quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:38 schreef Hiddendoe het volgende:
De jongen is dood. Waarom nu nog gaan zitten bazelen over schuld?
Ik denk ook niet dat anderen dit ongeval zullen zien als een waarschuwing, maar gewoon lekker verder gaan met vuurwerk afsteken.
Tja, moedertje en vadertje (die jongen woonde bij zijn vader, de moeder woont al enkele jaren in België) en zijn 2 broers waren op de hoogte.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:38 schreef Hiddendoe het volgende:
De jongen is dood. Waarom nu nog gaan zitten bazelen over schuld?
Ik denk ook niet dat anderen dit ongeval zullen zien als een waarschuwing, maar gewoon lekker verder gaan met vuurwerk afsteken.
precies.. illegaal verkregen vuurwerk is net als het illegaal vekrijgen van wapens.. als je moeite doet kan je overal aan komen. Ook drugs e.d.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:41 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Tja, moedertje en vadertje (die jongen woonde bij zijn vader, de moeder woont al enkele jaren in België) en zijn 2 broers waren op de hoogte.
Ik denk niet dat het gerecht het zo zal laten! Zeker niet aangezien het een shell was (professioneel vuurwerk) dat zelfs particulier niet verkocht mocht worden, terwijl de ouders op de hoogte waren.
De moeder heeft het in meerdere interviews ook gewoon aangegeven. Die woorden terug inslikken lukt niet meer!
Ze heeft zelfs aan dat het door professionals via kokers en op afstand afgeschoten moet worden. Die jongen had het gewoon 'los' ontstoken. Toch wel zeer onverantwoord?
Nu loopt die moeder te miepen dat het vuurwerk 'slecht' was... Nee hoor Renate, dat was prima vuurwerk maar de handelingen waren amateuristisch
Blijkbaar ging Rijnmond op de plek kijken en toen waren ze daar:quote:Op donderdag 2 januari 2025 05:17 schreef Remco het volgende:
Ik vind het vooral raar dat die moeder een dag na de dood van haar zoon de media opzoekt.
Maar als je ook verder leest in bovenstaand topic is het wel een vreemde familie.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:35 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Dat was meer toeval lijkt het. Verslaggever van Rijnmond ging naar de plek toe (rijden hele ochtend door de regio) en trof daar de familie aan die wel wilde praten.
Als je TV Rijnmond via je provider hebt, kun je het in de uitzending van 11 uur terugluisteren (radio uitzending op tv). Op mijn ziggo box begint het rond minuut 10.
Artikel op de website is uitgeschreven van het gesprek.
Dat vrouwmens heeft ook 7 kinderen gebaard. Typisch weer.quote:Op donderdag 2 januari 2025 06:08 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik ben in mijn hele leven heel wat stomme mutsen van moeder tegen gekomen maar deze spant echt de kroon.
Je laat je minderjarige zoon met zwaar illegaal vuurwerk kloten waar volwassenen een opleiding voor nodig hebben maar het is de schuld van het vuurwerk want maandagochtend gevalletje.
Kan er geen sterilisatie-programma komen voor dit soort mensen?
Over die andere 6 zul je dan ook nog wel eens wat horen vrees ik, als dit is hoe ze kinderen opvoedtquote:Op donderdag 2 januari 2025 06:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat vrouwmens heeft ook 7 kinderen gebaard. Typisch weer.
https://www.hln.be/buiten(...)oor-russen~ab1621c4/quote:Op donderdag 2 januari 2025 06:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over die andere 6 zul je dan ook nog wel eens wat horen vrees ik, als dit is hoe ze kinderen opvoedt
Dus één zoon gaat ze halen in een oorlogsgebied die daar zelf voor heeft gekozen om heen te gaan voor een vriendin.quote:Op donderdag 2 januari 2025 06:17 schreef roos94 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)oor-russen~ab1621c4/
Antwerpse moeder (46) van zeven trekt door oorlogsgebied om zoon (24) te redden: “Hij heeft geen geld, geen benzine en is omsingeld door Russen”
https://www.oivp.nl/sample-page/quote:Op donderdag 2 januari 2025 04:37 schreef de_boswachter het volgende:
Een opleiding nodig om vuurwerk af te steken, huh? Is dat HBO? Nooit van gehoord namelijk.
VMBOquote:Op donderdag 2 januari 2025 04:37 schreef de_boswachter het volgende:
Een opleiding nodig om vuurwerk af te steken, huh? Is dat HBO? Nooit van gehoord namelijk.
Een pagina waarbij op de homepage reactie mogelijkheden staan die in 2023 volgespamd is met goksites.quote:
Sow dat is een behoorlijke (dure) opleiding voor één dagje per jaar van 18:00 - 03:00 vuurwerk afsteken! En dat voor een 14 jarige. Had je in mijn tijd niet zover ik weet. Wel rare website maar dat terzijde.quote:
Gaat ook om andere vuurwerkshows, bijv na een festival.quote:Op donderdag 2 januari 2025 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sow dat is een behoorlijke (dure) opleiding voor één dagje per jaar van 18:00 - 03:00 vuurwerk afsteken! En dat voor een 14 jarige. Had je in mijn tijd niet zover ik weet. Wel rare website maar dat terzijde.
Het is eerder tijd dat mensen beseffen dat journalisten hetzelfde zijn als politieagenten: "ze zijn niet voor jou, jij bent hun grondstof. " Iets minder naïviteit zou geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 02:16 schreef Leandra het volgende:
Edit: overigens moet de media eens ophouden mensen in zo'n situatie een microfoon onder hun neus te duwen en/of te filmen, gewoon niet doen, als ze zelf niet in staat zijn zichzelf te beschermen dan doe je dat als journalist maar.
daar kwam ik later ook achter, maar geeft wel een idee, ze zullen niet de enigste zijnquote:Op donderdag 2 januari 2025 09:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een pagina waarbij op de homepage reactie mogelijkheden staan die in 2023 volgespamd is met goksites.
Bij de opleidingen niet eens staat hoeveel dagen die in beslag nemen.
Dat ziet er nogal amateuristisch uit.
1 doodquote:Op donderdag 2 januari 2025 06:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over die andere 6 zul je dan ook nog wel eens wat horen vrees ik, als dit is hoe ze kinderen opvoedt
Maar dat haar 14 jarige zoon al het hele jaar bezig was met illegaal buitenlands vuurwerk.. nee da's anders want die wist waar hij mee bezig wasquote:,,Weet je wat mij boos maakt? Dat illegaal vuurwerk elk jaar vanuit het buitenland wordt gekocht en almaar zwaarder wordt. Dát is gevaarlijk. En wat me al helemaal kwaad maakt, is dat volwassenen dat spul verkopen aan kinderen.”
Ze is i.i.g. een zoon gaan "redden" uit Oekraïne:quote:
Als je dat met 20-jarigen doet ook. Pas vanaf 30-jarigen kun je verwachten dat ze meer verstand dan testosteron hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 03:31 schreef Invisibli het volgende:
Tja.. als je 14 jarigen met levnsgevaarlijke dingen laat gaan is het een kwestie van tijd todat het verkeerd gaat.
Wat een dom wijf.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:29 schreef einzeinz het volgende:
https://www.hln.be/binnen(...)-te-rennen~ab5e4570/
Hier etaleert ze nog maar eens hoe naief ze is
Zou kunnen kloppen had ook al meerdere artikelen gevonden waarin geschreven wordt dat ze moeder is van 7 kinderen. Heb enkele familienamen gevonden en die waren verschillend. Dus sowieso bij verschillende mannen!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een dom wijf.
Ik las op Reddit dat iemand zei dat ze van een beruchte familie zijn, ze heeft veel kinderen bij verschillende mannen en ze hebben allemaal ruzie met elkaar.
Arme jongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |