quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef Kissingbird het volgende:
What does the parrot in BBN do?
Known for stirring up drama, the parrot listens in on housemates' private conversations, only to reveal them to the public at unexpected moments. The parrot made its debut during the “All Stars” season, quickly becoming a fan favourite for its ability to shake up the game.2 sep 2024
las daarna dat ze dit in het buitenland al eerder hebben gedaan..
Zeker als er te weinig drama is
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:11 schreef freaky40 het volgende:
Coco? Ze probeerde namen te verzinnen tijdens die Twitch stream gisteren, maar zag er daar niet 1 die leuk is.
Maar eens zien waar die bewoners meer komen, voor nu is 'de papegaai' m'n favoriete bewoner van het huisquote:
Wat doet een papegaai?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:17 schreef freaky40 het volgende:
Maar verwacht niet zo veel schokkende dingen. Dat ding wordt door de FEBO bestuurd dus zo gemanipuleerd als de pest. Als het dreigt in te kakken zullen ze wel een bommetje droppen misschien...En ondanks dat er weinig banken zijn, zijn er genoeg hangplekken zoals in de hoek, dus de hang/lig/zit garantie is er ook gewoon dit jaar weer....
Hoop dat dat het is ja. Kan wel voor reuring zorgenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat doet een papegaai?
Napraten, die gaat onderlinge en stiekeme gesprekjes van bewoners hardop brengen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
met een beetje sluikreclame: Interboy.
Om maar een voorbeeld te noemen ja. Het mag vooral niet schuren want RTL.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat dat het is ja. Kan wel voor reuring zorgen
Al snap ik dat freaky wat sceptisch is; ze lieten voorgaande jaren vooral vrij tamme tweets aan de bewoners zien.
Ik vind er geen reet aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 15:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind de papegaai echt iconisch en superleuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |