Ja, daar zijn regels voor, hoe hard een claxon mag zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:09 schreef Mulle het volgende:
Ik reed vandaag door een woonwijk en ik moest vol in de ankers omdat uit het niets een kind de weg over rende, ze liep met haar moeder op de stoep en stak ineens over terwijl haar moeder op de stoep bleef en ogenschijnlijk gewoon door liep.
Ik remde en toeterde ongeveer een seconde. Geen botsing want ik lette op en reed niet hard
Het kindje begon te huilen, nu woont die moeder bij mij in de wijk en zit ook in de buurt beveiligingsapp en ik kreeg net een app van haar dat ze morgen aangifte gaat doen omdat mijn toeter te hard was en haar kind nu oorpijn heeft en misschien wel blijvend letsel met oorsuizingen, ze wil mijn adres gegevens hebben voor de aangifte.
Wtf 🤬
Hahahahah Karen in de whatsapp-groep, pareltje.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:09 schreef Mulle het volgende:
Ik reed vandaag door een woonwijk en ik moest vol in de ankers omdat uit het niets een kind de weg over rende, ze liep met haar moeder op de stoep en stak ineens over terwijl haar moeder op de stoep bleef en ogenschijnlijk gewoon door liep.
Ik remde en toeterde ongeveer een seconde. Geen botsing want ik lette op en reed niet hard
Het kindje begon te huilen, nu woont die moeder bij mij in de wijk en zit ook in de buurt beveiligingsapp en ik kreeg net een app van haar dat ze morgen aangifte gaat doen omdat mijn toeter te hard was en haar kind nu oorpijn heeft en misschien wel blijvend letsel met oorsuizingen, ze wil mijn adres gegevens hebben voor de aangifte.
Wtf 🤬
Iets met apk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:13 schreef tesssssssss het volgende:
Zijn daar regels voor, voor hoe hard een toeter mag zijn, dan?
Zou haar lekker aangifte laten doen, doe jij ook aangifte dat zij druk was met haar telefoon en niet doorhad dat haar kind de straat op rende.quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:09 schreef Mulle het volgende:
Wtf 🤬
quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:05 schreef Näsenbar het volgende:
Terugsturen dat je jeugdzorg gaat inschakelen omdat zij haar kind op de weg duwt.
Hey pharkiequote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:27 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou meegaan als ze aangifte gaat doen. Ik wil die blik van de oom agent wel zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |