Als ik het mij goed herinner doet de politie deze ook naar de belastingdienst 😉quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:54 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Bij sommige auto's wel
Maar zonder gekheid: die moeten idd wel een melding krijgen van de politie dan.
Ha dubbel genaaid houdt beterquote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:58 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinner doet de politie deze ook naar de belastingdienst 😉
Dan zegt je verzekering hoogst waarschijnlijk de groeten, en kan je het zelf uitzoeken. Ben je hoofdelijk aansprakelijk voor de schade aan de tegenpartij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat zou er gebeuren als je in Portugal een ongeluk krijgt met een APK-loze auto?
Dan heb je denk ik kans dat de verzekeraar gaat proberen om onder de dekking uit te komen en de schade op de eigenaar zal verhalen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat zou er gebeuren als je in Portugal een ongeluk krijgt met een APK-loze auto?
Je bent dan gewoon niet gedekt. Een geldige APK is voorwaarde voor dekking.quote:Op donderdag 30 januari 2025 00:47 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik kans dat de verzekeraar gaat proberen om onder de dekking uit te komen en de schade op de eigenaar zal verhalen.
Dat zal per verzekeraar kunnen verschillen. Zal in de polisvoorwaarden moeten staan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:03 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Je bent dan gewoon niet gedekt. Een geldige APK is voorwaarde voor dekking.
Ik ben benieuwd welke verzekeraars schade veroorzaakt door auto's die wettelijk niet eens op de openbare weg mogen zijn vergoeden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Dat zal per verzekeraar kunnen verschillen. Zal in de polisvoorwaarden moeten staan.
Maar volgens mij zal de verzekeraar schade dan wel dekken, maar deze mogelijk vervolgens bij jou verhalen dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |