quote:
Inmiddels staat ie er op.
De hypocrisie award gaat weer naar Jordi. Zitten miepen dat mensen het lef niet hebben openbaar te staan ergens voor, terwijl hij letterlijk de dag ervoor niet wilde toegeven aan de groep dat tactisch speelde. Toen werd ie geconfronteerd en ging ie wezelen, liegen en zwijgen. Maar nu ineens met een (te) grote bek zeggen dat mensen laf zijn en gewoon moeten stemmen.
O Jordi.
En dan heel boos worden op de volgorde, vol
Bombarie opstaan en boos naar de kamer lopen want “hij gaat er iets van zeggen”… en dan niks zeggen. Je doet echt NIETS van wat je zelf zegt dat mensen zouden moeten doen.
En Elsa verwijten dat ze gekozen is als vertegenwoordiger en die persoon niet vertegenwoordigd. Maar exact hetzelfde doet bij Mattheus. David benoemde het terecht.
“Je hebt geen vrienden gemaakt” zei Jane. “Daarom zit ik hier niet”. Nee? Zo ging je anders de eerste weken wel spelen. Maar nu je merkt dat mensen je beu zijn is t ineens anders? Gast. Je bent zo doorzichtig onzeker. Die hele bravoure nu is een heel doorzichtig masker.
En dan Jolien.
Die eerst gaat janken dat ze zich niet thuis voelt en niet echt in t huis meer wil zitten. En daarna gaat spelen met de woorden “want ik wil niet op de bank”.
Wat heb ik toch een grafhekel aan dat soort zeikerds. Echt niks mis met tactisch en hard spelen. En de terugkaatser was heerlijke tv. Maar de manier waarop is wel echt bloedirritant. Hij doet met een zekere misplaatste arrogantie. En doet continu wat hij andere mensen verwijt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ang3l op 14-02-2025 14:27:48 ]