Ik hou wel van droge humor op zijn tijd.quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn van die strips waar ik niets aan vind, FC knudde wel van gehooord, maar niet echt mijn ding

Goedemorgen schoonheid.quote:

quote:Op donderdag 2 januari 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
Morge
Marc credits voor je avatar. Kierewiet van stamgasten was altijd mijn favoriet

Idd, lunchtijd.quote:

Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.quote:

Ik ben ziek. ik heb geen hongerquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat goed komen, lekker een eitje gekookt.

Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.quote:

Dankquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan is eten juist belangrijk, beterschap iig.

Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziekquote:Op donderdag 2 januari 2025 12:59 schreef StevenHyde het volgende:
Beterschap Puzzie. Ruk zo het nieuw jaar ingaan.

Dat wil mijn killerparkiet ook weten.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik EIS lente, wie is verantwoordelijk voor de 'winter'?
Nou, wie?

Beterschap Puzzie.quote:Op donderdag 2 januari 2025 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn kleindochter kwam zondag al ziek naar haar vader en nu zijn we allemaal ziek
Vandaag nog ff rustiger doen en dan gaat het morgen hopelijk weer beter

Hier de hele dag regen en toen dat ophield werd het donker.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:14 schreef StevenHyde het volgende:
Vond het eigenlijk wel prima weer einde middag toen ik een stukje deed hardlopen. Eindelijk weer een zonnetje.

Je hebt gewoon een steekje los.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor

https://www.nu.nl/313759/(...)t-limburgs-dorp.htmlquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien had ik wel een zonnesteek als ik jullie zo hoor

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |