Ff naar boven scrollen, er staan enkele tipsquote:Op zaterdag 11 januari 2025 00:33 schreef Krambo het volgende:
Is er een manier om de streams een stukje terug te spoelen?
Bij mij gaat het in Chrome en FireFox goed.quote:Op donderdag 9 januari 2025 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds zo'n donkere overlay bij het maken van foto's met Gyazo met FireFox, ik heb die instelling veranderd hierin, de hardwareversnelling uitgezet, browser herstart maar nog steeds die donkere overlay. Alleen met Gyazo het geval. Staat hierin een setting verkeerd toevallig?
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in Chrome en FireFox goed.
Heb bij beide Adblock Plus.
En heb de regel van @:KinKiJan (post 2) toegevoegd aan "Mijn filterlijst" onder geavanceerde instellingen
Misschien helpt het als je Gyazo verwijderd en opnieuw installeert?quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.
Ik zit te kijken bij de instellingen in FF maar zou niet weten wat daar anders aan- of uitgevinkt kan staan.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Ga het eens proberen, dank.
Gedaan, maar nog steeds donkere overlay op de foto te zien.
Dat moet ik ook uitzetten als ik gifjes op caps wilde maken 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 19:22 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb hardwareversnelling uit staan, weet niet wat er uit of aan moet staan verder.
Bij firefox hardwareversnelling uitzetten. Had ik van de week ook plots met gyazo en firefox.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helpt helemaal niets, ik heb Firefox doet helemaal niets. Blijft de donkere gloed geven als ik met Gyazo foto's maak, ook de overlay met code van KinKiJan werkt alleen als ik de rest van codes die ik gebruik uit mijn filterlijst haal, maar dat is geen optie omdat ik die codes ook voor andere dingen in FireFox nodig heb, dus ik snap er niets van.
Heb ik gedaan, staan uit.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij firefox hardwareversnelling uitzetten. Had ik van de week ook plots met gyazo en firefox.
Via instellingen rechtsboven (3 streepjes)
[ afbeelding ]
Ik had je net gequotequote:
Bij mij staat bij (instellingen FF) aangevinkt : Digital Rights Management (DRM)-inhoudquote:Op zaterdag 11 januari 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Yep, afgesloten en weer opgestart. Geeft alleen geen overlay met een screenshot zonder Gyazo.
Top tip.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat krijg je als je 1 van de 2 het geluid uitzet.
Zet 1 stream zo zacht als mogelijk, en ze blijven gelijk lopen met tijd.
DRM staat bij mij gewoon standaard aan. Maar wat moet ik bij browserprivacy veranderen?quote:Op zondag 12 januari 2025 05:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij mij staat bij (instellingen FF) aangevinkt : Digital Rights Management (DRM)-inhoud
Ik heb niet veel computerkennis, dus don't shoot me als dat al logisch is
-edit- en misschien daar (ook) bij "Privacy & Beveiliging de "Browserprivacy-" veranderen?
Staat bij mij op."standaard".quote:Op zondag 12 januari 2025 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
DRM staat bij mij gewoon standaard aan. Maar wat moet ik bij browserprivacy veranderen?
quote:Op zondag 12 januari 2025 10:57 schreef freaky40 het volgende:
Bij mij ook, dus dat is het allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |