Dat hoop je dan...quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Wat doet je denken dat dit soort uitwassen door de ggz te genezen zijn?
Luigi van Temuquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:28 schreef Leandra het volgende:
De afbeelding van de verdachte van vandaag mag ook wel in de OP:
[ afbeelding ]
Bron: https://www.politie.nl/ur(...)enten-rotterdam.html
Ik zou in mijn broek schijten als ik daar zou wonen en dan ben ik nog niet eens een man van wat oudere leeftijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:27 schreef roos94 het volgende:
Nooit gedacht dat 2025 zou beginnen met een Ijsselmonde-trilogie. Ik was met Stephen King bezig maar dit is veel spannender.
Inhoudelijk. Ok. Wilders is in 1998 in de kamer gekomen. Da's 27 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ga er maar inhoudelijk op in.
VVD alsmede PVV met het lid Wilders die al meer dan 30 jaar kamerlid is heeft flink bezuinigd op de (geestelijke) zorg waardoor je dit soort uitwassen krijgt. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal nooit in Wassenaar of in Laren want problemen zijn er niet voor de rijken. Die kunnen gewoon een psycholoog betalen.
Rotterdam? Daar zou ik Beverwaard maar eens uitkammen als ik het "Rotterdamse gevoel" moet GGZ-en.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:31 schreef Maver24 het volgende:
Hoorde ook via bronnen dat een wijkagenten gaan surveilleren in Beverwaard om 22.00. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft
quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:38 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Inhoudelijk. Ok. Wilders is in 1998 in de kamer gekomen. Da's 27 jaar geleden.
De rest van je schrijfsel is op zn zachtst gezegd te ver gezocht
Met een voorkeur voor 22:00 uur.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:43 schreef littlemindy het volgende:
Die gast heeft iets met 10.00 / 22.00 uur blijkbaar
Misschien woont die daarquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het wel heel vreemd dat hij in één gebied blijft hangen. Waarom juist dat gebied? Ik weet dat we daar geen antwoord op hebben, maar ik vraag het me af.
Houdt misschien niet zo van reizen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en dan? Dan moet er toch nog steeds een reden zijn?
Er is bij die laatste geen slachtoffer. Misschien is dit niet dezelfde dader. Het gewone werk gaat natuurlijk ook door. Klinkt niet heel logisch, want wie gaat daar nu nog iets doen. Maar zes hulzen wijkt ook wel af.quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vind het wel heel vreemd dat hij in één gebied blijft hangen. Waarom juist dat gebied? Ik weet dat we daar geen antwoord op hebben, maar ik vraag het me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |