SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Technisch gezien kan het wel. Maar dan is die oom ruim 80 als zijn kind een tiener is en die vergen veel energiequote:Op maandag 30 december 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan nog wel toch
Mijn oom is 69 en heeft net z'n derde kind gehad...sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...quote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebbenquote:
:')![]()
Dus ook nooit hoeven op passen op kleinkinderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja op je twintigste wil je toch eigenlijk geen bejaarde vader hebben...quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Technisch gezien kan het wel. Maar dan is die oom ruim 80 als zijn kind een tiener is en die vergen veel energie
Ik ben bijna 35. Kan nog wel even.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Dat kan je gewoon weigeren als een echte baasquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus ook nooit hoeven op passen op kleinkinderen:')![]()
ik was nog aan het posten, maar kwijt.
wat ik wilde zeggen ik vind mijn neefjes en nichtje nu wel leuker als als baby enzo.
En en wellicht he? zou het kunnen nog wel. en mss zijn eigen kinderen leuker als vanaf afstand zien. en ga je er beetje meer in mee?Do what you love, love what you do!![]()
Papa kreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zelfs een boekquote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebben![]()
![]()
Wow. Allemaal kree's
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
verder wil ik nog steeds president worden van dit land. en gaat er een hele andere wind waaien.
de kree......Do what you love, love what you do!![]()
Concepts of a plan?quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
verder wil ik nog steeds president worden van dit land. en gaat er een hele andere wind waaien.
de kree......Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Moet je ook even de staatsvorm veranderenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
de kree......
:')![]()
Alleen met vlagen zekerquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef kree het volgende:
de kree......![]()
Ik zag ook een korte docu over een Aziatische man die in een flat woonde. Alle appartementen daarin waren bewoond door al zijn vrouwen, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.quote:Op maandag 30 december 2024 21:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er is een Netflix-docu over een gast die over de hele wereld sperma doneerde, schijnt meer dan 1000 kinderen te hebben![]()
Eigen kinderen zijn heel anders dan die van een ander. Plus dat als je zelf een kind hebt, je daar natuurlijk helemaal op ingesteld bent.quote:Op maandag 30 december 2024 21:15 schreef kree het volgende:
ik was nog aan het posten, maar kwijt.
wat ik wilde zeggen ik vind mijn neefjes en nichtje nu wel leuker als als baby enzo.
En en wellicht he? zou het kunnen nog wel. en mss zijn eigen kinderen leuker als vanaf afstand zien. en ga je er beetje meer in mee?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gaan we doenquote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ook even de staatsvorm veranderen
V check
Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
CHristusquote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag ook een korte docu over een Aziatische man die in een flat woonde. Alle appartementen daarin waren bewoond door al zijn vrouwen, kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Hoe veel kinderen had die vent wel?:')![]()
Ja dat weet ik niet. Misschien wel, misschien ook niet. 🤷♂️quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat doet hij op dag 1 als hij aan de macht is.quote:Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ook even de staatsvorm veranderen
En anders wordt hij wel Farao der Nederlanden!![]()
![]()
ja dat dus.quote:Op maandag 30 december 2024 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigen kinderen zijn heel anders dan die van een ander. Plus dat als je zelf een kind hebt, je daar natuurlijk helemaal op ingesteld raakt.Do what you love, love what you do!![]()
Dat hoeft geen garantie te zijn he?quote:Op maandag 30 december 2024 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil ook nageslacht voor als ik straks bejaard ben. Mijn opa en oma hebben een hele familie achtergelaten. Maar geen kinderen betekent niets...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: