Omdat ik altijd een teringhekel aan die debiel heb dus waarom nu niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?
Los van dat een vlaggetje totaal niet boeiend is is van Gerwen een ongelofelijk arrogante klootzak.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Hoe komt het trouwens dat hier zoveel mensen zijn die het stoer vinden om tegen de enige Nederlander te zijn die nog actief is op het toernooi?
Die haten hun eigen landquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ik altijd een teringhekel aan die debiel heb dus waarom nu niet?
Hoe komt het dat zoveel Nederlanders fout waren in de oorlog?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Zijn Molukkersquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
@WAvanBuren heeft het hierboven perfect verwoord.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heb je hier ook een verklaring voor? Ik neem aan dat je hem niet persoonlijk kent.
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Los van dat een vlaggetje totaal niet boeiend is is van Gerwen een ongelofelijk arrogante klootzak.
Ik ben de enige die mvg heel goed kent. Moet altijd lachen om hoe mensen hem zien etcquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:WAvanBuren heeft het hierboven perfect verwoord.
Wij juichen liever voor Nederlanders zoals Sifan Hassan, Abdi Nageeye en Salomon Kalou.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
ingezet op 5-3 dus puur eigenbelangquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom wil je geen beslissende set?
Alleen Price zet ik op dat gebied op gelijk niveauquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Littler, Price, Wright, Humphries, Dobey, etc. toch ook allemaal?
Vincent kent hem ook goed!quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben de enige die mvg heel goed kent. Moet altijd lachen om hoe mensen hem zien etc
Ik zal eens in je moeder finishen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had gisteren 38 pijlen nodig gehad om een leg ge finishen
Dat heeft niks met z'n nationaliteit te makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 16:56 schreef Shreyas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |