Ach jongen ze hebben mij al zo vaak gevraagdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ik moet ook zeggen, sinds ik hier mee post dit WK heb ik hier nog geen DRT mod gezien (lol)
Dat is een lieve jongenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Tagliano houdt een oogje in zeil hoor
Gelachenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ach jongen ze hebben mij al zo vaak gevraagd
Om het bad onder te schijten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Worp is niet in orde neequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Is de worp van Van Gerwen weer in orde @:Alaphilippe_ ?
Ziet er nog steeds niet even soepel uit, maar dit niveau is wel een pak beter
Dit geloof ik direct, maar hier ben jij veel te puur voor.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van @Rniequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:38 schreef KingRoland het volgende:
Dit is waarom we geen leuke dingen mogen hebben hier, altijd 1 snitch te vinden hier. De judas.
schaam je diep!
Jij begrijpt het maatquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit geloof ik direct, maar hier ben jij veel te puur voor.
Waar is die gebleven? Zo zijn er wel meer, zoem en Sked en de KNVB doet niets!quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Tagliano houdt een oogje in zeil hoor
had jou ook nog getagdquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Toen we het hier over een kutuser hadden waarvan we blij waren dat die hier niet post ging jij die gast mentionen hierTreurig hoor.
Sked is er waarschijnlijk niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waar is die gebleven? Zo zijn er wel meer, zoem en Sked en de KNVB doet niets!
Bestaat voor mij niet meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waar is die gebleven? Zo zijn er wel meer, zoem en Sked en de KNVB doet niets!
RIP SKEDquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sked is er waarschijnlijk niet meer.
De vGerwen hooligans verpesten weer de sfeerquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:40 schreef Bezsen het volgende:
Vervelend sfeertje dagjesmensen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |