SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Dat is weer een paar stappen verder.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
nee zou zeggen vind jou echt leuk. zpmder omwegen.Gemeenschap van goederen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat houdt een huwelijk in samengaan met spullen (of whoever dat heet) dan in ?
![]()
![]()
Nou lekker toch. Heb je de kaartjes niet meer gevonden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha jazeker!
Maar Mini was ontiegelijk druk en ik ben minder ver gekomen dan ik had gewild, maar ik heb toch wel vrij veel kunnen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nope.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou lekker toch. Heb je de kaartjes niet meer gevonden?![]()
![]()
je zegt dat paar stappen verder?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is weer een paar stappen verder.
[..]
Gemeenschap van goederen.
maar is dat zo als je stuk ouder bent? denk tis mss alleen maar simpeler?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja dat. Mijn zus heeft dat expres niet gedaan om gezeik bij een scheiding voor te zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is weer een paar stappen verder.
[..]
Gemeenschap van goederen.:')![]()
Beste ooitquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
je zegt dat paar stappen verder?
maar is dat zo als je stuk ouder bent? denk tis mss alleen maar simpeler?![]()
Een samenlevingscontract is net zo wurgend. idem met geregistreerd partnerschap.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat. Mijn zus heeft dat expres niet gedaan om gezeik bij een scheiding voor te zijn.![]()
Vreemd he. Je komt ze vast nog wel een keer tegen ergensquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Beste is dus helemaal niks doen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Een samenlevingscontract is net zo wurgend. idem met geregistreerd partnerschap.:')![]()
mits helemaal onbekend heb je een punt. Maar stel he je kent elkaar eigenlijk best wel? alleen nooit van gekomen. ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.Do what you love, love what you do!![]()
Of het kaartje is per ongeluk met oude papieren weg gegaan, maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd he. Je komt ze vast nog wel een keer tegen ergenssinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff een hapje of drankje met elkaar doen voor je zegt dat je de ander ÉCHT leuk vindt.:')![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze zegt: "Ik wil jou vanavond diep in mij voelen klaarkomen"?
♡♡♡♡![]()
Lekker LATTEN, altijd fijn een huisje achter de hand in deze tijden zeker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste is dus helemaal niks doen?![]()
even denken hoor zat toch goed met vragen en zeggen, ging om jou.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.
Ok serieus antwoord je kent haar neem ik aan al langer?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker om ff helemaal los te gaan over iets waar je toch niks aan kunt veranderen en waarvan de oplossing zo simpel is.
Dan slaap je zonder stressaanradertje dus maar dat hoef ik bij jou niet te doen want jij straalt dat al van nature weg
Soms is het zo simpel "kan ik het oplossen? nee, OK, boeiuh", en dat is voor veel meer dingen wel dan niet zo.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Meh, soms moet je de stap ook gewoon durven te wagen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Beste is dus helemaal niks doen?
Toen mijn vriendin zwanger was stond ik ook voor deze keuze, en mij is verteld dat er tussen alledrie de opties nauwelijks tot geen verschil was.
Toen heb ik maar trouwen gesuggereerd, aangezien ik haar liever "mijn vrouw" wilde noemen dan "mijn vriendin" of "mijn partner".
En het was makkelijker om Mini-ToT mijn achternaam te laten krijgen op deze manier, maar met die andere manieren kon dat ook gewoon.![]()
Geeft ze ook vage hints?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet zo goed te vragen. Straks zegt ze nee.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
"Hey, zullen we zo onderhand een keertje ff wat gaan neuken of zo? Mijn zak staat inmiddels wel ongelooflijk strak."quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:55 schreef kree het volgende:
[..]
mits helemaal onbekend heb je een punt. Maar stel he je kent elkaar eigenlijk best wel? alleen nooit van gekomen. ?
En van de vrouw uit iets over klapperende eierstokken of zo.![]()
Voorquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms is het zo simpel "kan ik het oplossen? nee, OK, boeiuh", en dat is voor veel meer dingen wel dan niet zo.halen gelden andere regels dat weet iedereen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: