Zijn ze weer eens in Zwitserland of oostenrijk?quote:
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De stream van gister was aan het aftellen en begon te spelen
Oh het gaat steeds in setjes van 3quote:
Regio Passauquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn ze weer eens in Zwitserland of oostenrijk?
Mooi dat ie het zelf ook dondersgoed weet. Altijd alsof de wereld vergaat en hij op het randje van zelfmoord staat. Hoop dat hij dat borderline-achtige bij verlies een beetje achter zich heeft gelaten inmiddels. Verder een prima kerel voor zover ik kan beoordelen.quote:
Thanks voor de reminder. Ik was er daarstraks mee bezig maar raakte afgeleid.quote:
Oh je wist wel meteen wat er aan de hand was hmmquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Ik was er daarstraks mee bezig maar raakte afgeleid.
Zeker. Wist ook dat ik weer bovenaan stondquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je wist wel meteen wat er aan de hand was hmm
Een herhaling van de Barneveld vs Phil Taylor finale kan mijn hart niet aan.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
7-6 voor iemand, een negendarter en een 170 en 132 finish. Daar doe ik het voor.
Nee maar zometeen maken we je wakker bij 5-0 en komt de grootste CUMBEK allertijdenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Een herhaling van de Barneveld vs Phil Taylor finale kan mijn hart niet aan.
Een PDC WK finale ging maar vier keer over alle sets en telkens was Taylor erbij (2003, 2004, 2007, 2015).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:49 schreef Szura het volgende:
7-6 voor iemand, een negendarter en een 170 en 132 finish. Daar doe ik het voor.
Op zich wel een mooie traditie om mee te brekenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Een PDC WK finale ging maar vier keer over alle sets en telkens was Taylor erbij (2003, 2004, 2007, 2015).
Als het heel spannend wordt ga ik hoe dan ook niet kijken. Dan zoek ik de uitslag wel op.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar zometeen maken we je wakker bij 5-0 en komt de grootste CUMBEK allertijden![]()
Kijk morgen maar in de krant gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |