abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216125427
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_216125470
Shitcoin genot
U MAD?
pi_216125521
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 19:51 schreef de_boswachter het volgende:
Shitcoin genot
We zullen zien gast.....

jij gaat huilen of lachen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  dinsdag 31 december 2024 @ 19:59:04 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216125559
Miljoenen wat. Bitcoins? Rijstkorrels? Zimbabwaanse Dollars?
Huilen dan.
  dinsdag 31 december 2024 @ 19:59:38 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216125567
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
We zullen zien gast.....

jij gaat huilen of lachen....
POLL
Huilen dan.
pi_216125743
Waarom vraag je dat aan ons klaasweetniks?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_216126199
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 20:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom vraag je dat aan ons klaasweetniks?
Ik wil graag advies hebben van de kenners zoals jou of ik ergens nog wat van moet gaan bijkopen......

snap je?

ik heb financieel advies nodig zonder bijsluiter van jou en de fok experts
pi_216255301
quote:
Whale dumpt 427.000.000.000 PEPE op Kraken tijdens marktdip

Wessel Simons Bitcoin journalist
10 januari 2025 om 19:00 | Laatste update: 10 januari 2025
Disclaimer

Betrouwbaarheid

Delen op Twitter
618 totale weergaven
pepe van $27 naar $52 miljoen koers whale
Crypto Icon
Connect met Like-minded Crypto Enthusiasts!
Check onze Discord
Een crypro whale heeft de aandacht getrokken door flinke winst te maken met memecoin Pepe. Hij dumpte 427 miljard Pepe tokens op Kraken tijdens de marktdip en nam daarmee flink wat winst.

Pepe whale dumpt 427 miljard tokens
Volgens blockchain-analysefirma Lookonchain heeft een anonieme handelaar 427 miljard Pepe-tokens, destijds ter waarde van $8,5 miljoen, verplaatst naar de Amerikaanse cryptobeurs Kraken. Hoogstwaarschijnlijk bedoeld om deze op de markt te verkopen en daarmee zijn winst te verzilveren.

Ondertussen houdt de whale nog steeds één biljoen PEPE vast, met een waarde van $18,4 miljoen op dat moment, waarmee hij ongeveer $2 miljoen winst realiseerde.

Lookonchain meldt dat dezelfde handelaar vorige maand al miljoenen dollars aan winst behaalde door al zijn Pepe-bezit te verkopen tijdens de eerste fase van een marktcorrectie in december. De verkoop vond plaats nadat de handelaar tussen maart en september 2024 meer dan één biljoen Pepe-tokens had verzameld.

Later kocht de handelaar in december meer dan één biljoen PEPE opnieuw toen de prijs van de memecoin stabiliseerde. Lookonchain zei destijds: “Deze slimme whale verkocht al zijn PEPE tijdens de marktdip op 19 december en behaalde een totale winst van $11,7 miljoen op PEPE! In de zes dagen daarna, na de marktdaling, verzamelde de whale opnieuw 1,42 biljoen PEPE ($24,5 miljoen).”

PEPE leek stand te houden boven het cruciale ondersteuningsniveau van $0,00001662. Dat is belangrijk voor een mogelijke opwaartse beweging. Daarnaast ligt de volgende grote weerstand op $0,00002200, een niveau dat handelaren nauwlettend in de gaten moeten houden. De Relative Strength Index (RSI) stond op 41,59, wat suggereert dat Pepe in een oversold-conditie verkeert.

Dit kan kopers een kans bieden om bij te kopen, maar het doorbreken van de dalende trendlijn blijft cruciaal om bullish momentum te bevestigen. Mocht PEPE er echter niet in slagen om het ondersteuningsniveau te behouden, dan zou dit een nieuwe neerwaartse beweging kunnen veroorzaken.

Daarnaast is de Market Value to Realized Value (MVRV)-ratio van PEPE gedaald naar 41,92%. Dat geeft aan dat de token mogelijk fors ondergewaardeerd is. Dit niveau suggereert dat de meeste houders verlies lijden, wat een gunstige koopkans kan creëren voor nieuwe investeerders.

Toch is deze onderwaardering op zichzelf mogelijk niet voldoende om een stijging te veroorzaken, tenzij dit gepaard gaat met een sterkere marktvraag en vertrouwen. Een toename van de koopdruk kan PEPE snel omhoog stuwen, maar aanhoudend momentum is noodzakelijk om eventuele winsten te consolideren.
twitter

er valt veel geld te verdienen met meme coins....
pi_216354023
Ik kon het niet laten

200 XRP gekocht

deze moeten mij miljoenen gaan opleveren
pi_216354062
nvm
  zondag 19 januari 2025 @ 12:36:40 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_216354114
Dit spelletje is denk ik wel leuk voor iedereen die mij niet is :)
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_216359441
Snuif en drank is een slechte combinatie.
No bitch to me
  Moderator zondag 19 januari 2025 @ 20:45:25 #13
18653 crew  D.
pi_216359697
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik kon het niet laten

200 XRP gekocht

deze moeten mij miljoenen gaan opleveren
Miljoenen zelfs?

Je weet hoe een market cap werkt?
pi_216367876
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 20:45 schreef D. het volgende:

[..]
Miljoenen zelfs?

Je weet hoe een market cap werkt?
Een market cap is niet zo relevant in deze ......het gaat hier om de relevantie in het gebruik van deze coin...ik heb trouwens vandaag precies 800 erbij gekocht. Nu heb ik 1000

maar misschien kan jij mij daar je visie op geven? hoe de market cap ervoor kan zorgen dat XRP blijft steken....
pi_216368164
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Een market cap is niet zo relevant in deze
Een market cap is inderdaad niet zo relevant.

Je hebt er 1.000 van 57.564.441.898 die in circulatie zijn. De marktkapitalisatie van die circulerende XRP zit op $186.686.060.359 dus daarmee kom je op $3,24 per stuk.

Je 1.000 stuks zijn in totaal dus 1.000 x $3,24 = $3.240

Om naar $1.000.000 waarde te gaan, hoeft XRP dus slechts $1.000.000 / $3.240 naar $308,64 per stuk te gaan.

Dat is $308,64 / $3,24 = 95,26x hoger dan de waarde van nu.

De marktkapitalisatie moet daarvoor naar $5.483.588.735.203 gaan, dat is maar 1,6x hoger dan de market cap van Nvidia en 2,6x hoger dan de market cap van bitcoin.

Dus dat is heel goed te doen, ik zie dat je dat goed doordacht hebt.

Wat ga je doen met die miljoenen straks?
pi_216368614
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:09 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Een market cap is inderdaad niet zo relevant.

Je hebt er 1.000 van 57.564.441.898 die in circulatie zijn. De marktkapitalisatie van die circulerende XRP zit op $186.686.060.359 dus daarmee kom je op $3,24 per stuk.

Je 1.000 stuks zijn in totaal dus 1.000 x $3,24 = $3.240

Om naar $1.000.000 waarde te gaan, hoeft XRP dus slechts $1.000.000 / $3.240 naar $308,64 per stuk te gaan.

Dat is $308,64 / $3,24 = 95,26x hoger dan de waarde van nu.

De marktkapitalisatie moet daarvoor naar $5.483.588.735.203 gaan, dat is maar 1,6x hoger dan de market cap van Nvidia en 2,6x hoger dan de market cap van bitcoin.

Dus dat is heel goed te doen, ik zie dat je dat goed doordacht hebt.

Wat ga je doen met die miljoenen straks?
Ik heb mijn eigen Harvard berekeningen zoals je weet.....

BTC was ooit ook een dubbeltje waard....

XRP is de enige munt die geïmplementeerd kan worden in het huidige bankensysteem....

Het is sneller dan BTC in de verwerkingssnelheden daarvan.

Het BTC systeem is te traag in transactiesystemen daarom zal het in feite nooit gebruikt kunnen worden als echte munt om mee te kunnen betalen

Het systeem van XRP schijnt razendsnel te zijn in het verwerken van transacties

Elk nadeel heeft ook zijn voordeel

De grote hoeveelheid market cap van Xrp is in deze ook een voordeel op de lange termijn. Er zullen geen beperkingen zijn om dit systeem in te voeren. Waar BTC maar een market heeft van 20 miljoen

Ik voorspel een koers van 9000 tot 25000 binnen vijf jaar voor XRP

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 20-01-2025 19:02:30 ]
pi_216370345
pi_216381072
twitter
pi_216381332
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik voorspel een koers van 9000 tot 25000 binnen vijf jaar voor XRP
Bij een koers van $9.000 zou XRP een marketcap van $515.919.804.785.489 hebben.

Dat is bijna 5x meer dan de hele, wereldwijde aandelenmarkt en 6x meer dan het totaal aan geld op de wereld.

Dat lijkt me goed haalbaar.
Ik zie dat je dat goed doordacht hebt.
pi_216381364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 17:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is bijna 5x meer dan de hele, wereldwijde aandelenmarkt en 6x meer dan het totaal aan geld op de wereld.

quote:

[..]

een koers van 50 dollar halen zou ik meer als genoeg vinden...
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 19:46:31 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216382683
C5rvlEL.gif
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216382827
quote:

[..]

Je reageert op klaassnuiftalles _O-
No bitch to me
pi_216383126
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 19:53 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Je reageert op klaassnuiftalles _O-
what the fuck

Een marketcap van 100 triljoen biljoen kan makkelijk gehaald worden als XRP daadwerkelijk geïmplementeerd kan worden in het wereldwijde banken netwerk

De functie van XRP is het verwerken van banktransfers van crypto

Het is de enige cryptomunt die daarvoor in aanmerking kan komen

ALs het XRP het niet wordt dan gaat het er nooit van komen

Ik geef je een tip

die geef ik niet zo snel

koop vandaag nog 1000 XRP

je zult er geen spijt van krijgen

buy buy baby drill drill
pi_216405000
twitter
pi_216428755
pi_216434601
Je denkt dat XRP door banken gebruikt gaat worden? Ik werk voor een bank, en weet hoe de processen daar zijn, het gaat simpelweg niet gebeuren vooral omdat het processen van transacties helemaal geen issue is voor banken, daarnaast gaan ze hun core systemen echt niet uit handen geven van 1 of ander crypto bedrijf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216435631
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 09:35 schreef raptorix het volgende:
Je denkt dat XRP door banken gebruikt gaat worden? Ik werk voor een bank, en weet hoe de processen daar zijn, het gaat simpelweg niet gebeuren vooral omdat het processen van transacties helemaal geen issue is voor banken, daarnaast gaan ze hun core systemen echt niet uit handen geven van 1 of ander crypto bedrijf.
Volgens mij wordt internationaal het Swift systeem nu gebruikt voor het internationale betalingssysteem. En dan hebben we het over de gebruikelijke valuta's over de hele wereld

XRP gaat specifiek over transacties met crypto munten. En die ontwikkelingen zullen sneller gaan dan jij denkt de komende jaren, zeker nu de VS daar open voor staat.
pi_216436375
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Volgens mij wordt internationaal het Swift systeem nu gebruikt voor het internationale betalingssysteem. En dan hebben we het over de gebruikelijke valuta's over de hele wereld

XRP gaat specifiek over transacties met crypto munten. En die ontwikkelingen zullen sneller gaan dan jij denkt de komende jaren, zeker nu de VS daar open voor staat.
Banken gaan echt niet hun eieren leggen bij XRP, period. Heb je enig idee wat compliancy bij een bank betekent? Daarnaast is er ook helemaal geen business value, dan duurt het maar langer.
pi_216437016
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef raptorix het volgende:

[..]
Banken gaan echt niet hun eieren leggen bij XRP, period. Heb je enig idee wat compliancy bij een bank betekent? Daarnaast is er ook helemaal geen business value, dan duurt het maar langer.
quote:
Bank of America ready for crypto payments — decoding how banking will change forever
bank-of-america-ready-for-crypto-payments
By Ankish Jain
January 22, 2025 at 5:57 pm

Bank of America CEO advocates for crypto payments
The banking and crypto worlds have often seemed like two ships passing in the night — acknowledging each other’s existence but rarely finding common ground.

However, Bank of America CEO Brian Moynihan has now thrown his weight behind the idea of integrating crypto payments into the U.S. financial system — but only if regulators give the green light.

https://twitter.com/DocumentingBTC/status/1881705570543304806
Speaking at the prestigious World Economic Forum in Davos, Switzerland, Moynihan addressed a question that has long lingered over the industry — what would it take for banks to embrace crypto as a payment method?

“If the rules come in and make it a real thing that you can actually do business with, you’ll find that the banking system will come in hard on the transactional side of it,” Moynihan remarked during an interview with CNBC.

“If you go down the street here and buy lunch, for example, you could pay with Visa, Mastercard, a debit card, Apple Pay, and so on. In that sense, cryptocurrency would just be another form of payment,” Moynihan explained.

He also discussed a growing realization that crypto — especially stablecoins backed by traditional assets like the U.S. dollar — could seamlessly integrate into existing payment networks.

“If it’s a stablecoin-type of dollar-backed crypto…and our consumers actually want to use it, we think there’s value there,” Moynihan said, hinting that banks could view these tokens as a safer entry point into the crypto payments space.

However, Moynihan did not touch upon the notion of cryptocurrencies like Bitcoin Bitcoin
btc
0.24%
Bitcoin as an investment or store of value, stating that it is “really a separate question.”

Bank of America’s twofold relationship with crypto
Bank of America has not always been optimistic about crypto. For years, the institution’s top executives voiced strong concerns, often portraying crypto as a challenge to the transparency and security upon which the banking system relies.

Back in 2018, BofA’s Chief Technology Officer, Cathy Bessant, expressed sharp criticism of crypto’s fundamental structure, stating:

“As a payment system, I think it’s troubling because the foundation of the banking system is on the transparency between the sender and the receiver, and cryptocurrency is designed to be nothing of the sort.”

She labelled crypto as the “antithesis” of transparency, mentioning how its pseudonymous nature made it difficult for authorities to “catch bad guys.”

However, over the years, BofA’s stance has drastically evolved. The bank has invested heavily in blockchain, recognizing its potential to enhance efficiency, reduce costs, and modernize financial systems.

“We have hundreds of patents on blockchain already,” CEO Brian Moynihan remarked recently in Davos.

In 2021, BofA began experimenting with Paxos Settlement Service, a blockchain-powered platform designed to expedite stock settlements. With Paxos, BofA joined global giants like Nomura Holdings and Credit Suisse to address payment inefficiencies, reducing trade settlement times from 48 hours to near-instantaneous processing.

The bank’s interest in crypto itself has also grown. In 2024, BofA’s Merrill Lynch added Bitcoin exchange-traded funds to its brokerage platforms for eligible wealth management clients.

The U.S. Securities and Exchange Commission recently announced the creation of a crypto task force aimed at establishing a “sensible regulatory path,” which could provide the necessary guidance for banks like BofA to integrate crypto payments into their operations.

How U.S. institutions are stepping into crypto
For years, many of America’s largest financial institutions kept crypto at arm’s length, watching the volatile digital asset market unfold from the sidelines. Concerns about regulatory ambiguity, compliance risks, and the shadow of illicit activities made many hesitant to engage.

However, as of 2025, a growing number of giants in the financial sector are beginning to embrace crypto in ways that could fundamentally reshape the market.

Take JPMorgan Chase, for example, a bank whose CEO, Jamie Dimon, once famously referred to Bitcoin as a “fraud” and a “pet rock.”

Today, the bank is not only leveraging blockchain but also pioneering solutions like Kinexys, a platform designed to tokenize real-world assets and enable real-time foreign exchange settlements.

JPMorgan’s stablecoin, JPM Coin, launched in 2019, has further cemented its role in digital finance. JPM Coin facilitates high-value institutional transactions, processing roughly $1 billion daily as of late 2023.

BlackRock, another major player, has embraced crypto differently. The world’s largest asset manager launched its spot Bitcoin ETF in early 2024, and the fund has since become the largest of its kind, holding 563,000 BTC valued at over $59 billion as of Jan. 22.

The rise of exchange-traded products has further bolstered crypto’s legitimacy. In 2024, the launch of spot Bitcoin and Ethereum Ethereum
eth
0.16%
Ethereum ETFs brought crypto closer to mainstream investors, and similar products for altcoins like Solana Solana
sol
2.39%
Solana and Ripple XRP
xrp
0.35%
XRP are gaining traction globally.

According to a recent statement by WisdomTree, an asset manager closely monitoring digital trends, institutions that fail to integrate crypto into their offerings risk being left behind.

Under President Trump, pro-crypto policies have gained traction, with expectations of executive orders aimed at accelerating adoption.

Decoding the probable impact
If regulators give Bank of America and other financial institutions the green light to integrate crypto payments, it could alter how the financial system operates in the U.S.

Bank of America, the nation’s second-largest bank with $1.6 trillion in assets under management and $52 billion in new flows in 2023, has the scale and resources to lead this transformation.

CEO Moynihan’s statement that the bank is ready to “come in hard on the transactional side” reflects years of preparation, backed by hundreds of blockchain patents and the adoption of infrastructure providers like the Paxos Settlement Service to speed up settlement times.

To grasp the potential impact, it’s important to consider the current size of cryptocurrencies, especially stablecoins.

According to Coinbase, in 2023, stablecoins processed $10.8 trillion in transactions, with $2.3 trillion coming from organic activities like consumer payments and business transfers — marking a 17% increase from 2022 and positioning stablecoins as credible competitors to traditional payment systems like Visa and Mastercard.

If integrated into banking, crypto could enable consumers to use digital wallets linked to their bank accounts to pay for groceries, utilities, or subscriptions, all without the fees or delays associated with credit cards or ACH transfers.

The effect would be even more pronounced for businesses, particularly in cross-border transactions.

Today, international transfers are often slow and expensive, with payments taking days to settle. Crypto could change this dynamic, allowing, for instance, a small business owner in Texas to pay a supplier in Singapore within seconds, bypassing currency conversions and intermediary banks.

Such a shift aligns with trends in North America’s crypto activity. According to Chainanalysis, between mid-2023 and mid-2024, $1.3 trillion in on-chain value was recorded, with about 70% of these transactions being high-value transfers exceeding $1 million.

If banks like Bank of America incorporate crypto, they could streamline these operations further, reducing liquidity and counterparty risks while keeping operational costs low for their largest clients.

But the impact doesn’t stop at businesses and large institutions. Crypto payments could help address financial exclusion. The FDIC reports that over 19 million households in the U.S. remain unbanked, often due to high fees, lack of access, or mistrust of traditional banks.

Crypto payments, requiring only a smartphone and internet connection, offer a viable alternative.

Though there are still hurdles, like regulatory concerns and infrastructure gaps, bringing traditional banking and digital currencies together offers a chance to completely reimagine how financial systems work for both people and businesses.
Het is een kwestie van tijd of het nou volgend jaar is of over 10 jaar.
pi_216437061
twitter
pi_216440294
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
[..]
Het is een kwestie van tijd of het nou volgend jaar is of over 10 jaar.

Het gaat hier over betaling met crypto, niet over het vervangen van je infrastructuur wat Ripple doet. Daarnaast is dat niet zo eenvoudig, omdat je nog steeds KYC moet toepassen, en dat is bij crypto lastig, en in de gevallen dat het minder lastig is, er weinig use case is omdat je dan net zo goed met een normale overschrijving kunt werken. In Europa is het nog lastiger omdat sinds de travel rule geldig is sinds 1 januari moet je ook nog eens extra administratie gaan bijhouden.
pi_216440345
Ripple moet ook zeker niet gezien worden als Crypto, het is eerder centralised ledger, ze concurreren eerder met database/servicebus fabrikanten dan met Crypto industrie, hebben ze use cases? Vast wel, maar zeker niet in de banking industry.
pi_216441834
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 18:11 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het gaat hier over betaling met crypto, niet over het vervangen van je infrastructuur wat Ripple doet. Daarnaast is dat niet zo eenvoudig, omdat je nog steeds KYC moet toepassen, en dat is bij crypto lastig, en in de gevallen dat het minder lastig is, er weinig use case is omdat je dan net zo goed met een normale overschrijving kunt werken. In Europa is het nog lastiger omdat sinds de travel rule geldig is sinds 1 januari moet je ook nog eens extra administratie gaan bijhouden.
In principe is alles mogelijk. Elk systeem kan aangepast worden of er kunnen nieuwe systemen ontwikkeld worden die deze transacties mogelijk moeten kunnen maken. Niets is onmogelijk.

De crypto industrie is zo een biljoenen industrie geworden dat je er eigenlijk niet meer omheen kan.

quote:
De rol van XRP in de Strategic Bitcoin Reserve
Er wordt volop gespeculeerd over de rol van XRP in de Strategic Bitcoin Reserve die Donald Trump, de president van de Verenigde Staten, in wil voeren. De ontmoeting van Trump en Ripple heeft deze discussie aangewakkerd. Lees hier meer over de rol van XRP in de crypto reserve.

Ook is er ander bullish nieuws over de Strategic Bitcoin Reserve. Zo liet de oprichter van Binance, Changpeng Zhao, weten dat de Bitcoin reserve in de VS zo goed als bevestigd is.
https://bitcoinmagazine.n(...)-ripple-ceo-reageert
pi_216442919
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
In principe is alles mogelijk. Elk systeem kan aangepast worden of er kunnen nieuwe systemen ontwikkeld worden die deze transacties mogelijk moeten kunnen maken. Niets is onmogelijk.

De crypto industrie is zo een biljoenen industrie geworden dat je er eigenlijk niet meer omheen kan.
[..]
https://bitcoinmagazine.n(...)-ripple-ceo-reageert
Gast, ik werk nu 6 jaar voor banken, en heb als Lead Developer bij een Crypto gewerkt, ga me nou echt niet vertellen hoe zaken in elkaar steken, het gaat gewoon niet gebeuren. Daarnaast willen banken gewoon niks met crypto te maken hebben, period.
  Moderator zondag 26 januari 2025 @ 22:14:40 #35
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216443650
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gast, ik werk nu 6 jaar voor banken, en heb als Lead Developer bij een Crypto gewerkt, ga me nou echt niet vertellen hoe zaken in elkaar steken, het gaat gewoon niet gebeuren. Daarnaast willen banken gewoon niks met crypto te maken hebben, period.
Boomer aan het woord.
4045
onlogisch
pi_216444204
quote:
6s.gif Op zondag 26 januari 2025 22:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Boomer aan het woord.
Ja alleen was ik al bezig met crypto in 2011, en jij? En nu gewoon je mondje houden.
pi_216446556
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 21:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij weet hoe de wereld werkt...

Als Trump straks hard gaat gillen dat de banken in de VS mee moeten gaan werken aan het integreren van crypto betalingen dan gaat het gewoon gebeuren. Dat niet alle crypto daarvoor in aanmerking lijkt me duidelijk.

Een bijoenentriljoenenmiljoenen business kan je niet tegenhouden.

Op dit moment is crypto een speculatie middel om veel geld mee te kunnen verdienen met koersschommelingen . Als dat zo blijft heb ik er ook geen problemen mee.....
pi_216446571
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk niet dat jij weet hoe de wereld werkt...

Als Trump straks hard gaat gillen dat de banken in de VS mee moeten gaan werken aan het integreren van crypto betalingen dan gaat het gewoon gebeuren. Dat niet alle crypto daarvoor in aanmerking lijkt me duidelijk.

Een bijoenentriljoenenmiljoenen business kan je niet tegenhouden.

Op dit moment is crypto een speculatie middel om veel geld mee te kunnen verdienen met koersschommelingen . Als dat zo blijft heb ik er ook geen problemen mee.....
Lees je wel wat ik schrijf? Het integreren van Cryptobetalingen is iets heel anders dan je betalingsinfrastructuur te veranderen, daarnaast heb je kennelijk geen idee hoeveel werk en kosten er bij komen kijken als je je betaalinfrastructuur opdoekt. Bovendien gaat toezicht echt niet verdwijnen omdat je anders ook veel zwart geld te verwerken krijgt waardoor je inkomsten misloopt.
pi_216446576
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 22:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja alleen was ik al bezig met crypto in 2011, en jij? En nu gewoon je mondje houden.
Hoi Vriend, beetje dimme tegen mij grote vriend @onlogisch

Ik heb op Harvard geleerd dat het niet uit maakt hoe lang je ergens mee bezig bent het gaat erom hoe je ermee bezig bent en de essentie waar ergens om gaat snapt.
pi_216446590
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Lees je wel wat ik schrijf? Het integreren van Cryptobetalingen is iets heel anders dan je betalingsinfrastructuur te veranderen, daarnaast heb je kennelijk geen idee hoeveel werk en kosten er bij komen kijken als je je betaalinfrastructuur opdoekt. Bovendien gaat toezicht echt niet verdwijnen omdat je anders ook veel zwart geld te verwerken krijgt waardoor je inkomsten misloopt.
Er zal eerst inderdaad wet en regelgeving gecreerd moeten worden. Dat gaat tijd kosten. Zwart geld wit wassen lukt nu ook best goed in het huidige betalingsverkeer.
  Moderator maandag 27 januari 2025 @ 08:52:15 #41
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216446635
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 22:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Beest
4045
onlogisch
pi_216446733
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 08:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Er zal eerst inderdaad wet en regelgeving gecreerd moeten worden. Dat gaat tijd kosten. Zwart geld wit wassen lukt nu ook best goed in het huidige betalingsverkeer.
Ja en daarvoor is veel nodig, maar geen Ripple.
pi_216446750
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en daarvoor is veel nodig, maar geen Ripple.
Ripple is alleen een middel om een doel te bereiken.

Dat bankenlui wat conservatief zijn blijkt wel uit jou post, maar de tijd haalt alles in. Ook de banken.
pi_216446796
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ripple is alleen een middel om een doel te bereiken.

Dat bankenlui wat conservatief zijn blijkt wel uit jou post, maar de tijd haalt alles in. Ook de banken.
Nee, wat je nodig hebt is een payment provider zodat banken crypto kunnen ontvangen, niets meer, niets minder, daarnaast is er geen enkele crypto die op dit moment schaalbaar genoeg is om het hele betaal systeem te vervangen, en dat zal er ook niet snel komen.
pi_216446946
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:16 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, wat je nodig hebt is een payment provider zodat banken crypto kunnen ontvangen, niets meer, niets minder, daarnaast is er geen enkele crypto die op dit moment schaalbaar genoeg is om het hele betaal systeem te vervangen, en dat zal er ook niet snel komen.
Je moet je toch beter laten informeren. Ripple het moederbedrijf van XRP heeft die technologie al uitgevonden.

Het gaat helemaal niet om heel betaalsysteem te vervangen. Het gaat om het betaalsysteem van crypto.

Als een supermarkt bijvoorbeeld een betaling zou willen accepteren met btc dan zal hij ook op dat speciale netwerk aangesloten moeten zijn voor crypto. Je praat hier dus over 2 betalingsnetwerken. Of de mogelijkheid bestaat dat het op zelfde netwerk zou kunnen als euro betalingen laat ik nog even midden. Dit zou ook mogelijk moeten zijn.
pi_216446952
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Je moet je toch beter laten informeren. Ripple het moederbedrijf van XRP heeft die technologie al uitgevonden.

Het gaat helemaal niet om heel betaalsysteem te vervangen. Het gaat om het betaalsysteem van crypto.

Als een supermarkt bijvoorbeeld een betaling zou willen accepteren met btc dan zal hij ook op dat speciale netwerk aangesloten moeten zijn voor crypto. Je praat hier dus over 2 betalingsnetwerken.
Je dacht dat een betaling aan de kassa via je bank verloopt?
pi_216446968
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je dacht dat een betaling aan de kassa via je bank verloopt?
Zie bovenstaande mail.

op jou vraag; nee, daar zitten allerlei tussensystemen die de betaling verwerken naar de banken
pi_216446981
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Zie bovenstaande mail.

op jou vraag; nee, daar zitten allerlei tussensystemen die de betaling verwerken naar de banken
Ja doet equens, dus als je met Crypto wil betalen kan dat gewoon via hun, en daar heb je geen ingewikkelde Blockchain technologie voor nodig, dan kun je de crypto betalingen gewoon settelen bij die partij. En dat is ook niet nieuw, er zijn al Payment processors die Crypto accepteren, alleen in de EU kan dat niet meer sinds 1 januari.
pi_216447019
En als je wilt weten wat er mis is met Ripple moet je je maar eens inlezen op: https://en.wikipedia.org/wiki/CAP_theorem

Ripple verschuift Availability en Consistency naar Partition Tolerance. En juist voor zaken als een betaling wil je naar A&C omdat je niet wilt dat de klant 2 minuten moet wachten om er zeker van te zijn dat de betaling is gelukt.
Bij Crypto is dat doorgaans geen probleem omdat je juist wilt dat een betaling definitief is en onomkeerbaar..
pi_216447025
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja doet equens, dus als je met Crypto wil betalen kan dat gewoon via hun, en daar heb je geen ingewikkelde Blockchain technologie voor nodig, dan kun je de crypto betalingen gewoon settelen bij die partij. En dat is ook niet nieuw, er zijn al Payment processors die Crypto accepteren, alleen in de EU kan dat niet meer sinds 1 januari.
In deze vind ik het niet interessant wat de EU nu doet of nog gaat doen

Als in de VS die betalingen wel mogelijk zullen worden dan zal dat een giga stijging van de koers van XRP teweeg brengen.

De EU kan niet achterblijven en zal langzaam ook deze betalingen mogelijk moeten maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')