En dit x 10. Oorzaak en gevolg of juist andersom.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
Je moet elke avond naast een wijf kruipen dat zich heeft volgehangen met tattoo's en dan moet je daar ook nog opkruipen. Lijkt me vervelend als je haar doggy neemt en dan heb je uitzicht op een nietszeggende tribal oid.
Ik zou het uit haar hoofd praten, voor je het weet lijmt ze zich vast aan de snelweg vanwege het klimaat. En neemt ze een neuspiercing en een oude, stinkende hond en mag je geen vlees meer eten.
Ja maar daar hoort ook bij om de grenzen van de tolerantie duidelijk aan te geven. En die zijn snel bereikt op dit gebied. Het kost geld en het leidt tot niets en spijt later. Men moet elkaar ook proberen te behoeden voor oliedomme beslissingen toch?quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:15 schreef De_Pel het volgende:
Grappig topic, opmerkelijk veel zwart-wit reacties. Alsof een serieuze langdurige relatie geen kwestie is van geven en nemen, consessies doen van beide kanten.
Duidelijke, open, eerlijke communicatie lijkt mij op elk vlak van een relatie een aanrader.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ook bij om de grenzen van de tolerantie duidelijk aan te geven.
Dat is een persoonlijke mening. Ligt er wellicht ook aan of het om een klein subtiel symbooltje op de enkel gaat of een sleeve. Hoe dan ook zul je elkaar er in moeten vinden, en is het niet meer dan normaal om beiden te kijken welke consessies haalbaar zijn.quote:En die zijn snel bereikt op dit gebied. Het kost geld en het leidt tot niets en spijt later.
Uiteraard, maar ook dat is subjectief.quote:Men moet elkaar ook proberen te behoeden voor oliedomme beslissingen toch?
Dan had hij in de eerste plaats ook niets met haar moeten beginnen.. ze had ze al. En heeft aangegeven dat er in de toekomst misschien nog wel volgen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ook bij om de grenzen van de tolerantie duidelijk aan te geven. En die zijn snel bereikt op dit gebied. Het kost geld en het leidt tot niets en spijt later. Men moet elkaar ook proberen te behoeden voor oliedomme beslissingen toch?
Ok boomer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja maar daar hoort ook bij om de grenzen van de tolerantie duidelijk aan te geven. En die zijn snel bereikt op dit gebied. Het kost geld en het leidt tot niets en spijt later. Men moet elkaar ook proberen te behoeden voor oliedomme beslissingen toch?
De tramp stamp luidde het begin van het einde in van de mensheid, gevolgd door social media.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En dit x 10. Oorzaak en gevolg of juist andersom.
We hebben het indertijd gezien met het Aarsgewei (ook wel Tramp Stamp genoemd) en mannen die dat op hun bovenarmen deden (de Tribal....) De pure platheid en lelijkheid. Anno nu heeft men er zwaar spijt van en vraagt zich af waar hun verstand zat toen.
Dit vind ik wel een hele creatieve benadering om het te zien als een (leeg) canvas waar nog zoveel moois op mogelijk is.quote:
Dat zou zomaar eens kunnen hoor. Er kwamen nog wat andere ongemakkelijkheden bij maar inderdaad was dat de aanleiding.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De tramp stamp luidde het begin van het einde in van de mensheid, gevolgd door social media.
Anno 2025 kunnen dit soort afgezaagde reacties eigenlijk niet meer. Dat weet je best. Het is al sinds 2015 niet echt leuk meer.quote:
Het is dan inderdaad niet een onbevlekt canvas meer. Al staat dit haar wel heel goed. Als het zo bescheiden blijft dan kan dat wel.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef De_Pel het volgende:
Als ze dan vervolgens tijdens de relatie die onderste 2/3e laat plaatsen, op een daarvoor grotendeels blanco lichaam
Ik dacht aan subtiel Delfts blauw op een sneeuwwitte huid, versterkt door twee diamantblauwe ogen en welvingen waar je steil van achterover slaat. En ze is natuurlijk dan ook lief en zorgzaam.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een hele creatieve benadering om het te zien als een (leeg) canvas waar nog zoveel moois op mogelijk is.![]()
denk je er na 10 minuten met deze dame wel overheen bentquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef De_Pel het volgende:
Om het effe concreet te maken voor de aardigheid 1 van de eerste hits van Google gepakt op “tattoo women”.
[ afbeelding ]
Als ik dan kijk naar de bovenste 1/3e van de foto, zie ik een beeldschone dame.
Als ze dan vervolgens tijdens de relatie die onderste 2/3e laat plaatsen, op een daarvoor grotendeels blanco lichaam zou ik daar persoonlijk héél ongelukkig van worden. Ja het is haar lichaam, maar het lijkt me toch dat je het in een relatie voor allebei leuk wilt houden.
Dat geld natuurlijk niet alleen voor het fysieke, maar ook bijv. over je tijd, je geld, je woonplaats. Daar kun je ook allemaal betogen dat elke partner vrij is om dat voor zichzelf te beslissen.
Op haar rugquote:Op donderdag 2 januari 2025 22:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Gewoon een tattoo van haar jongere zusje op je borstkas laten tatoeëren. 👍
quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Och mens, en dan krijg je ooit spijt en dan zit je onder de inkt.
Spijt is zonde van je tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Och mens, en dan krijg je ooit spijt en dan zit je onder de inkt.
Wat een aantal mensen TS ook probeerden mee te geven, is dat ie (zoals ie zelf al aangeeft speelt zn al dan niet autistische karakter hierin een rol) zich waarschijnlijk voorbarig zorgen maakt om niks. En dat zoveel what-if gedachten niet bepaald sexy zijn in een prille relatie.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:31 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Waarom spammen zoveel achterlijke mensen hier “haar lichaam, haar keuze”. Dat zegt TS zelf al in de OP en is ook het punt niet van dit topic. Wat zijn domme mensen toch vermoeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |