Er zullen nog bewoners bijkomen, dus, wie weet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:05 schreef Paul het volgende:
Waar zijn de babes![]()
ik mis mn lieverds als Alice en Chiara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zullen nog bewoners bijkomen, dus, wie weet.
Je vergeet Kitty nog.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:05 schreef Paul het volgende:
Waar zijn de babes![]()
ik mis mn lieverds als Alice en Chiara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je kan toch blij zijn dat ik zo fanatiek ben in BBquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
DIt is gen KLB dus heb de TT aangepast
En @:Paul je gaat toch niet weer voor iedere scheet een nieuw topic aanmaken hoop ik
Nou al die topic diarree hoeft van mij ook nietquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:40 schreef Paul het volgende:
[..]
je kan toch blij zijn dat ik zo fanatiek ben in BB
zit er al: BB / Lennie 26 jaar (Antwerpen, Belgiė)quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Denk jij ook dat er weer een Kelly tussen zit Paultje?
Ik wil niet vervelend uit de hoek komen, maar dat hoor je aan haar stem nog wel een klein beetje.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
zit er al: BB / Lennie 26 jaar (Antwerpen, Belgiė)
heb lennie nog niet gehoordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:59 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend uit de hoek komen, maar dat hoor je aan haar stem nog wel een klein beetje.
Ja die bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 3 januari 2025 13:49 schreef Paul het volgende:
[..]
zit er al: BB / Lennie 26 jaar (Antwerpen, Belgiė)
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou al die topic diarree hoeft van mij ook niet
Zat er over te denken een topic te openen met: Welke bewoner heeft daar een windje gelatenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
DIt is gen KLB dus heb de TT aangepast
En @:Paul je gaat toch niet weer voor iedere scheet een nieuw topic aanmaken hoop ik
Voor een klein beetje later inderdaad: Jolien.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:18 schreef ben34567 het volgende:
Had hetzelfde gedacht bij het zien van de introductiefilm. Geen enkele babe ą la Chiara of Alice; enkel Milena (?) valt nog mee. Wel tegenvallend voor dit soort programma; tenzij ze de persoon bewaren voor later.
quote:Op vrijdag 10 januari 2025 10:55 schreef ThijsTH het volgende:
Geen babes? Nou, ik vind Milena toch een aardig babeje hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |