Monniken worden steeds zeldzamerquote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zelf kaneel hebt, kun je dat ook zelf nog doen![]()
Ik had ze een keer kant-en-klaar zo bij een oliebollenkraam. Volgens mij noemden ze het toen monnikenbollen of zoiets. Daarna nooit meer ergens gezien.
En dan vooral met een beetje spijs in het middenquote:Op maandag 30 december 2024 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker zijn die he?![]()
Ik vind ze lekkerder dan appelflappen. Die zijn óók lekker, maar beignets zijn nog net een beetje extra
Ze frauderen gewoon met die naam.. Omdat niemand in blokjes gesneden schillen wil vretenquote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, sukade. Daar ben ik ook geen fan van![]()
Sukadelappen daarentegen
Ja! Vind ik ook jammer... misschien dat ik zelf nog eens ga doen van de week.. Ik had me al verheugd !quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Wel jammer van de kaasfondue, want kaasfondue
Ik denk dat het aan droge bollen minder makkelijk blijft plakken, maar ik zal het morgen proberen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zelf kaneel hebt, kun je dat ook zelf nog doen![]()
Ik had ze een keer kant-en-klaar zo bij een oliebollenkraam. Volgens mij noemden ze het toen monnikenbollen of zoiets. Daarna nooit meer ergens gezien.
Die inderdaad wel jaquote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef Domnivoor het volgende:
Oh ja, sukade. Daar ben ik ook geen fan van![]()
Sukadelappen daarentegen
Ja heerlijkquote:Op maandag 30 december 2024 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
@:Deisyy Kaasfondue is inderdaad goddelijk
quote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Ik doe het nooit, want mijn man beweert geen kaas te lusten, behalve op zijn pizza en tosti
Dankjewel! Domni komt morgen hierquote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan droge bollen minder makkelijk blijft plakken, maar ik zal het morgen proberen.
Jij ook veel plezier morgenavond!
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankjewel! Domni komt morgen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Groot gelijk!quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Vind ik ook jammer... misschien dat ik zelf nog eens ga doen van de week.. Ik had me al verheugd !
Oh dat is lastig inderdaad als je man het niet lust. Dan maar naar restaurants gaan die eenpersoonsfondue aanbiedenquote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Ik doe het nooit, want mijn man beweert geen kaas te lusten, behalve op zijn pizza en tosti
quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!Zonder lekkers stuur ik hem gewoon weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op maandag 30 december 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij iets lekkers mee neemt!UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is ideaalquote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb of had een mini kaasfondue potje met flammetje enzo.. kwam uit een kerstpakket. Perfect voor één persoon.
En dan geef je manlief een Ping pizza!
Win -Win
Edit: Deze heb ik.. en dat ding er onder is een waxine lichtje.. dan snap je dat het niet groot is.
[ afbeelding ]
Jij ook veel plezier !quote:
Echt je reinste onzin natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2024 20:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dat soort types ken ik ook.
Slowcookers.. geen ervaring mee, maar mijn tante vertelde tijdens het kerst-diner dat ze er erg blij mee is. Ik weet alleen niet meer wat ze er nou eigenlijk zo in klaar maaktquote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ideaal![]()
Mijn vader had een slowcooker in zijn kerstpakket en we zitten ons nog steeds af te vragen of we daar überhaupt wel iets mee kunnen
Domni ook veel plezier!quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankjewel! Domni komt morgen hier
Verbod. Maar er is nog niet veel van te merken....quote:Op maandag 30 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij ook veel plezier !
Is er vuurwerk in Utrecht of een verbod?
Op mijn werk ook zo'n type, jonge gozer. Lust dan geen kaas, boter en melk enzo.. maar wel een tosti.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |