Ja, mee eens. Dat knientje verdiend een hoop liefde.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, weten ze ook. Dan zou ik liever hebben dat ze hem naar een liefdevol gezin brengen die er al 1 hebben bijvoorbeeld.
Ja echt, het is een belhamel en deugniet maar hij verdient een heel lief maatjequote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Dat knientje verdiend een hoop liefde.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt, het is een belhamel en deugniet maar hij verdient een heel lief maatje
Zieligquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, andere nijntje nu helemaal alleen
Die staart nu treurig voor zich uit.quote:
Hopelijk niet te lang arm beestquote:Op zondag 5 januari 2025 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die staart nu treurig voor zich uit.
Nee, dat is dierenmishandeling.quote:
Nou ja dierenmishandeling gaat me wat te verquote:Op zondag 5 januari 2025 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dat is dierenmishandeling.
Het blijven sociale dieren.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja dierenmishandeling gaat me wat te ver
Dat mag.quote:Op zondag 5 januari 2025 09:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar dierenmishandeling gaat me wat te ver
Lord!quote:
Nou dat is fijnquote:
Ze logeren hier nu niet, ze vroegen of ik even langs wou gaan want ze zijn een weekendje wegquote:Op zondag 5 januari 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou dat is fijn![]()
Maar ik bedoel: je hebt twee nijntjes te logeren , je kan niet voor je zus beslissen of je er een bij koopt
Komt wel een beetje op hetzelfde neer: jij moet oppassen en dan is het heel rot als er net in die periode eentje doodgaat.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze logeren hier nu niet, ze vroegen of ik even langs wou gaan want ze zijn een weekendje weg
Dat wel. Heb ze ook gebeld en uitgelegd wat er gebeurd was.quote:Op zondag 5 januari 2025 13:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Komt wel een beetje op hetzelfde neer: jij moet oppassen en dan is het heel rot als er net in die periode eentje doodgaat.
Ja ik ken het wel , en dat voelt kutquote:Op zondag 5 januari 2025 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wel. Heb ze ook gebeld en uitgelegd wat er gebeurd was.
Nee, en ik twijfel of dat ook gaat gebeuren. Eerst eens zien hoe de kinderen er op reageren. Want een nieuw vriendinnetje voor Bink gaat wel tijd kosten (zoeken, koppelen, etc).quote:Op zondag 5 januari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel , en dat voelt kut![]()
Wel fijn dat je zus weet hoe jij met de nijntjes bent![]()
Maar het blijft altijd verdrietig als zoiets gebeurt , en zomaar een nieuwe nijn kopen doe je ook niet
Ja precies! Dat is niet iets wat je zo ff snel snel doetquote:Op zondag 5 januari 2025 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, en ik twijfel of dat ook gaat gebeuren. Eerst eens zien hoe de kinderen er op reageren. Want een nieuw vriendinnetje voor Bink gaat wel tijd kosten (zoeken, koppelen, etc).
Stigimus Prime!quote:
"Speed is the right of all sentient beings."quote:
quote:Op zondag 5 januari 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Speed is the right of all sentient beings."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |