meer goed gekomen daarna
Op donderdag 20 februari 2003 12:29 schreef Gia het volgende:Vind het overigens raar dat ze bij jouw vriendin thuis stellen dat wat hun doen normaal is. Ik vind dat juist niet normaal.
quote:pfffffffffff allemachtig...
Op donderdag 20 februari 2003 12:02 schreef KickAss het volgende:
Ik had gisteren commentaar op de eetgewoontes van de familie van mijn vriendin. Die schijnen allemaal het vlees eerst op te eten en vervolgens de rest pas. Volgens mij is het normaaldat je gewoon alles tegelijk op je bord hebt en dan alles door elkaar eet. Ik heb in ieder geval beloofd dat ik es ff een discussie zou openen hiero, dus bij deze
![]()
ben benieuwd!
quote:hahaha dat zei ik ook al, "jullie normaal??, volgens mij eet iedereen het vlees tussendoor of als laatste maar niet vooraf"
Op donderdag 20 februari 2003 12:33 schreef Fling het volgende:[..]
Doet me denk aan de eerste keer dat ik bij mijn (ex-)schoonouders at. Tafel werd gedekt, iedereen alleen een vork. Toen ik vroeg om een mes, zei zijn moeder: "Oh, je hoeft hier niet met een mes en vork te eten hoor." Mijn antwoord: "Ehm, ik kán niet eens zonder mes eten." Is nooit meer goed gekomen daarna
Voor de rest zijn ze voor schoonouders wel redelijk normaal!!
quote:Doe ik ook!
Op donderdag 20 februari 2003 13:16 schreef Alkaline het volgende:
Gewoon Groente eten en als ik trek heb in een stukkie vlees dan snij ik het af en steek het stukkie vlees in m'n mond, vervolgens ga in verder eten (dit netzolang volhouden tot het bord leeg is)
(vooral bij zuurkool moet ik bij iedere hap een stukje worst hebben, anders vind ik het echt niet te vreten)
Dus eigenlijk doet ik alles
quote:Mijn favoriete gerecht!!!
Op donderdag 20 februari 2003 13:31 schreef Troel het volgende:
Laatst had ik een soort gehaktprut gemaakt bij de spinazie en dat had ik door de spinazie gedaan...
Maar heb wel een volgorde: eerst wat ik het minst lekker vind, dan hetgeen dat ik wel lekker vind en het lekkerst komt als laatst.
Zelfs bij mijn cruesli doe ik dat; eerst alle krenten eruit en dan pas de rest
quote:Spinazie met gehaktprut??
Op donderdag 20 februari 2003 13:36 schreef Idols-fanaat het volgende:[..]
Mijn favoriete gerecht!!!
Maar er moet wel saus/jus bij zitten....
Sausjes mens is.
Ow en bij een steak, alleen maar vlees met saus!
Veel honger: dan is het vlees meestal meteen weg .
Normaal en minder honger: alles door elkaar.
mijn vader begint meestal met aardappels, dan de groenten en dan het vlees (krijgt vlees op zijn bord, schept dan aardappels op, eet deze op, schept groente op, eet deze op en vervolgens begint hij aan het vlees)
inmiddels is de rest al een tijdje klaar met eten...
quote:ik probeer altijd zo weinig mogelijk aardappels op te scheppen, en dat dan opeten met ketchup of appelmoes.
Op donderdag 20 februari 2003 16:16 schreef Karin21 het volgende:
Ik eet eerst mn aardappels met een berg jus. Anders vind ik het niet te eten. Dan mn groenten en dan pas mn vlees. Das het lekkerst.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:30 schreef Goofup het volgende:
tja, ligt eraan wat ik eet.
ik eet vaak helemaal geen vlees, maar als ik zo'n aardappel-groente-vlees maaltijd eet, eet ik altijd eerst het vlees en schep daarna de rest op (en sla vaak de aardappels over)
quote:Ik hou ook helemaal niet van aardappels, ikzelf kook het ook nooit. Vroeger toen ik nog thuis woonde aten we elke avond standaar aardappelen, groente en vlees. Dat doe ik nooit meer nu. Ik eet soms alleen salade met groente ofzo. Vlees eet ik zelden, liever vis.
Op donderdag 20 februari 2003 16:30 schreef Scighera het volgende:[..]
ik probeer altijd zo weinig mogelijk aardappels op te scheppen, en dat dan opeten met ketchup of appelmoes.
[Dit bericht is gewijzigd door saxx op 20-02-2003 21:49]
Maar de onderdelen zijn onherkenbaar verminkt
[Dit bericht is gewijzigd door Rembooo op 20-02-2003 21:50]
als er gebakken aardappels bij zijn, dan begin ik daar meestal mee... vervolgens groente en als laatste het vlees.
Als er gekookte aardappels bij zijn (hou'k niet zo van... eet ik meestal met wat mosterd om de onaangename smaak te verdoezelen), dan eindig ik daarmee.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 20-02-2003 21:51]
quote:vis, ik eet het graag maar mijn ouders en mijn broer houden daar niet van dus eet ik het veel bij het ontbijt en de lunch. om het ontbreken van het vlees 's avonds te compenseren.
Op donderdag 20 februari 2003 21:35 schreef Girly-Suus het volgende:[..]
Ik hou ook helemaal niet van aardappels, ikzelf kook het ook nooit. Vroeger toen ik nog thuis woonde aten we elke avond standaar aardappelen, groente en vlees. Dat doe ik nooit meer nu. Ik eet soms alleen salade met groente ofzo. Vlees eet ik zelden, liever vis.
quote:Waar woon je ongeveer? dat wil ik ook.
Op donderdag 20 februari 2003 12:18 schreef KickAss het volgende:
je hebt hier zo'n steakhouse in de buurt waar ze biefstukken van 750gram hebben, dan eet je volgens mij ook gewoon helemaal niks anders meer
misschien toch maar eens proberen!
als ik die naar binnen krijg heb ik diep respect voor mijzelf
quote:zio zijn de mijne ook hoor.
Op donderdag 20 februari 2003 12:29 schreef Gia het volgende:
Om beurten, vlees, groente, aardappels, vlees groente, aardappels, etc...
Vaak doe ik wat aardappels, met jus, bij mijn vlees en ineens naar binnen. Jammie.Vind het overigens raar dat ze bij jouw vriendin thuis stellen dat wat hun doen normaal is. Ik vind dat juist niet normaal.
maarre, ik eet thuis eerst mijn vlees en dan de rest maar als ik bij mijn opa en oma ben eet ik ALLES door elkaar.
Hapje andijvie met aardappellen, door de appelmoes 9Zelfgemaakt uiteraard, stukkie vlees prikken, door het kuiltje jus.
en btw prakken rulezzzzzzzzzzzz
Als we aardappels, vlees en groente eten iig. Hier eten we nl. vaak pasta's of rijstgerechten en dan is alles al door elkaar gemixt.
quote:check maar eens in Voorst (vlakbij zutphen en apeldoorn)
Op vrijdag 21 februari 2003 08:25 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
Waar woon je ongeveer? dat wil ik ook.
quote:Zo'n Texas Steakhouse heb je ook in Boekelo (vlakbij enschede) en daar ken je dus ook zo'n Flinstoontje bestellen...
Op dinsdag 25 februari 2003 12:24 schreef KickAss het volgende:[..]
check maar eens in Voorst (vlakbij zutphen en apeldoorn)
Ze noemen die biefstuk geloof ik de "Fred Flinstone" Als je hem bestelt roepen ze het ook om door de hele zaak dat ze een bikkel in de zaak hebben die het weer gaat proberen!!
ikke ben meer t-bone fan (pondje vlees, niet gek)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |