SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Ja. bij mij welquote:
ik haak af, ben voor deze vraag geen damequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Reageer dan niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik haak af, ben voor deze vraag geen dame
Je telefoon is bijna leegquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ] Spotify wrapped. No surprises
Team mond houden en doorlopenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie team 'mond houden en doorlopen, ja het is zwaar' of team 'af en toe klagen en op adem komen helpt want het is zwaar'
Ook al niet. Nee bij mij staat het dus ook verkeerd. Bij mij is het de nummer 2 van Spotify die dus op nummer 1 staat op last.FM.quote:
Draaimolen in Tilburg.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit jaar nog wat op de planning staan?
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
Voor de dames. Waar koop je tegenwoordig nog een beetje goede betaalbare pantys? Liefst niet van die hele dunne.
Jippiequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hoor, jij mag ook antwoorden![]()
Voor welke artiesten ga je of gewoon voor ALLESSSSS?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TT'tje is on fleek![]()
En ik heb de lapo niet
Hhaahahquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kende dat helemaal niet, maar have funquote:
Ik wil bij jou in het teamquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Team mond houden en doorlopen
ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
Bij mij stond er een balletnummer op 1. Mijn dochter moest dat nummer oefenen voor de grote show. Schrok ervan hoevaak ze die op heeft gezetquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alie express want ze gaan toch steun na 1 keer dragen
ik haal ze gewoon bij primark trouwens, zo'n doosje met 6 stuks.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Ik ken alleen Massive Attackquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
Wat ga je eten?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
Kut, ik moet nog boodschappen doen. En avond eten maar yolo dat zijn zorgen voor later
Ja gewoon one size fits all. Ik heb meer moeite met lengtequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook voor de wat dikkere dames?
Massive Attack.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jippiewe gaan voornamelijk voor 'een ander festival' en verhalen van andere mensen over DTRB
. Van de line-up is nog niet veel bekend maar Massive Attack, FKA Twigs en Fat Dog wil ik graag zien
Vroeger, toen we nog wat jonger waren, gingen we echt voor bands die we van te voren graag wilde zien. Ook vaak al uren van te voren een beetje voor aan gaan staan enzo. Daar hebben we geen zin meer in, gewoon chillie nu.
En dat is net zo leukNu komen we regelmatig wat onverwachte feestjes tegen en dat is ook fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |