SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
]
[ Bericht 3% gewijzigd door Karzai op 03-01-2025 15:08:50 ]
Nee, inderdaad, zegt me helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja van dat witte koude spul wat uit de lucht valt, maar dat kennen ze in Zeeland niet
En US vindt het prachtig.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Musk gaat gewoon president van de wereld worden.
*schaar pakt*quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet omquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, sneeuw was weer weg dus weer even een ommetje gemaakt. Meteen even de decemberkalenders gecasht. 8481 stappies alweer. Dit gaat goed
Ja en wat dacht je van die vergismoordenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
even een bommetje voor de deur leggen is heel normaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en wat dacht je van die vergismoorden
Gruwelijk
gewoon laten hangen , scheelt weer ophangenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:04 schreef Haags het volgende:
Wie haalt even de lampjes van mijn schutting af? Dank u!
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:16 schreef Karzai het volgende:
maja de samenleving is verhard lijkt wel of iedereen met het minste of geringste omgelegd word
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordtquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4.774, maar goed, thuiswerkdagje en de dag is nog niet om
Gisteren was het 13.039
Oke Trump.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik gisteren nog twee keer, gelukkig viel het achteraf nog een beetje mee.
3 miljoen is een prima aantal, hopelijk gaat het je lukkenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Guns don't kill people. Beer kills people.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:23 schreef UitStraling het volgende:
Trump komt langzaam op stoom,
"Het Amerikaans Ministerie van Volksgezondheid en Sociale Zaken wil kankerwaarschuwing op bier, sterke drank en wijn"
Gaat wel lukken tochquote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar de 3 miljoen halen. Daarvoor heb ik gemiddeld 8220 per dag nodig. En dus het liefst wat marge voor als er sneeuw aangekondigd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |