Hoi!quote:Op woensdag 1 januari 2025 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Eend die act in 2024 had gelaten, maar helaas
En waar is die foto van Jeroentje dan?

. Nu andersom
 . Nu andersom  . Komt ze erover zeiken en dan nog hier ook
 . Komt ze erover zeiken en dan nog hier ook  

Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koequote:Op woensdag 1 januari 2025 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi!
Die klodder heeft wel een beetje een probleem met decorumverlies, denk ik
In SHO.
Eerder bij vieze Jeroentje (van Linda de M.) gerefereerd aan dat hondje van 'r. Nu andersom
. Komt ze erover zeiken en dan nog hier ook

Mja, gaat werkelijk nergens over met die kloddert. Misschien kan ze zo ff ergens op een brug klimmen met een megafoon. En Jeroen op schootquote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe

Heb je RTL 7 al opstaan?quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die foto is al van een week geleden ofzo, die heb ik wel gezien ja, Jeroen is dus een beetje een ouwe koe

Wat heb je gedaan dan?quote:

Ja.quote:

En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.
Vanmorgen gestruikeld en op mijn knieën gevallen.

Nog niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
En heeft parkiet gereageerd op je aanzoek?

Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.quote:

Ze kan ook niet zonder mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast zoeken naar een nieuw adres, parkiet wil je niet.

Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.quote:

Ok dan heb je haar goed gedomesticeerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze kan hier ook zo de gang opvliegen maar ze blijft altijd in de kamer.

Ze vliegt regelmatig rond en als ze het zat is gaat ze terug haar kooitje in.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan heb je haar goed gedomesticeerd

Dat kan je parkieten ook wel aanleren.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef chufi het volgende:
Wel handig dat je je daar niet druk om hoeft te maken ..

Nu jezelf nog weer in vorm komen ...quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan je parkieten ook wel aanleren.

Idd, het gaat gelukkig de laatste dagen wel steeds beter.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu jezelf nog weer in vorm komen ...

Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:48 schreef drakin het volgende:
Waarom ga je dan op de knieën als je haar toch niet zomaar kwijtraakt

Zo hoort het ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een vrouwtje en daar moet je continu je best voor blijven doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |