Hoe kun je die zaken op rood of op groen zetten hierin? Lukt niet.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:29 schreef rinardo het volgende:
bij mij ziet dat er zo uit
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik niet gedaan dat is automatisch zo.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kun je die zaken op rood of op groen zetten hierin? Lukt niet.
quote:Op maandag 6 januari 2025 21:40 schreef freaky40 het volgende:
Misschien is er iets met de filterlijsten. Welke gebruiken jullie?
SPOILER: M'n settingsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: M'n filterlijstenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die plusjes/minnetjes erachter drukken, dan moet je wel steeds de site verversen, maar dat laat ie zelf ook zien.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoe kun je die zaken op rood of op groen zetten hierin? Lukt niet.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Dan gebeurd er niets als ik hier op klik.
Ik kom ook niet verder dan het spammen van de 10 sec rewind knop.quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Is er al een manier gevonden om soepeler terug te spoelen of zitten we nog steeds vast aan het spammen van de 10 sec rewind knop?
[..]
Heb je dit probleem ook als je een normaal screenshot neemt of alleen via Gyazo?
quote:Op maandag 6 januari 2025 18:13 schreef MacDeMarco het volgende:
Is er al een manier gevonden om soepeler terug te spoelen of zitten we nog steeds vast aan het spammen van de 10 sec rewind knop?
[..]
Heb je dit probleem ook als je een normaal screenshot neemt of alleen via Gyazo?
In Chrome werkt deze extentie prima, je kunt dan bij de plugin settings instellen hoeveel tijd je terug/heen wilquote:Op dinsdag 7 januari 2025 16:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kom ook niet verder dan het spammen van de 10 sec rewind knop.
Iemand nog een idee ?
Oh er begint me weer iets te dagenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
In Chrome werkt deze extentie prima, je kunt dan bij de plugin settings instellen hoeveel tijd je terug/heen wil
[ afbeelding ]
Ideaal om dingen terug te zoekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh er begint me weer iets te dagen![]()
Ik was dat alweer vergeten![]()
Held
Ja ik had dat vorig jaar ookquote:
Ah deze kende ik nog nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
In Chrome werkt deze extentie prima, je kunt dan bij de plugin settings instellen hoeveel tijd je terug/heen wil
[ afbeelding ]
Idd die gebruikte ik al, maar blijft met 10 sec.quote:
Als je op het tandwieltje rechts boven klikt krijg je een optie scherm:quote:Op woensdag 8 januari 2025 06:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah deze kende ik nog niet![]()
Maar deze gaat, net als de optie in chrome zelf, ook maar per 10 sec.
Kan misschien niet anders.
Oh zover had ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 8 januari 2025 10:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als je op het tandwieltje rechts boven klikt krijg je een optie scherm:
[ afbeelding ]
Daar kun je aanpassen met hoeveel seconden je wil spoelen:
[ afbeelding ]
Spoelen moet je dan wel met die extentie doen en niet met de standaard Chrome knoppen, anders doet ie het niet
10 seconden per klik.quote:Op woensdag 8 januari 2025 09:28 schreef Ebinas het volgende:
d
[..]
Idd die gebruikte ik al, maar blijft met 10 sec.
Had gehoopt op een schuifbalk optie. Sneltreinvaart heen en weer en een optie met terug-naar-live-knop
Zoals bij Youtube
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |