Ook op nl1 en sbs6.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:47 schreef Aether het volgende:
11:00 uur persconferentie
https://nos.nl/live
https://nos.nl/livestream(...)etpartijen-rotterdam
Was dat niet na de derde moord?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
Ze hebben de schutter dus al eerder gecontroleerd, na de tweede moord
Signalement voldeed toen niet
Nee, na de tweede moordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was dat niet na de derde moord?
Ze hebben dus random jonge mannen preventief aangehouden en gecontroleerd, das wel prima.
Hier opgegroeid en vroeger jeugdreclassering betrokken geweest.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:14 schreef Caland het volgende:
24 jaar, geboren op Curacao, met stafblad voor wat (kleine) vermogensdelicten en er was waarschijnlijk een handlanger
Maar dan ook echt hard he...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:11 schreef stalybridge het volgende:
Goed om te weten dat de politie echt hard heeft gewerkt. Dag en Nacht
Logisch ook wel, dan moet je aannemelijk kunnen maken dat diegene ervan wist.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:22 schreef Droopie het volgende:
Enige goede vraag van een journalist.
Persoon die onderdak verleent aan een serie moordenaar is niet aangehouden.
Ze zochten iemand met een blanke huid.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
Waarom vaag?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:26 schreef Droopie het volgende:
Wat een vage uitleg waarom er tipgeld wordt beloofd
Urgentie, mensen waakzaam maken
Je hebt gelijk, het zal de manier hoe ie het omschreef en uitsprak wel zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:29 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Waarom vaag?
Wat zou volgens jou dan wel de reden zijn? Voor 30k kijk ik ook wel even extra om mijheen.
Nee, gisteravond 19u is hij in de winkel gecontroleerd. De 3e moord was om 10u in de ochtend.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
Hij is gisteravond dus gecontroleerd in de winkel, kort daarna het derde slachtoffer
Wat opmerkelijk is als de verdachte een relatief leeg strafblad heeft. Of misschien dacht de crimineel die het wapen leverde dat die maar beter de vlucht naar voren kon maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:26 schreef Caland het volgende:
De gouden tip kwam dus van het TCI
Toch jammer dat je dan als ‘personeel’ die 30K niet mag opstrijken
Waar staat TCI voor?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:26 schreef Caland het volgende:
De gouden tip kwam dus van het TCI
Toch jammer dat je dan als ‘personeel’ die 30K niet mag opstrijken
Ah, duidelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:33 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Nee, gisteravond 19u is hij in de winkel gecontroleerd. De 3e moord was om 10u in de ochtend.
Nee. Na de 3e moordquote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw vraag was na de 3e moord, het antwoord is na de tweede. Toch?
Team criminele inlichtingen. De heimelijke tak van de politiequote:
Hoe ik het lees, gisteren om 1000 uur de 3e moord, om 1900 staande gehouden en om 2315 aangehouden.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw vraag was na de 3e moord, het antwoord is na de tweede. Toch?
Ah zo. Dus niemand heeft die 30k kunnen innen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Team criminele inlichtingen. De heimelijke tak van de politie
Misschien het wapen verkocht??quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe ik het lees, gisteren om 1000 uur de 3e moord, om 1900 staande gehouden en om 2315 aangehouden.
Enige wat nu supervaag is, wat heeft die andere verdachte ermee te maken. Voorarrest met 14 dagen verlengd.
Je schrikt je wel helemaal de tyfus als je van niks weet en de DSI ineens je huis binnenvalt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Logisch ook wel, dan moet je aannemelijk kunnen maken dat diegene ervan wist.
Yep!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoe ik het lees, gisteren om 1000 uur de 3e moord, om 1900 staande gehouden en om 2315 aangehouden.
Enige wat nu supervaag is, wat heeft die andere verdachte ermee te maken. Voorarrest met 14 dagen verlengd.
Het is nog niet bekend of er een "gouden tip" was.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah zo. Dus niemand heeft die 30k kunnen innen.
Dan hadden ze toch al een naam of telefooncontact moeten hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien het wapen verkocht??
Vind ik ook vaag ja, helemaal bij dit soort moorden waar je niks aan hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Na 3 moorden sta je op scherp, om 22.00 zetten ze met een tiental agent de straat achter je af en om 23.15 rammen ze bij de buren de deur eruit.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je schrikt je wel helemaal de tyfus als je van niks weet en de DSI ineens je huis binnenvalt.
30 januari ja?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
Er zit nog steeds een tweede man vast, deze werd 30 januari opgepakt.
Het is toch helemaal niet bekend welke informatie ze wel, of niet hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch al een naam of telefooncontact moeten hebben.
Maar misschien was het wel de man op de fiets.
Je kunt de rechtzaak gaan volgen, mogelijk krijg je antwoorden op enkele vragen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:07 schreef proud_mami het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden ze bij alle staande gehouden personen een foto hebben genomen? En hoe zou de verdachte zich hebben gedragen tijdens de staandehouding? Zou hij zich nerveus/zenuwachtig hebben gedragen en werd er daarom een foto van hem genomen ondanks dat hij niet voldeed aan het toen bekende signalement? Of was de verdachte ‘koelbloedig’ en werd er standaard een foto genomen? Vraag me af of dat officieel mag, een foto maken bij staandehouding. Maar ben nog het meest benieuwd naar de verdachte op het moment van de staandehouding: was hij idd koelbloedig, of juist nerveus, verward, bijdehand … vragen, vragen waar ik wss nooit een antwoord op ga krijgen. En dat is ook niet erg. Het is wel heel erg voor de nabestaanden, het zou je man, vader, opa, broer etc maar zijn 😢
Daarnaast hebben ze dus ook een tweede persoon vast, die weliswaar niet geschoten schijnt te hebben, maar op de een of andere wijze wel betrokken blijkt te zijn. Wel een hele vage beschrijving, als hij geen trekker heeft overgehaald, wat kan zijn betrokkenheid dan zijn? Spotter of zo? Dat hij aan zijn 'maat' doorgeeft waar er ergens een eenzame wandelaar te vinden is?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:10 schreef Caland het volgende:
Ze zochten een witte neger?quote:
De foto werd vrijwillig genomen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 12:07 schreef proud_mami het volgende:
Wat ik mij afvraag: zouden ze bij alle staande gehouden personen een foto hebben genomen? En hoe zou de verdachte zich hebben gedragen tijdens de staandehouding? Zou hij zich nerveus/zenuwachtig hebben gedragen en werd er daarom een foto van hem genomen ondanks dat hij niet voldeed aan het toen bekende signalement? Of was de verdachte ‘koelbloedig’ en werd er standaard een foto genomen? Vraag me af of dat officieel mag, een foto maken bij staandehouding. Maar ben nog het meest benieuwd naar de verdachte op het moment van de staandehouding: was hij idd koelbloedig, of juist nerveus, verward, bijdehand … vragen, vragen waar ik wss nooit een antwoord op ga krijgen. En dat is ook niet erg. Het is wel heel erg voor de nabestaanden, het zou je man, vader, opa, broer etc maar zijn 😢
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |