SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Of eentje klussen van Legoquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Grr, wilde een nieuwe camera ophangen buiten en heb een klein onderdeel van de houder in een stapel bladeren die eronder lag laten vallen. Nergens meer te vinden natuurlijkKan ik weer 1.5 week wachten op een nieuwe houder
Kan je niet kleurencartridges erin stoppen?quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb niet zo'n fancy printerHeb niet eens een kleurenprinter
Bier drinken en tv kijkenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Wat doen jullie vanavond? Of was dit al besproken
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!quote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Eerst een dutjequote:Op dinsdag 31 december 2024 17:41 schreef kwiwi het volgende:
Film kijken en in slaap vallenquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bier drinken en tv kijken
En jij?
O ja en ditquote:Op dinsdag 31 december 2024 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit hier met mijn vrienden op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |