tot einde van de winkelopeningstijd 23:59quote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weet je ook tot hoe laat?
Mocht ik het morgen niet compleet krijgen dan mogen @:Schanu en @:eenjongen die van mij hebben.
Is het jullie eerste? Ik moet er nog iets teveel haha, 29. Laten we zorgen dat 2 van de 3 in ieder geval een kaart vol hebben. Als het voor jullie beiden jullie eerste doos is krijgen jullie die van mij welquote:Op maandag 24 februari 2025 17:52 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weet je ook tot hoe laat?
Mocht ik het morgen niet compleet krijgen dan mogen @:Schanu en @:eenjongen die van mij hebben.
Dat denk ik ook, vooral als mensen woensdag of donderdag zien dat ze het niet gered hebben en mensen waar ze aan dachten te geven al voorzien zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar mensen kunnen toch gewoon zegels blijven geven tot 4 maart? Ik denk dat er nog best wat mensen zegels overhebben komende week.
Is mijn eerste pakket ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Is het jullie eerste? Ik moet er nog iets teveel haha, 29. Laten we zorgen dat 2 van de 3 in ieder geval een kaart vol hebben. Als het voor jullie beiden jullie eerste doos is krijgen jullie die van mij wel
Aah oke, laten we nog niet uitwisselen, maar even kijken hoeveel we nog krijgen. Als het ons beiden niet lukt krijg je die van mijquote:Op maandag 24 februari 2025 18:04 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Is mijn eerste pakket ja.
Vrij laat om hulp gevraagd hier want ik had niet verwacht om het uberhaupt nog bij elkaar te krijgen haha.
Had voorheen iets van 10 zegels maar die heb ik aan iemand anders gegeven.
Ik zag dat ik er nog 2 had, dus die heb ik gegeven aangezien dit je eerste pakket is.quote:Op donderdag 20 februari 2025 09:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Is er iemand die mij wilt helpen![]()
![]()
https://www.jumbo.com/zeg(...)49-9770-cdf507585440
Dankjewelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:35 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik zag dat ik er nog 2 had, dus die heb ik gegeven aangezien dit je eerste pakket is.
Heb er vd week al meer weggegeven, maar hier niet mer gereageerd.
Ik had er nog 4 te vergevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 06:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik moet er nog 16
Ik heb je nog 2 gegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 06:24 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik moet er nog 16
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:20 schreef eenjongen... het volgende:
https://www.jumbo.com/zeg(...)6d-a9cc-27c80da71725
nog 9
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:10 schreef Schanu het volgende:
https://www.jumbo.com/zeg(...)d6-8657-bff587ef6bd2
Nog 20
dat zou ik pas als laatste optie doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
@:Schanu en @:eenjongen...
Ik heb nog 4 zegels over, zijn jullie compleet?
Of zal ik ze aan de voedselbank geven?
Ik ben nog niet compleet helaas, had er nog 14 nodig maar nu blijkt vrouwlief er zonder overleg 6 te hebben weggegeven aan onze buurvrouw en nu hebben we er nog 20 nodigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
hoeveel mogen jullie nog in je digitale boekje plakken?
Tuurlijk haal je dat wel, mensen hebben echt zegels over deze week. Ik kreeg er voor het buurtkastje vandaag ook weer meer dan een kaart vol (met ook meteen de vraag om een tikkie te sturen voor de bijbetaling)quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:50 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik ben nog niet compleet helaas, had er nog 14 nodig maar nu blijkt vrouwlief er zonder overleg 6 te hebben weggegeven aan onze buurvrouw en nu hebben we er nog 20 nodigDat haal ik dus nooit meer
Fijn dat je hem hebtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
@:Schanu en @:eenjongen...
Ik heb nog 4 zegels over, zijn jullie compleet?
Of zal ik ze aan de voedselbank geven?
Ik heb je 6 zegels gegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:57 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Fijn dat je hem hebt
Ik moet er nog 9, iedereen bedankt die vandaag gegeven heeft:) Hopelijk haal ik het nog
Ohja en mocht ik er teveel krijgen zal ik uiteraard de overige zegels nog weggeven/doneren
Mooi.quote:
Je hebt er 6 bij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:03 schreef Jentin het volgende:
Ik doe nog een last minute poging:
https://www.jumbo.com/zeg(...)ff-a06c-32331e7014cf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |