ben benieuwd!
mijn vriendin eet juist eerst de rest en daarna der vlees, zit ze dus af en toe vol en dat betekend 2x vlees voor ome Doopy
in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...
quote:Jij begrijpt het spelletje!!!
Op donderdag 20 februari 2003 12:07 schreef Mister_Puke het volgende:
ik eet eerst m'n groenvoer en pasta shit (niet te vreten maar goed, moet toch naar binnen)in de tussentijd eet ik vlees (enige lekkere) en bewaar stukkie voor op het eind om toch nog een lekkere voedertijd gehad te hebben...
quote:hehe idd, vlees is het enige lekkere!!! heerlijk zo'n dood stukkie vlees op m'n bord (liefst zo groot mogelijk)
Op donderdag 20 februari 2003 12:11 schreef KickAss het volgende:[..]
Jij begrijpt het spelletje!!!
![]()
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 12:19 schreef PrivateRyan het volgende:
Ik eet alles door elkaar. NIET gebabyvoedseld, gewoon telkens van alles een happie. Ik vind het maar vreemd om je vlees apart op te eten. Je besteed tijdens de sex toch ook niet alleen de eerste 2 minuten aandacht aan haar borsten?.
quote:heh wat saai! ik eet het ook allemaal door elkaar, niet geprakt ofzo, maar gewoon, vlees, en dan wat anders, en dan weer vlees, of nog wat anders, ligt eraan hoeveel er opm ijn bord ligt
Op donderdag 20 februari 2003 12:22 schreef Fixxxer het volgende:
oh nee ik eet één voor één, en schep ook 1 voor 1 op.
Dus eerst vlees op m'n bord, als dat op is het volgende enz..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |