Oei, hier gaat user @Tjacka nat.quote:
Gohquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:tjacka nat.
quote:Like Alert
02-01-2025 @ 22:46:16
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #111 Sloopwerken"
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele postquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:tjacka nat.
Koekoekquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele post
Soooooooow.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Tweede keer al dat hij met schaamrood mag opdonderen, na z’n eerdere debiele post
Aangebroken door de muizen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik eet dit omdat het aangebroken in de kast lag maar ik zou dit zelf niet kopen. Matig.
[ afbeelding ]
Vroeger was het lekkerder, nu is het minder zoutquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Door familie gisteren tijdens de nieuwjaarsborrel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aangebroken door de muizen?
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Chips vind ik zo kansloos om te eten, doe mij dan maar een kaasje of een worstje.
Zijn die terug?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhh daar heb ik nog single cd's vanquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met chips. Overrated voedsel.
ChipZ! daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |