SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wilde er het titel van makenquote:
Misschien trekt dat meer jongeren
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
lol no shit. ik vroeg dus een collega. en ging over rooster maken enzo.
Ik denk ok moeten we ff kijken, ja nee heb via chatgtp al gedaan. die maakt e her rooster.
Ok. het helpen erin dan en makkelijker maken ben ik ok mee. maar punt is het is een ongereguleerd iets en wmb zouden ze het aan banden moeten leggen, voor iedereen niet meer weet wat echt en niet echt is.Do what you love, love what you do!![]()
Frikandellen bosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie dat weer anders, de generatie net ervoor wijst ze wel weer terecht. Zo gaat het al eeuwen. Zal niet veel aan veranderen.
En ja hele werelden storten ineen en dan staat er een groep op die opbouwen. Zo gaat het al de hele mensheid. Maar als ik hoor nu soms hoe autochtone nederlandse kinderen praten met een straattaaltje.... Tja. Wat leren ze nu nog op school dan?![]()
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie showquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
jaar of 25 geleden en nog steeds als ik er aan denk dan doet mijn hart pijn en heb ik verdriet.
En dan ook nog allemaal mijn eigen schuld ook nog.....
Mooi dat leven maar ik heb liever frikandellen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Sigma?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef greysbones het volgende:
Verdorie
Ik had er natuurlijk Sigma titel van moeten makenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal opquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kifesh krijg shnoen van die skeere TT bro
Dat is toch ook niet slecht
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Meisje van 16 vroeg me de tijd. Ik zei "5 voor half 7". Vroeg ze of ik dat in nummers kon zeggen. Euh ja, 6 2 5
♡♡♡♡![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Kweenie, als ze de geit er eerst om weggesneden hebben?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
zolang ze niet met een geit thuis komen moet je je geen zorgen maken
Lach met een schone bips![]()
Vetquote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat betekent dat nou eigenlijk?
GaafThinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik ken mn mocro straattaal wel. Zat op een mbo met 50% allochtonen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk elke generatie pikt net iets meer van een andere taal op
Dat is toch ook niet slecht:')![]()
Geen idee waar jouw obsessie vandaan komt maar gezond kan dat nooit zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ze het tegen jou? Of is dit de grote Harrie show
Forum Opties Forumhop: Hop naar: