SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Gekocht toen het uit kwam en in de winkel was ie 30 euro goedkoper. 30 euro meer betalen omdat downloaden net iets relaxter is vind ik dan niet iets teveel want dat extra geld komt niet terecht bij de makers van het spel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha is goed
Wat is de reden dat jij die op disc hebt? Of maakt een download of disc iets uitDownload klinkt chiller
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongevalquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het is nog niet afgehandeld, maar nu omdat de laatste operatie voor onbepaalde tijd is uitgesteld toch maar besloten dat we gaan afronden. De verzekeraar heeft zelf aangedrongen om er een belangenbehartiger bij de te betrekken zodat alle kosten die mogelijk nog niet zijn opgenomen ook erbij komen. En ook om mij te helpen er maximaal smartengeld uit te kunnen halen (dit zei de verzekeraar zelf nota bene).
die boom is ineens de weg op gelopen..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongeval
Was het een geldboom?quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
die boom is ineens de weg op gelopen..
Ik wil dit.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stray is echt genieten, lekker heel de tijd mauwen en je als kat gedragen
Sneeuw.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
https://nos.nl/artikel/25(...)ndag-mogelijk-sneeuw
Ongelukken en OV vertraging incoming..quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
maandagochtend file uit de helquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ongelukken en OV vertraging incoming..
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh boy, here we go.
welke?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ben benieuwd wat je ervan vindt. Mijn meest gespeelde spel op de ps4 denk ik.
Oh nee, niet OV vertraging. Dat ben ik niet gewend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*doet een gebedjequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Eens even kijken of het lukt om m'n scansoftware op m'n huidige laptop te zetten zonder dat ik licentiegezeik krijg. Wish me luck.
Hele land plat vanwege een paar sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
luckquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
Oke. Eens even kijken of het lukt om m'n scansoftware op m'n huidige laptop te zetten zonder dat ik licentiegezeik krijg. Wish me luck.
EEN DUN LAAGJE??!!quote:Een stevige bui kan een dun laagje sneeuw van enkele centimeters opleveren.
Inzittendenverzekeringquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je eigen verzekering, die betaalt, gaat je helpen om er zoveel mogelijk smartengeld uit te halen? Wist niet eens dat dat kon bij een zelf veroorzaakt ongeval
quote:
quote:Stray is een third-person kattenavontuur dat zich afspeelt in de gedetailleerde, neonverlichte steegjes en groezelige onderwereld van een cyberstad op z'n retour.
2 meterquote:
Ok, aparte gang van zakenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inzittendenverzekering
Maar mijn dossier schijnt ook wel een speciaaltje te zijn, mijn schadebehandelaar is inmiddels gepromoveerd tot senior teamleader of iets in die richting. Oftewel hij behandelt geen zaken meer, behalve die van mij omdat hij die toch netjes wil afronden. En mijn verzekering was wat ouderwets, toen het begon hadden ze nog geen digitaal systeem om de dossiers op te bouwen, dus dat van mij is een paar extra dikke multomappen vol papierwerk
En het is ook een vrij korte game zodat je ook nog genoeg tijd hebt voor je andere hobby'squote:Op donderdag 2 januari 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil dit nu nog meer. Ik zag dat het ook op Switch te krijgen is.
Hier zitten ook woorden in die ik wel ken iddquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Hahaaaaa. Fuck me.
Oke dus ik heb ooit Silverfast geinstalleerd op m'n oude laptop, een licentie daarvoor kwam bij m'n 35mm negatiefscanner inbegrepen. Sindsdien heb ik een Epson flatbedscanner aangeschaft om m'n 60mm film te kunnen scannen. En Silverfast ondersteunt ook deze scanner, dus ik denk, ik installeer gewoon opnieuw Silverfast op m'n nieuwe laptop, en ipv ik de iets meer beperkte Epson software gebruik, gebruik ik nu gewoon Silverfast voor beide scanners, want dat is toch net iets beter.
Nope.
Silverfast werkt maar voor één scanner tegelijk. Als je het ook voor een andere scanner wil gebruiken, moet je nog een keer exact dezelfde software kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier zitten ook woorden in die ik wel ken idd
wel bijna de helft, denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou ja het is ook wel een beetje apart dat zo'n dossier al bijna 7 jaar open ligtquote:
fuckquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig lig jijzelf niet al bijna 7 jaar openquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het is ook wel een beetje apart dat zo'n dossier al bijna 7 jaar open ligt
Stel je voor dat je een bakbroodmachine koopt omdat je heel graag thuis speltbrood wilt maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met Ferry? heb gisteren de 2e film gekekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Half uur door Netflix gescrolled om een nieuwe serie te vinden. Ben bij The Night Agent uitgekomen.
Nee dat was maar een jaar of 3 ofzoquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig lig jijzelf niet al bijna 7 jaar open
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een bakbroodmachine koopt omdat je heel graag thuis speltbrood wil maken.
Een half jaar later besef je, he, ik wil met deze bakbroodmachine ook eens proberen om zuurdesem te bakken. En dat de fabrikant dan zegt, nee. Je hebt deze machine al gebruikt voor speltbrood. Als je nu zuurdesem wil maken moet je exact dezelfde bakbroodmachine nog een keer kopen.
Die is wel vermakelijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:27 schreef kwiwi het volgende:
Half uur door Netflix gescrolled om een nieuwe serie te vinden. Ben bij The Night Agent uitgekomen.
Valt best meequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat was maar een jaar of 3 ofzo
scheelde niet veelquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gelukkig lig jijzelf niet al bijna 7 jaar open
Heb van Ferry alles gezien, maar Ferry 2 na 15 minuten afgezet. Was zó slecht in vergelijking met de restquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met Ferry? heb gisteren de 2e film gekeken
gelukkig kan ik nog met een paar honderd afleveringen van SWAT vooruit
squid game was ik op een dag doorheen en peacemaker ook zo iets.
tijd om weer aan het werk te gaan
Had van de week ook die 2e Ferry gekeken, vond hem niet heel denderendquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met Ferry? heb gisteren de 2e film gekeken
gelukkig kan ik nog met een paar honderd afleveringen van SWAT vooruit
squid game was ik op een dag doorheen en peacemaker ook zo iets.
tijd om weer aan het werk te gaan
ja, die was niet goedquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb van Ferry alles gezien, maar Ferry 2 na 15 minuten afgezet. Was zó slecht in vergelijking met de rest
Gewoon afstappen van heel die naaibeflikkeringquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een bakbroodmachine koopt omdat je heel graag thuis speltbrood wilt maken.
Een half jaar later besef je, he, ik wil met deze bakbroodmachine ook eens proberen om zuurdesem te bakken. En dat de fabrikant dan zegt: "Nee. Je hebt deze machine al gebruikt voor speltbrood. Als je nu zuurdesem wil maken moet je exact dezelfde bakbroodmachine nog een keer kopen."
Zo'n harakiri dingetje?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit zo’n hip Japans gedichtje?
jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zijn de woorden die ze kent uit de tekst van Zwabbelquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ja met zo'n lang zwaard en al die ingewanden eruitquote:
Nieuwe trend voor 2025: alle woorden die je kent uit Zwabs posts halen en daar een haiku van maken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit zijn de woorden die ze kent uit de tekst van Zwabbel
Ben je slager geworden?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja met zo'n lang zwaard en al die ingewanden eruit
je wist wel hoe dat hippe gedichtje heetquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe trend voor 2025: alle woorden die je kent uit Zwabs posts halen en daar een haiku van maken.
FTFYquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe trend voor 2025: alle woorden die je kent uit Zwabs posts halen en daar een haiku van laten maken door ChatGPT.
Ja ik maakte een grapje door haiku verkeerd te spellenquote:
ik ook. ik maakte het lijstje met woorden waarvan ik zeker wist dat ess ze herkendequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik begreep Zwabbie zijn post eigenlijk gewoon prima
@essnhills gebrijpt wel meer ervan denk ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook. ik maakte het lijstje met woorden waarvan ik zeker wist dat ess ze herkende
Soms vraag ik me wel eens af of ik een soort breinrot heb als mensen reageren op wat ik zeg alsof ik ter plekke een taal sta te verzinnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik begreep Zwabbie zijn post eigenlijk gewoon prima
ik was bang de lat te hoog te leggenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:essnhills gebrijpt wel meer ervan denk ik
Ik krijg ook regelmatig vraagtekens bij mijn posts, dus ik ben wel wat gewend, ik weet hoe je je voeltquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af of ik een soort breinrot heb als mensen reageren op wat ik zeg alsof ik ter plekke een taal sta te verzinnen.
Goed om te zien dat whatever ik heb in ieder geval besmettelijk is.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Hahaaaaa. Fuck me.
Oke dus ik heb ooit Silverfast geinstalleerd op m'n oude laptop, een licentie daarvoor kwam bij m'n 35mm negatiefscanner inbegrepen. Sindsdien heb ik een Epson flatbedscanner aangeschaft om m'n 60mm film te kunnen scannen. En Silverfast ondersteunt ook deze scanner, dus ik denk, ik installeer gewoon opnieuw Silverfast op m'n nieuwe laptop, en ipv ik de iets meer beperkte Epson software gebruik, gebruik ik nu gewoon Silverfast voor beide scanners, want dat is toch net iets beter.
Nope.
Silverfast werkt maar voor één scanner tegelijk. Als je het ook voor een andere scanner wil gebruiken, moet je nog een keer exact dezelfde software kopen.
[ afbeelding ]
Stiekem weet ik best veel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
je wist wel hoe dat hippe gedichtje heet
schoten gevuurdquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook. ik maakte het lijstje met woorden waarvan ik zeker wist dat ess ze herkende
Nou, ik kan die software prima op twee pc's installeren want volgens mij checkt hij niet voor andere geactiveerde installaties. Maar ik kan hem maar voor één scanner gebruiken terwijl hij in principe compatible is met meer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]waardeloze software die dat doet..
(maar uit commercieel standpunt wel logisch)
maar uiteindelijk dus gewoon 1 licentie per PC
Ik las pureequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pure uitgestelde hersenverweking.
Lekkere fatty van me.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kocht vanmiddag een doosje bonbons, met de bedoeling om er de komende dagen steeds eentje bij de koffie te nuttigen.
Doosje is nu al leeg
ik weet niet welke versie je hebt natuurlijk, maar wat ik zo las op de site van de software was dat echt moet verwijderen en deactiveren eerst en dan op nieuwe pc installerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, ik kan die software prima op twee pc's installeren want volgens mij checkt hij niet voor andere geactiveerde installaties. Maar ik kan hem maar voor één scanner gebruiken terwijl hij in principe compatible is met meer.
Had ik met een zak m&m's gisterenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kocht vanmiddag een doosje bonbons, met de bedoeling om er de komende dagen steeds eentje bij de koffie te nuttigen.
Doosje is nu al leeg
Keep the KSC traditions alivequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Doosje is nu al leeg
Oh, en dan toch verder etenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben ik in goed gezelschap.![]()
Ik vond ze niet eens lekker
Ja, ik heb versie 8.nogwat en vanaf 9 zijn ze overgestapt op online accountverificatie. Ik heb nog ouderwets een serial die ik in moet voeren. Maar die serial activeert hem dus voor één type scanner.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet welke versie je hebt natuurlijk, maar wat ik zo las op de site van de software was dat echt moet verwijderen en deactiveren eerst en dan op nieuwe pc installeren
maar goed, altijd klote dat soort situaties
Dat is meestal als ze niet lekker zijn, dan eet je ze maar gewoon gelijk op zodat je morgen weer lekkere kunt nemenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik weer een jaar genezen van bonbons.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is meestal als ze niet lekker zijn, dan eet je ze maar gewoon gelijk op zodat je morgen weer lekkere kunt nemen
Hier stormt het nog steedsquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga zo nog wat stapjes maken.
Kun je niet op wat minder wettelijk gerechtvaardigde wijze aan serials komen zodat je die gedoetjes niet hebt?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, ik heb versie 8.nogwat en vanaf 9 zijn ze overgestapt op online accountverificatie. Ik heb nog ouderwets een serial die ik in moet voeren. Maar die serial activeert hem dus voor één type scanner.
Heb je lekker bij de open haard gezeten met chocolademelk?quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier stormt het nog steedsMorgen weer een dag.
Vandaag niet, we zijn gaan winkelen en daarna beetje in huis rommelenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je lekker bij de open haard gezeten met chocolademelk?
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bonbons zijn sowieso vaker matig dan lekker, ze stoppen er altijd onnodig veel rare dingen in. Een pralinevulling is meestal gewoon het bestequote:Op donderdag 2 januari 2025 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu ben ik weer een jaar genezen van bonbons.
als je een vrouw zou zijn kon je het gooien op de tijd van de maand...quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Doosje is nu al leeg
Ook leukquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vandaag niet, we zijn gaan winkelen en daarna beetje in huis rommelen
Godsamme, ik googlen op "Epson V600 Silverfast serial"quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je niet op wat minder wettelijk gerechtvaardigde wijze aan serials komen zodat je die gedoetjes niet hebt?
Ik gebrijp allesquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:essnhills gebrijpt wel meer ervan denk ik
Dit waren Belgische roombonbons. Maar ik heb liever gewoon een stukje chocolade eigenlijkquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonbons zijn sowieso vaker matig dan lekker, ze stoppen er altijd onnodig veel rare dingen in. Een pralinevulling is meestal gewoon het beste
Zegquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was bang de lat te hoog te leggen
Ik gooi het daar ook gewoon op. Moet kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een vrouw zou zijn kon je het gooien op de tijd van de maand...
altijd een geweldig excuus
maar ik houd wel van jequote:
Uhuh...quote:
Maar geen nieuwe scanner kopen dan, anders heb je straks nog een versie van die software nodigquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Godsamme, ik googlen op "Epson V600 Silverfast serial"
Blijkbaar ook inbegrepen bij m'n Epson scanner, als ik het serienummer van dat ding in hun site invoer krijg ik een licentie.
Daar had Epson wel wat duidelijker in mogen zijn.
Anyway. Als ik deze versie nu ga activeren krijg ik versie 9 waar ik een account voor moet aanmaken. En moet ik versie 8.8 aanhouden voor m'n andere scanner.
Beter, maar nog steeds een beetje maf.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkbaar ook inbegrepen bij m'n Epson scanner, als ik het serienummer van dat ding in hun site invoer krijg ik een licentie.
Anyway. Als ik deze versie nu ga activeren krijg ik versie 9 waar ik een account voor moet aanmaken. En moet ik versie 8.8 aanhouden voor m'n andere scanner.
Oh ja en in de EULA staat dat het copyright van al je materiaal vervalt aan hun. Maar ja wie leest die EULA ooit huhquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom denken in oplossingen, ook al zijn het niet altijd de oplossingen die je hooptquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog cartridges met 16mm film die ik op het moment niet kan scannen. Maar daar maken ze geen dedicated scanners voor geloof ik. Ik print wel een rekje voor één van de andere twee.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar geen nieuwe scanner kopen dan, anders heb je straks nog een versie van die software nodig.
Of waar je wat aan hebtquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom denken in oplossingen, ook al zijn het niet altijd de oplossingen die je hoopt
nog meer makenquote:Op donderdag 2 januari 2025 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben bijna door de oliebollen heen
Ja eens, gewoon lekkere pure chocolade, of mokkaquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit waren Belgische roombonbons. Maar ik heb liever gewoon een stukje chocolade eigenlijk
Ja ik ook, heb niet zoveel met bonbons.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit waren Belgische roombonbons. Maar ik heb liever gewoon een stukje chocolade eigenlijk
... en irritant. Die rennen toch achter je aan, blijven aan je plakken en dan ga je dood?quote:
Nja, de andere scanner is van Plustek. Het is Silverfast die een beetje licentiekoorts heeft.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Je zou bijna denken dat Epson een beetje een slinks kutbedrijf is
Die zijn niet bonbon maar malmalquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, heb niet zoveel met bonbons.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zal ik maar weer over modeltreintjes praten dan?
Je zou bijna denken dat elk ander printerbedrijf geen haar beter isquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
Je zou bijna denken dat Epson een beetje een slinks kutbedrijf is
Ik heb nog wel ergens bonbonmalletjes?quote:
The Oatmealquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://theoatmeal.com/comics/printers
Ik ook.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens bonbonmalletjes?
4EverBlackeyedquote:Op donderdag 2 januari 2025 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil tegen jou spelen, wat is je naam?
Heb je deze al gezien? Exploding Kittens (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDbquote:
Nee, staat wel al op de lijstquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je deze al gezien? Exploding Kittens (TV Series 2024– ) - Reference View - IMDb
Ik heb deze nog wel. Beetje groot voor bonbons maar achquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ergens bonbonmalletjes?
Dat is een creepy eiquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel. Beetje groot voor bonbons maar ach![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nee leukquote:
Ik heb ook een rondje gelopen vandaagquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, eerste workout van 2025 is een feit300 kcal verbrand. Nu al spierpijn in mn armen, gaat genieten worden, morgen.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel. Beetje groot voor bonbons maar ach![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een rondje gelopen vandaag
Wat is er nou weer mis met dat stukje kip en de hele banaanquote:
Ik vermoed dat ze in de winter gaan kamperen in Meppelquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet niet wat zomerkamp Zwijndrecht is, maar het ziet er vrolijk uit
Jij eet die rare flubbertjes aan een kippenpootje?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met dat stukje kip en de hele banaan
Ja, denk het ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze in de winter gaan kamperen in Meppel
https://en.wikipedia.org/wiki/Oyakodonquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te zoeken naar leukere egg shapers, kwam ik dit tegen.. Ergens een beetje uhm.. pervers![]()
[ afbeelding ]
Lol wat.quote:
Watquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Oyakodon
Ik was al bezig met m'n niet-zo-ninja-editquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol wat.
of dat vieze bruine uiteinde van een banaan... die krijgen de caafs altijd
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was al bezig met m'n niet-zo-ninja-edit
Als je kipschnitzels maakt dan dip je het vlees van de moeder in de vloeistoffen van haar ongeboren kindjesquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat te zoeken naar leukere egg shapers, kwam ik dit tegen.. Ergens een beetje uhm.. pervers![]()
[ afbeelding ]
Niet alles, maar wel veelquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij eet die rare flubbertjes aan een kippenpootje?
Nooit over nagedacht, bedankt voor dit leuke weetjequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je kipschnitzels maakt dan dip je het vlees van de moeder in de vloeistoffen van haar ongeboren kindjes
Wel fijn dat ze dan weer verenigd zijn voor ze de pan in gaanquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je kipschnitzels maakt dan dip je het vlees van de moeder in de vloeistoffen van haar ongeboren kindjes
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou dat hangt er vanaf of het ei bevrucht is, anders is het gewoon eisap.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vruchtwater.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat hangt er vanaf of het ei bevrucht is, anders is het gewoon eisap.
Geen dankquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht, bedankt voor dit leuke weetje
Krijg je dan waterige schnitzels?quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n bonkjes en sliertjes voortaan in babyvorm boetseren.
Ik ging tot vandaag gelukkig prima oke door het leven zonder het woord eisap te kennen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat hangt er vanaf of het ei bevrucht is, anders is het gewoon eisap.
Ik heb toch al gegetenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
Oh we gaan gewoon nog lekker door met goorlellen zie ik.
Er worden hier vreselijk gore dingen gezegd, maar eisap kan dan weer niet door de beugel hoorquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging tot vandaag gelukkig prima oke door het leven zonder het woord eisap te kennen.
Ja gewoon echte kip gebruikenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van die vegetarische kipstukjes op, maar wist meteen weer waarom ik die dingen al jaren niet eet. Zo smerig. Kunnen ze daar niks lekkerders mee?
Nu is je leven weer net dat beetje rijker voller completer goorlellerigerquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging tot vandaag gelukkig prima oke door het leven zonder het woord eisap te kennen.
Had die ook een drone gemaakt laatst?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien word ik wel een beroemde kunstenares met m'n menstruatiekunst. Zoals die troela die een tas maakte van haar depressieve kat.
Het lijkt me gewoon vervelend om het rietje door de schaal te moeten prikken.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er worden hier vreselijk gore dingen gezegd, maar eisap kan dan weer niet door de beugel hoor
Oh, de ongemakken des levens.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon vervelend om het rietje door de schaal te moeten prikken.
Ik zei eigenlijk ook hetzelfde als Zwab met dat japanse gezinsherenigingquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er worden hier vreselijk gore dingen gezegd, maar eisap kan dan weer niet door de beugel hoor
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Misschien word ik wel een beroemde kunstenares met m'n menstruatiekunst. Zoals die troela die een tas maakte van haar depressieve kat.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu is je leven weer net dat beetje rijker voller completer goorlelleriger
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga naar een festival in mei en waar zit ik: bij de foodline-up![]()
Eh..?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Niet van eisap?quote:
Is er een andere reden om naar een festival te gaan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga naar een festival in mei en waar zit ik: bij de foodline-up![]()
Ei met melkkipsap loskloppen, kaneel en suiker erdoor, oud geworden brood erin dopen en bakken maarquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan gecombineerd worden. Gezinshereniging dit dat.
Nee, ze had de nek gebroken van haar eigen kat en er een handtas van gemaakt als statement. Is inmiddel ook alweer 20 jaar geleden. Maar gek wijf.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eh..?Die kat was eerst op natuurlijke wijze overleden? Of is er euthanesie gepleegd vanwege zware depressie? Zoveel vragen..
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eh..?Die kat was eerst op natuurlijke wijze overleden? Of is er euthanesie gepleegd vanwege zware depressie? Zoveel vragen..
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ze had de nek gebroken van haar eigen kat en er een handtas van gemaakt als statement. Is inmiddel ook alweer 20 jaar geleden. Maar gek wijf.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
Ze had ook een ruimte vol hamsters in hamsterballen en daar zaten ze dan heel lang in. Die beestjes zijn in beslag genomen gelukkig.
Loempia's, burgers, patat, broodje pulled pork en warme beenham), hotdogs, ijs, kebab, kibbelingquote:
Muziek?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er een andere reden om naar een festival te gaan?
Dit staat echt in schril contrast met de rest van de berichten hier.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loempia's, burgers, patat, broodje pulled pork en warme beenham), hotdogs, ijs, kebab, kibbelingMaickels broodjes (diverse broodjes zoals Pulled Pork, smokey chicken, chicken truffel, chicken teriyaki, smoked jack (vis?), nacho's, panini, pasta's, pizza, poffers, pokebowl, sandwiches, sate, broodje met kippendijen/ pulled pork/ boneless ribs / jalapeno worst, diverse frituursnacks, swirl ijs, tosti en fruit, wafels, wraps, fruit met een jasje van chocolade, smoothies
etc etc
Smoked jack mogelijk van jackfruit?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loempia's, burgers, patat, broodje pulled pork en warme beenham), hotdogs, ijs, kebab, kibbelingMaickels broodjes (diverse broodjes zoals Pulled Pork, smokey chicken, chicken truffel, chicken teriyaki, smoked jack (vis?), nacho's, panini, pasta's, pizza, poffers, pokebowl, sandwiches, sate, broodje met kippendijen/ pulled pork/ boneless ribs / jalapeno worst, diverse frituursnacks, swirl ijs, tosti en fruit, wafels, wraps, fruit met een jasje van chocolade, smoothies
etc etc
Ja even wat balans erinquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit staat echt in schril contrast met de rest van de berichten hier.
Ja, zou kunnen, maar waarom staat dat er niet ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Smoked jack mogelijk van jackfruit?
Ja, hebben ze de ribbetjes eruit gehaald en op een broodje gelegd, dat eet makkelijker en zeker op een festivalquote:
Een kan kiepsap kiepen kan kiepsap knoeien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
Hoezo is het eigenlijk kipsap en niet kiepsap?
Verwende generatie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hebben ze de ribbetjes eruit gehaald en op een broodje gelegd, dat eet makkelijker en zeker op een festival
Misschien ook om ongelukken te voorkomen, dat mensen elkaar met de botjes in ogen gaan prikken ofzoquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hebben ze de ribbetjes eruit gehaald en op een broodje gelegd, dat eet makkelijker en zeker op een festival
Geen ideequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen, maar waarom staat dat er niet ?
quote:
quote:
Wij aten gewoon de broodjes ribs met botjes en alquote:
Is dat nog een beetje te betalen ?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Op lowlands zat je gewoon op een grasveld kip te knagen en dan gooide je de botjes van je af. Grasveld vol kieeepbotjes.
Groetjes aan je tanden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij aten gewoon de broodjes ribs met botjes en al
Die kiepte je dan gewoon op de grond?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Op lowlands zat je gewoon op een grasveld kip te knagen en dan gooide je de botjes van je af. Grasveld vol kieeepbotjes.
Geen idee, ben al jaren niet geweest.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje te betalen ?
Bier?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er een andere reden om naar een festival te gaan?
Hmmmmquote:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ben al jaren niet geweest.
Nou ja, oke, valt meequote:Met een ticketprijs van ¤325,- kost een weekend toegang tot Lowlands dit jaar ¤25,- meer dan vorig jaar. Dat een ticket voor Lowlands 2024 duurder is dan vorig jaar was al even bekend. Waar je vorig jaar nog ¤300,- kwijt was voor je weekendticket, kost het je dit jaar ¤325,-. Een stijging van een goede 8%.31 jan 2024
Zal lekker geroken hebben na drie dagen in de volle zonquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Nee natuurlijk niet, maar boeiend. Is niet dat je dat dan nog ruikt en je komt er ook niet voor de hygienequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zal lekker geroken hebben na drie dagen in de volle zon
Alsof je dat nog ruikt tussen mensen die 3 dagen geen douche gezien hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit een AI artikel? Het vertelt in drie zinnen twee keer dat het eerst 300 en toen 325 was.quote:
Oh nou, ik kom echt alleen maar voor de hygiëne als ik naar een festival ga.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar boeiend. Is niet dat je dat dan nog ruikt en je komt er ook niet voor de hygiene
Weet ik niet.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dit een AI artikel? Het vertelt in drie zinnen twee keer dat het eerst 300 en toen 325 was.
Hmm, misschien als je je hygiëne-wensen heel laag stelt dat de festivals er wel aan voldoen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nou, ik kom echt alleen maar voor de hygiëne als ik naar een festival ga.
Elke keer weer teleurgesteld, maar goed.. die leercurve wil maar niet echt stijgen hier.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alsof je dat nog ruikt tussen mensen die 3 dagen geen douche gezien hebben.
Festivalterrein wordt elke 24 uur schoongemaakt. En niet iedereen eet zoals CL.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat filmpje van die man die voor de camera z'n handen wilde wassen in zo'n urinoir trog op een festival.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nou, ik kom echt alleen maar voor de hygiëne als ik naar een festival ga.
Elke keer weer teleurgesteld, maar goed.. die leercurve wil maar niet echt stijgen hier.
dat is nep hequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat filmpje van die man die voor de camera z'n handen wilde wassen in zo'n urinoir trog op een festival.
Oh wauwquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Festivalterrein wordt elke 24 uur schoongemaakt. En niet iedereen eet zoals CL.
Oh dat wist ik niet.quote:
Als dit een voorteken is hoe 2025 verder gaat verlopen voor je wens ik je alvast veel succes.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:55 schreef Crack_ het volgende:
Hardlopen ging fantastisch. Mn gps-horloge had een debiele gps-connectie, mn veters gingen los en mn hartslagmeter viel naar beneden (borstband)
Na drie dagen waren er wel ergere dingen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Inflatie is een bitch.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O. Volgens mij heb ik er ooit 165 voor betaald.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:50 schreef Crack_ het volgende:
Denk dat de meerderheid uberhaupt niet doucht want ehh, heb je die rij gezien
Nee neequote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit een voorteken is hoe 2025 verder gaat verlopen voor je wens ik je alvast veel succes.
Thanksquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit een voorteken is hoe 2025 verder gaat verlopen voor je wens ik je alvast veel succes.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste keer had ik van donderdagochtend tot maandagmiddag niet gedoucht
quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]goeie reden zoiets nooit te proberen
idemquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De eerste keer had ik van donderdagochtend tot maandagmiddag niet gedoucht
oh, daarvoor loop ik geen eens naar de wasbakquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Als je je tanden ging poetsen moest je ook aan het begin van die bak staan en niet aan het einde bij het putje want dan zag je van alles langs komen drijven.
Maar daar kotsten mensen al.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, daarvoor loop ik geen eens naar de wasbakgewoon in het gras
Zou het? Ik heb nl volgende week al een uitvaart in de agenda staan en daarna is het dus klaar voor dit jaar?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nee
Dit is gewoon alle ongelukjes meteen al uit de weg werken
quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb nl volgende week al een uitvaart in de agenda staan en daarna is het dus klaar voor dit jaar?
Ik kan mij nog een Lowlands herinneren waar het ook meerdere dagen zo gruwelijk warm was. En dus ook stoffig.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één festival gehad waar het vier dagen 30 - 35+ graden was, ALLES was zand en droog. Dat was wel echt irritant, dat zand zit in de weg. Van 'vies zijn' heb je verder niet zoveel last
Iedereen lekker ruiken naar de piemelbrie en aangekoekt kutjesvochtquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na drie dagen waren er wel ergere dingen.
Vond je het ook vervelend? of wat was je meest vervelende ervaring?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij nog een Lowlands herinneren waar het ook meerdere dagen zo gruwelijk warm was. En dus ook stoffig.
Ohhh, zou je het niet meer willen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Dus nee, de tijd van festivals ligt ver achter me.
ik vind het een van de meest geweldige dingen die er bestaat. Vooral bedoeld voor mensen die heel veel van (live) muziek houden en/of van feesten, anders heb je er inderdaad niet zo heel veel te zoekenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
Festivalz klinken zo wel echt heel aantrekkelijk
Misschien met een caravan ofzo. Niet meer in een tent.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond je het ook vervelend? of wat was je meest vervelende ervaring?
[..]
Ohhh, zou je het niet meer willen?
Zou het alleen doen als ik door de natuur zou trekken en 300km meter van elk dorpje wakker zou mogen worden met fantastisch uitzicht en verder vond ik de glamping al ellendigquote:
Dit zijn natuurlijk de goorste verhalen (zo goor heb ik het niet meegemaakt), maar verder is het wel erg tofquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
De horrorverhalen hierboven lezend, ben ik blij dat het enige festival dat ik ooit heb bezocht, het Carnaval Festival in de Efteling isquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef essnhills het volgende:
1 dag zou ik nog wel aankunnen...quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Dus nee, de tijd van festivals ligt ver achter me.
Nee, regen en modder vind ik vervelende.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vond je het ook vervelend? of wat was je meest vervelende ervaring?
Ik heb de mail van Last.fm ontvangenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Ging mijn kledingkast even opruimen. Hoezo heb ik echt zes basic zwarte rokjes, doe ik nooit aan heb.
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 1x een festival in een tent gedaan en daarna van genezen en een hotel geboekt, want sierpaard.
En klopt het?quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de mail van Last.fm ontvangen![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de mail van Last.fm ontvangen![]()
![]()
Ooooh, ja wacht.. regen is inderdaad echt het allervervelendst. Maar dat heb ik ongelofelijk genoeg echt nog maar één keer meegemaakt en dat was afgelopen jaar. En zelfs daarbij vond ik dat we mega geluk hadden want het regende voornamelijk 's avonds en in de nachtquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, regen en modder vind ik vervelende.
Het meest vervelende was verreweg de kopstaartbotsing waar we in kwamen onderweg naar Lowlands. Het was wel weer episch dat we met de politieauto naar de ingang werden gebracht met al onze bagage. Die reed over het fietspad de hele file op de dijk langs.
In 2025 maar verandering in brengen danquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Ging mijn kledingkast even opruimen. Hoezo heb ik echt zes basic zwarte rokjes, doe ik nooit aan heb.
Is je nummer 1 lied daar hetzelfde als bij je Spotify wrapped?quote:
Heb je dit jaar nog wat op de planning staan?quote:
mag ik ook antwoorden? Zo ja, down the rabbit holequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dit jaar nog wat op de planning staan?
Ja zitten toch best leuke tussen. Binnenkort maar weer even pantys kopen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In 2025 maar verandering in brengen dan
Ja hoor, jij mag ook antwoordenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik ook antwoorden? Zo ja, down the rabbit hole
Zo nee, pfftt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |