Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Ik kan Gambrinus in Amsterdam erg aanraden als verzamel cafe, heerlijke koffie en Appeltaart.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Er hebben echt nog NOOIT zo veel mensen naar beelden van het Gambrinus Czech Darts Open zitten kijken als vandaag.
Wens haar succes!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik hoop goed, morgenochtend wedstrijd en als het niet goed gaat is dat een zuur en duur tripje om haar aan te moedigen![]()
Concurrentie uit eigen land is aanwezig, vandaag al ongemakkelijkheid ten top
Zeg t m!!quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 19:25 schreef Falco het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Heeft Caland al zijn excuses aangeboden?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland @:flitsbezorger WE GAAN BEGINNEN
Ah kut, dacht nog ff rustig al boutend FOK! bij te lezenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland @:flitsbezorger WE GAAN BEGINNEN
Jaloers zeker dat je het met de Belg moet doen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Nee. Eindelijk had @Elan een keer gelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Heeft Caland al zijn excuses aangeboden?
Viaplay heeft crisisquote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
Eigenlijk wel apart maar een kwartiertje voorbeschouwing op een WK-finale. Bij het voetbal waren we om 19:30 uur begonnen vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |