Als je tegen de richting van een roltrap loopt met een snelheid die lager is dan die van de roltrap dan loop je vooruit maar ga je achteruit.quote:

Ik denk alleen niet dat jij een roltrap in je kamer hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je tegen de richting van een roltrap loopt met een snelheid die lager is dan die van de roltrap dan loop je vooruit maar ga je achteruit.

Ik heb zelfs een stationsgebouw in huis.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat jij een roltrap in je kamer hebt.

Ik heb van horen zeggen dat we zelfs een trein in je huis rijd af en toequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een stationsgebouw in huis.

Wat zou ik met een stationsgebouw moeten zonder trein.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb van horen zeggen dat we zelfs een trein in je huis rijd af en toe

Er in zitten wachten tot mevr aan komt waggelenquote:Op vrijdag 3 januari 2025 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zou ik met een stationsgebouw moeten zonder trein.

Vroeger werden er op een vrijdagavond soms meerdere delen doorheen gejastquote:Op zaterdag 4 januari 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
De laatste van de vrijdag en de eerste post op zaterdag.
Morguh

Morguh Domnivoorquote:Op zaterdag 4 januari 2025 07:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger werden er op een vrijdagavond soms meerdere delen doorheen gejast
Goedemorgen Dotteke

Had ook wel leuk geweestquote:

Dezequote:
 ook in het zwart.
  ook in het zwart. 

Leuke auto, feli ermee.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]
Heb online gezien hoe je er een bed in kan maken en dat ben ik nu ook van plan

Dat is geen oude auto toch,quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]

Mooie! Auto en camper in 1 straksquote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Had ook wel leuk geweest
[..]
Dezeook in het zwart.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |