SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoor bijna heel de avond al niks andersquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:30 schreef kree het volgende:
hoor wel nu het zware spul afgaan trouwens.![]()
hier ook, nou vond het weer prachtig.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier begint het af te takelen
ik heb al mijn vingers nog, jullie ook?Do what you love, love what you do!![]()
Hier is de rust alweer wedergekeerd.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Lol waar woon je dan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoor bijna heel de avond al niks anders:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gelukkig niks op me afgeschoten gehadquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
hier ook, nou vond het weer prachtig.
ik heb al mijn vingers nog, jullie ook?:')![]()
hier ook niet trouwens, maar neemt wat af. kwartiertje nog denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Helmond (in het Haagje)quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lol waar woon je dan?![]()
Hoogtepunt is hier ook voorbij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hier begint het af te takelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zal ik meid nog berichtje sturen. LOL ik weet al dan gaat ze bellen. maar heb geen zin weer in uur gesprek ofzo
Do what you love, love what you do!![]()
Meid?!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:37 schreef kree het volgende:
zal ik meid nog berichtje sturen. LOL ik weet al dan gaat ze bellen. maar heb geen zin weer in uur gesprek ofzosinterklaaskapoentje
![]()
Ja dan zijn ze wel door hun vuurwerk heen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
hier ook niet trouwens, maar neemt wat af. kwartiertje nog denk.
Ik lig inmiddels alweer in bed:')![]()
Feli aan kindquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
beetje het zelfde idee voor mij, hoewel ik meid leuker vind klinken als vrouw persoonlijk. hahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Lokwinske.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dienstmeid.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
beetje het zelfde idee voor mij, hoewel ik meid leuker vind klinken als vrouw persoonlijk. haha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zelf nog een hoogtepunt makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoogtepunt is hier ook voorbij.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verder nog een mooie verjaardag gehad @:ToT ?Jawel, met Mini-ToT en zijn mamsie uit eten geweest.
![]()
![]()
Mijn Cobra even ergens instoppen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zelf nog een hoogtepunt maken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
Mijn chicka reageer niet
Heeft mijn berichten niet eens gecheckt:')![]()
Rukken & ronken dus!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelden zo moe geweest joh![]()
![]()
Oh hemel, beginnen we het nieuwe jaar hier mee, ja?quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef kree het volgende:
ik stuur dr wel ff berichtje, maakt het uit ook.![]()
![]()
Mooi dat jullie dat gedaan hebben met het oog op mini-ToT's belangquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel, met Mini-ToT en zijn mamsie uit eten geweest.
![]()
![]()
![]()
Precies, en we vonden het zelf ook leuk!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef maily het volgende:
[..]
Mooi dat jullie dat gedaan hebben met het oog op mini-ToT's belang![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Leuk hoor. Overmorgen ga ik ook met de mini sintjes (van mijn zus) uit etenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]Jawel, met Mini-ToT en zijn mamsie uit eten geweest.
:')![]()
Hee tof!quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk hoor. Overmorgen ga ik ook met de mini sintjes (van mijn zus) uit eten![]()
![]()
Een belller is snellerquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef kree het volgende:
ik stuur dr wel ff berichtje, maakt het uit ook.![]()
![]()
ja dat weet ik, en dan duurt t een uur en blijven we doorkletsen. iig dat babbelen is tussen ons geen probleem. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:42 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga u allen das mutti bolken!Trusten mensen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.sinterklaaskapoentje
![]()
In het restaurant waar mijn ouders waren toen mijn moeder moest bevallen van mijquote:mijn zus haar idee
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Trustequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:42 schreef ToT het volgende:
Maar ik ga u allen das mutti bolken!Trusten mensen!
:')![]()
Een restaurant met geschiedenis.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In het restaurant waar mijn ouders waren toen mijn moeder moest bevallen van mijmijn zus haar idee
![]()
Zekerquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een restaurant met geschiedenis.:')![]()
nou dacht met vuurwerk beetje klaar, maar er komt nog een volgende lading. nog steeds net zoveel nu eigenlijk.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Hier ook veel geknal van fe burenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:44 schreef kree het volgende:
nou dacht met vuurwerk beetje klaar, maar er komt nog een volgende lading. nog steeds net zoveel nu eigenlijk.:')![]()
Klinkt goed.Nog steeds dezelfde eigenaar? Die zal dan ook wel denken: Heb je hun weer.quote:
![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt goed.Nog steeds dezelfde eigenaar? Die zal dan ook wel denken: Heb je hun weer.
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik was me het even aan het inbeelden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waarom niet, je hoeft niet verder te antwoorden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:40 schreef kree het volgende:
ik stuur dr wel ff berichtje, maakt het uit ook.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heer Mikey.quote:![]()
alle vingers nog intact?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo te horen waren ze hier tegenover eerst nog moed aan het indrinken en gaan ze nu echt beginnen.
man (3x) er gaat me toch weer ff een bak de lucht in![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet, je hoeft niet verder te antwoorden.nee maar gaat ze me soms gelijk bellen. en opzich heb ik daar geen probleem mee. Maar ok dan raken we aan de praat enzo en uur lang. enne ben ook niet zo lul om het dan af te kappen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet, je hoeft niet verder te antwoorden.
Lekker slipe.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nog ff YouTube kijken en dan slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amper vuurwerk hierquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Mikey.![]()
alle vingers nog intact?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker begin van 2025 topper, meteen wat te zeikenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet, je hoeft niet verder te antwoorden.![]()
Gelukkig nieuw bolkjaarI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hier valt het ook echt mee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The Oxwhite Queenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:50 schreef Soury het volgende:
Happy new year bolkers [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Ben niet thuis zit wel ergens op een boerderijquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier valt het niet mee, ondanks vuurwerkverbod afgelopen uur
Uw ADH vitamine Worst
aha iets huppelkutteveen dusquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben niet thuis zit wel ergens op een boerderij
Gewoon ouderwets dus (zoals het hoort)quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
Hier valt het niet mee, ondanks vuurwerkverbod afgelopen uur![]()
Wat denigrerend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat zeik ik dan zeikerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekker begin van 2025 topper, meteen wat te zeiken
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ook nog helemaal nuchter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De beste wensen Soury.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook,is weleens anders geweest.quote:
ik kreeg die database melding en ik had nog wel net een nieuw abo genomenquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
kut net geen lapo van 2024
FEE / New Year's Fipo: overzicht van de eerste posts per jaar. #2![]()
![]()
oh bij mij is het echt een toevalstreffer zonder te letten op de tijdquote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kreeg die database melding en ik had nog wel net een nieuw abo genomenUw ADH vitamine Worst
ik dacht ik pak 0.0.0 maar dat ging hem niet worden niequote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
oh bij mij is het echt een toevalstreffer zonder te letten op de tijd![]()
Ik was net bezig met nieuwe abo.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik kreeg die database melding en ik had nog wel net een nieuw abo genomen
Leuk dat je weer bent trouwens.
Jij ook.quote:
Soms mis ik die losgaan oud en nieuw feestjes wel.quote:Op woensdag 1 januari 2025 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,is weleens anders geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie herinneringen aan.Maar dit is ook prima.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms mis ik die losgaan oud en nieuw feestjes wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En carbid toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het knalt hier nog goed, Tukkers zijn dol op vuurwerk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je niet in Limboland?quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het knalt hier nog goed, Tukkers zijn dol op vuurwerkUw ADH vitamine Worst
En Grolsch natuurlijk.
Gelukkig bolkjaarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Folle lok en seine.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Men iedereen is zo gestrestquote:
Ja gewoon rustig doen
En waar kan dat nou beter in dan in
Hengelo
Hengelo-o-o
Hengelo
Hengelo-o-oUw ADH vitamine Worst
Pieter Derks doet het best wel goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik ook goed.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb gluhwein en champagne![]()
Ik ga even wat hapjes pakken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Enschede zuid warzone met oud en nieuw.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja das op het platteland, ik ben in de stad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Du auchquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij ook Mario.Een gezegend 2025.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Valt soms tegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Men iedereen is zo gestrest
Ja gewoon rustig doen
En waar kan dat nou beter in dan in
Hengelo
Hengelo-o-o
Hengelo
Hengelo-o-oThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee drie hertog jan bockbiertjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sja het is toch wel een stadje van enig formaatquote:Uw ADH vitamine Worst
Wel veel rustiger als Enschedequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sja het is toch wel een stadje van enig formaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ja, ik zit bij de Laares, daar is het ook wel gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Enschede zuid warzone met oud en nieuw.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nu sirenes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank u voor u hetzelfdequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef maily het volgende:
[..]
Niks mis mee!!
Mooi 2025 gewenst meneertje!
Met zeer weinig burenleed
R.I.P DTS.![]()
Klinkt vrij serieus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leeuwarden.Wat was er in Wognum?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd gezelligquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik zit bij de Laares, daar is het ook wel gezellig
R.I.P DTS.![]()
https://www.noordhollands(...)wognum/31977442.htmlquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leeuwarden.Wat was er in Wognum?![]()
OefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heftig.Zal eens kijken wat hier gebeurde.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:30 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.noordhollands(...)wognum/31977442.html“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Proost op een goed jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:32 schreef Bally-b het volgende:
Hallo mede bolkers.
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2025 toe!
En weer deurrrr met![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Heer Bally.De beste wensen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:32 schreef Bally-b het volgende:
Hallo mede bolkers.
Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2025 toe!
En weer deurrrr met![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heer Killem.quote:![]()
Een mooi 2025 gewenst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beste Wensen ook voor jou opper-nachtbolker der 1ste klas.
Dankjewel!quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Killem.![]()
Een mooi 2025 gewenst.
Ik zeg het één keer, aan iedereen: de beste en wildste wensen aan iedereen!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, behalve m’n buurvrouw van 80. Die is rond het middaguur aangereden door een bestelwagen.quote:
Sterktequote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, behalve m’n buurvrouw van 80. Die is rond het middaguur aangereden door een bestelwagen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1x is genoegquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel!
Ik zeg het één keer, aan iedereen: de beste en wildste wensen aan iedereen!
Altijd weer die buurvrouwen die in de weg lopenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, behalve m’n buurvrouw van 80. Die is rond het middaguur aangereden door een bestelwagen.![]()
Had beter jouw buurman kunnen zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eensquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had beter jouw buurman kunnen zijn.
R.I.P DTS.![]()
ZieTT.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Beste wunschen undetwasweiter noch was exxtra und ook fur die muttie en de buurvrouw Marioquote:![]()
Heb ingezet dat jij 2x de prijs gaat pakken dit jaar![]()
Ik wist niet dat je in de buurt wasquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer bang te zijn dat je me tegen kon komen. Ik ben weer terug in de VS![]()
![]()
We hebben tegenwoordig een vaste winnaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
Beste wunschen undetwasweiter noch was exxtra und ook fur die muttie en de buurvrouw Mario![]()
Heb ingezet dat jij 2x de prijs gaat pakken dit jaar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tegen mensen zonder leven kun je niet spelen, ik kan er niet wakker van liggenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben tegenwoordig een vaste winnaar.![]()
hebben jullie wel eens vuurwerk gezien vanuit een vliegtuig?
Moet zeggen vond dat wel weer onwijs gaaf
Ik slaap er ook niet minder om.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
tegen mensen zonder leven kun je niet spelen, ik kan er niet wakker van liggen
Mijn laatste vlucht gaat rond middernacht landen, ik ben benieuwd of ik nog wat ga zien, maar betwijfel het.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:49 schreef kree het volgende:
Moet zeggen vond dat wel weer onwijs gaaf![]()
Nee nooit gezien maar ik heb ook nog nooit gezien dat ze Dev uit de lucht schieten en beide staan niet op mijn lijst kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:49 schreef kree het volgende:
Moet zeggen vond dat wel weer onwijs gaaf![]()
Dat is ook ander vuurwerk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, behalve m’n buurvrouw van 80. Die is rond het middaguur aangereden door een bestelwagen.![]()
Uw ADH vitamine Worst
daar verandert het ten minste niet in een halve oorlogsgebiedquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn laatste vlucht gaat rond middernacht landen, ik ben benieuwd of ik nog wat ga zien, maar betwijfel het.Uw ADH vitamine Worst
ik heb mijn boervrouw nog niet gezien of gehoord.
mijn boerman ook niet trouwens (wel zijn boesje voor de duur zien staan door het raam)![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten Mikey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil eigenlijk nog de tulpenvodka proeven die ik vanmorgen heb gekocht. Dus dat neerschieten moet nog even wachten, hoewel je nooit weet met Trumpquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee nooit gezien maar ik heb ook nog nooit gezien dat ze Dev uit de lucht schieten en beide staan niet op mijn lijst kan ik je zeggen.![]()
ik zit er over na te denken om de frietpan gewoon ff aan te janken en een lekker frietje speciaal naar binnen te gaan klappen. Samen met nog een koude pater uiteraard want die ballen komen inmiddels mijn neus bijna uit![]()
Gewoon doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
ik zit er over na te denken om de frietpan gewoon ff aan te janken en een lekker frietje speciaal naar binnen te gaan klappen. Samen met nog een koude pater uiteraard want die ballen komen inmiddels mijn neus bijna uit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Strak plan! Eigenlijk ook wel zin in iets hartigs.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
ik zit er over na te denken om de frietpan gewoon ff aan te janken en een lekker frietje speciaal naar binnen te gaan klappen. Samen met nog een koude pater uiteraard want die ballen komen inmiddels mijn neus bijna uitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lekker johquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:56 schreef Harrie het volgende:
ik zit er over na te denken om de frietpan gewoon ff aan te janken en een lekker frietje speciaal naar binnen te gaan klappen. Samen met nog een koude pater uiteraard want die ballen komen inmiddels mijn neus bijna uitUw ADH vitamine Worst
Kom maar even.quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Strak plan! Eigenlijk ook wel zin in iets hartigs.
U ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bedoel dat ik nog partymix heb.
Pan staat al aan, uitje gesnippert op het blok de koude pater zei *PLOP*quote:Nog een ogenblik geduld![]()
Laat het u smaken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:03 schreef Harrie het volgende:
Pan staat al aan, uitje gesnippert op het blok de koude pater zei *PLOP*
[..]
Zo feestdag gedoe ook weer gehad, op naar meer daglicht, zo'n behoefte aan zonUw ADH vitamine Worst
Klopt, niet veel mensen die groot vuurwerk afsteken. Dat de gemeente een aantal grote shows heeft zal ook wel meespelenquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar verandert het ten minste niet in een halve oorlogsgebied![]()
Moest meteen aan dit nummer denken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:03 schreef Harrie het volgende:
Pan staat al aan, uitje gesnippert op het blok de koude pater zei *PLOP*
[..]
Bekijk deze YouTube-video
De Jeugd Van Tegenwoordig - 'Pijpjes (pop pop)'
van mij mogen ze ook wel stoppen met dat gekloot met die kuntmatigopgewekte wolken want de zon komt er niet meer door tegenwoordig.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
Zo feestdag gedoe ook weer gehad, op naar meer daglicht, zo'n behoefte aan zon
LOLquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moest meteen aan dit nummer denken.
Bekijk deze YouTube-video
De Jeugd Van Tegenwoordig - 'Pijpjes (pop pop)'
Ik had een iets hardere *plop*![]()
ik laat regelmatig een nieuwe wind door mijn broek waaienquote:Uw ADH vitamine Worst
Chemtrails.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:07 schreef Harrie het volgende:
van mij mogen ze ook wel stoppen met dat gekloot met die kuntmatigopgewekte wolken want de zon komt er niet meer door tegenwoordig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
chemtrails daarmee wordt het afgedaan dat er gewoon mensen zijn die daar in geloven terwijl het gewoon komt door condensatie en blah blah blah dus wordt alles daarmee voor gek verklaard.quote:
Maar dat er gewoon op diverse plekken met geo engeneering, haarp en weet ik hoe die shit heet wordt getest dat wordt afgedaan alsof het chemtrails zijn dus onzin terwijl de barometers spontaan niet meer werken DUH![]()
Soros en WEF.quote:
Het klopt niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie is die kansloze mongool die denkt een oudejaarsconference te kunnen doen bij bnnvara
Zo slecht heb ik het nog nooit gezien en hij staat al uit (binnen 5 minuten) zo kansloos links ik moest bijna kotsen![]()
Fryske TTquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Was dat niet Pietertje Derks?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:18 schreef Harrie het volgende:
Wie is die kansloze mongool die denkt een oudejaarsconference te kunnen doen bij bnnvara
Zo slecht heb ik het nog nooit gezien en hij staat al uit (binnen 5 minuten) zo kansloos links ik moest bijna kotsenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Derks,ik vind dat hij het prima doet hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou het niet weten. Niet gekeken. Vind hem ooit wel okay op de vrijdag bij DWDD. Zag hem vanavond voorbijkomen toen ik bij m’n moeder was. Nog steeds die babyface.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Derks,ik vind dat hij het prima doet hoor.
De beste wensen Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe was je oud en nieuw?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dankuwel u ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:25 schreef Harrie het volgende:
Beste wensen pik, hoop dat we in 2025 een keer gezellig samen een biertje gaan drinkenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Lekker rustig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 34 / +0 / +34 / 51 / 61
2. KillemWieft / 6 / +0 / +6 / 10 / 13
3. Harrie / 5 / +0 / +5 / 29 / 34
4. hemarookworst / 4 / +0 / +4 / 16 / 20
5. maily / 2 / +0 / +2 / 12 / 14
6. moemoe / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
7. MizzezAmy / 2 / +0 / +2 / 5 / 6
8. ToT / 1 / +0 / +1 / 13 / 13
9. sinterklaaskapoentje / 1 / +0 / +1 / 26 / 30
10. roos94 / 1 / +0 / +1 / 1 / 2
11. kree / 1 / +0 / +1 / 24 / 25
12. QWARQTAARTJE / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
13. devzero / 0 / +0 / +0 / 4 / 7
14. Pinnenmutske / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
15. Bally-b / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
16. FlippingCoin / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
17. noodgang / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
18. mario390 / 0 / +0 / +0 / 2 / 3
19. drakin / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
20. Soury / 0 / +0 / +0 / 3 / 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De beste wensen Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben voor.
Killem is beter als Nachtburgemeester.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Crackcity serieus?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.instagram.com/p/DEFPzPZozRC/“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar heeft hij zich al ruimschoots bewezen inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Killem is beter als Nachtburgemeester.![]()
Heer GG.quote:
Oeps... sorry voor de bolk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
De beste wensen en proost.quote:
Ow, mooi.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
LOL dat boeit mij niks, mijn bier was alweer leegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben een beetje moe
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wel, poedersuiker vanavond aan de oliebollen. Vonden ze maar raar.quote:Lach met een schone bips![]()
hier nog lichte wat verdere knallen, maar uit ervaring weet ik dat dit tot na 4 kan durenUw ADH vitamine Worst
Ik vond Pieter Derks nou niet overdreven links.Heb je Freek de Jonge gekeken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
LOL dat boeit mij niks, mijn bier was alweer leeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was hier al serieus in half uur klaar met knallen. Normaal paar uur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:48 schreef hemarookworst het volgende:
hier nog lichte wat verdere knallen, maar uit ervaring weet ik dat dit tot na 4 kan durenLach met een schone bips![]()
Wat hebben die bollen daar nou van te vinden!?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel, poedersuiker vanavond aan de oliebollen. Vonden ze maar raar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jo ek folle lok en seine yn it neie jier.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel, poedersuiker vanavond aan de oliebollen. Vonden ze maar raar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna altijd nuchter met O&N. Zo’n geweldig feest vind ik het niet.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Stramme max?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die hadden nog geen asielgoedkeuring dus mocht!quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat hebben die bollen daar nou van te vinden!?Lach met een schone bips![]()
Of je het nu van de bollen of van de poes af snuift die hebben daar weinig over te vindenquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat hebben die bollen daar nou van te vinden!?![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo ek folle lok en seine yn it neie jier.Ondertitelingquote:
Lach met een schone bips![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Veel geluk en zegen in het nieuwe jaar.quote:
Wat die Oostenrijker zegt,geen idee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hebt dan ook niet ruim een miljoen mensen wonen in de regioquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was hier al serieus in half uur klaar met knallen. Normaal paar uur.Uw ADH vitamine Worst
Lijkt me fijn Big Brother tentjequote:Op woensdag 1 januari 2025 02:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mario wil naar Friesland verhuizen en Fresh heeft liever van niet
Jij hetzelfde kerelquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Beste wensen allen en iedereen waar dan ook ter wereld![]()
Drankje wel op sow.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij ook maat, beste voor jouw ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Veel geluk en zegen in het nieuwe jaar.
Wat die Oostenrijker zegt,geen idee.
Beste wensen allemaal
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nog een week,dan begint het hier weer.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me fijn Big Brother tentje
Jij ook,fijn dat je de kerst weer hebt overleefd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met lekkere wijven?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog een week,dan begint het hier weer.Lach met een schone bips![]()
Moest altijd de eerste naar mijn oma in Hilligersberg. Serieus, dan zorg je wel dat je nuchter bentquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bijna altijd nuchter met O&N. Zo’n geweldig feest vind ik het niet.![]()
![]()
Zal vast wel iets tussen zitten.Ik let meer op domme en Borderline types.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sjieke buurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moest altijd de eerste naar mijn oma in Hilligersberg. Serieus, dan zorg je wel dat je nuchter bentUw ADH vitamine Worst
Ik heb ook geen druppel drank op.quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bijna altijd nuchter met O&N. Zo’n geweldig feest vind ik het niet.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen druppel bloed meer in mijn alcoholquote:Op woensdag 1 januari 2025 02:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook geen druppel drank op.
zit je met je hand in broek voor je eerste hoogtepunt van het jaar?quote:Uw ADH vitamine Worst
Is dat je zusje Mario?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Ze is best lelijk". Zo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jutta Leerdam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oma was een deftige dame?quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Moest altijd de eerste naar mijn oma in Hilligersberg. Serieus, dan zorg je wel dat je nuchter bentProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Schaatster.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gast ik zou nu nog een lantaarnpaal mee naar bed nemen en haar de mooiste van de wereld verklaren. Morgen is dat weer heel anders.quote:Lach met een schone bips![]()
Nice!quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook geen druppel drank op.
Jake Paul.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heeft die nep boxer al in gezeten die is afgeschreven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 1 januari 2025 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-01-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 34 / +0 / +34 / 51 / 61
2. KillemWieft / 6 / +0 / +6 / 10 / 13
3. Harrie / 5 / +0 / +5 / 29 / 34
4. hemarookworst / 4 / +0 / +4 / 16 / 20
5. maily / 2 / +0 / +2 / 12 / 14
6. moemoe / 2 / +0 / +2 / 1 / 1
7. MizzezAmy / 2 / +0 / +2 / 5 / 6
8. ToT / 1 / +0 / +1 / 13 / 13
9. sinterklaaskapoentje / 1 / +0 / +1 / 26 / 30
10. roos94 / 1 / +0 / +1 / 1 / 2
11. kree / 1 / +0 / +1 / 24 / 25
12. QWARQTAARTJE / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
13. devzero / 0 / +0 / +0 / 4 / 7
14. Pinnenmutske / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
15. Bally-b / 0 / +0 / +0 / 0 / 1
16. FlippingCoin / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
17. noodgang / 0 / +0 / +0 / 1 / 1
18. mario390 / 0 / +0 / +0 / 2 / 3
19. drakin / 0 / +0 / +0 / 1 / 2
20. Soury / 0 / +0 / +0 / 3 / 3De berekende gegevens zijn over de periodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2025-01-01 00:00:00 tot 2025-01-01 02:34:39
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 02:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- -------------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 FreshFruit 36 0 36 63 0.57
2 KillemWieft 6 0 6 13 0.46
3 Harrie 5 0 5 34 0.15
4 hemarookworst 4 0 4 20 0.20
5 maily 2 0 2 14 0.14
6 MizzezAmy 2 0 2 6 0.33
7 moemoe 2 0 2 1 2.00
8 sinterklaaskapoentje 1 0 1 30 0.03
9 kree 1 0 1 25 0.04
10 ToT 1 0 1 14 0.07
11 roos94 1 0 1 2 0.50
12 Dr.Mikey 0 0 0 19 0.00
13 gebrokenglas 0 0 0 8 0.00
14 devzero 0 0 0 7 0.00
15 Paul 0 0 0 5 0.00
16 Fogel 0 0 0 3 0.00
17 mario390 0 0 0 3 0.00
18 Soury 0 0 0 3 0.00
19 drakin 0 0 0 2 0.00
20 Bally-b 0 0 0 1 0.00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zijn jullie nooit onder invloed op feestjes verschenen? Ik best vaak,en niemand had het door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan weet je zeker dat ze nog strak is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 03:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Daar heeft die nep boxer al in gezeten die is afgeschreven
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: